1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Display Climatronic si lumini panou Climatronic la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de eminence, 16 Sep 2008.

  1. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Bine ai venit pe forum cadyady, avem acelasi tip de masina :o:
    Tind sa cred ca si la tine e de la unitatea centrala problema...
    Eu am rezolvat-o rapid, mi-am gasit alta pe www.dezmembrari.ro, cu 50 euro.
     
  2. cadyady 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2008
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A4, B5, Feb '96, 1.8, 220 mii km
    asta cred ca ii cea mai buna solutie, deoarece pe timp de vara ii foarte nasol iar cum eu nu prea tolerez caldura....

    ps: multumesc, bine v-am gasit.
     
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Eminence imi pare bine ca ti-ai gasit untatea centrala a climatronicului(deci ai gasit unde ti-am spus sa cauti:)).CADAYADY problema la tine nu este unitatea centrala a climatronicului,dar am sa las pe cata 1976 sa-ti explice care e problema ta;apropo,pozele postate de tine sunt cu contactele butoanelor ale unitatii centrale,nu cu displayul,problema pe care o avea eminence.
     
  4. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Ieri am facut bucati-bucatele unitatea centrala a climatronicului (am zis ca n-am ce pierde, oricum piesa noua era pe drum) si am gasit banda de care tot se vorbea ca ar fi de vina. Insa ce mi-a sarit in ochi era conectorul in care era prinsa banda de placa display-ului, avea joc mare. Cu putina rabdare si un pistol de lipit am refacut lipiturile si... Surpriza! Merge ca uns! :icon_thumright: Am anulat comanda la piesa din dezmembrari si "end of story". :yes: In poza e partea din fata a conectorului, lipiturile le-am facut in partea din spate, n-am mai apucat sa le fac poza. Multumesc de sfaturi la toata lumea si multa bafta! :friends:

    LE: din cate vad lipiturile le-am facut exact ca in poza pusa de Iulian 1976 unde scrie "This is where you will need to solder", e exact partea din spate a placii din poza mea...
     
    Ultima editare: 19 Sep 2008
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    In sfarsit vezi se poate .:icon_thumright:
    Bafta.:p
     
    Ultima editare: 19 Sep 2008
  6. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Totul e bine cand se termina cu bine;din pacate la mine nu a fost aceeasi situatie,ci chiar banda era intrerupta(ceva de genul intepaturii de ac f fin,trebuia sa te uiti f atent ca sa o vezi).
     
  7. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Da, eu am fost mai norocos. ;) La mine banda arata ca noua, de fapt de curiozitate am desfacut unitatea sa vad cum arata banda. :) Apoi am observat ca soclul se misca, nu facea contact si l-am rezolvat rapid. :icon_thumright:
     
    cristian.gheorghe apreciază asta.
  8. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Morala este ca chiar daca simptomele unei defectiuni par la fel,defectiunile s-ar putea sa fie diferite.Deci,ce mi se aplica mie,nu e sigur si necesar sa ti se aplice si tie.
     
  9. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Ar mai fi una: trebuie un pic de curaj sa desfaci piesele, sa intri in miezul problemei. Fuga la mecanic/electrician/service pt orice problema dauneaza grav buzunarului :yes:
     
  10. cadyady 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2008
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A4, B5, Feb '96, 1.8, 220 mii km
    @eminence:

    ma bucur ca ai rezolvat problema. mi-ai dat o tema pt week-end. daca am timp o sa-l dau si eu jos sa vad daca nu e aceeasi problema avend in vedere ca simptomele sunt aceleasi. apropo este greu de demontat unitatea centrala a AC, (nu ma refer la extragerea din consola centrala, asta am mai facut-o)?
    eu am tendinta sa rup toate chestiile de plastic de gen "click".
     
  11. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    E foarte simplu (mai simplu decat ma asteptam) si nu prea ai ce sa strici. Dupa ce desfaci suruburile de la carcasa unitatii, dai jos banda aceea (grija ca are o clema de siguranta ce trebuie trasa inainte sa tragi efectiv de mufa cablului), iei partea cu ecranul, cu o surubelnita impingi usor clemele de la margine (sagetile rosii din poza, la mine era si ceva lipici pe-acolo, cineva il mai bruscase inainte), apoi placa se mai tine de carcasa doar cu sigurantele alea mici metalice (sagetile albastre), astea trebuie indreptate cu un cleste mai mic si poti scoate placa afara,ai ajuns in miezul problemei, poti curata contactele la butoane, poti intari lipiturile la conector (cum am facut eu)... Conectorul ala trebuie sa stea fix, sa nu joace deloc, pinii sa faca contact ferm pe placa. De acolo se controleaza atat display-ul cat si butoanele. Grija sa nu-ti zboare butoanele in toate directiile, :rolleyes: ia-o incet si cu rabdare. Daca umbli la lipituri nu folosi mult cositor sa nu cumva sa se atinga pinii intre ei... Succes!

    LE: uita-te atent si la banda, ca daca e intrerupta te agiti degeaba...
     
  12. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Eminence,tu esti un caz fericit,parerea mea e sa nu va bagati nasul acolo unde nu va pricepeti,s-ar putea mai mult sa stricati decat sa reparati...
     
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    cadyady,ai spus ca ti se cupleaza si decupleaza compresorul,nu cred ca defectiunea o reprezinta unitatea centrala a climatronicului,pare mai mult o problema de natura mecanica,mai exact ambreiajul compresorului.
     
  14. mugurel_86 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2008
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    A4 1.6 16V 1996
    Salut!
    Am vazut acest subiect si ma intereseaza in mod deosebit deoarece vreau sa cumpar un A4 1.9TDi/96 si are aceeasi problema- un afisaj nu se lumineaza deloc si celalalt doar daca apas pe mijlocul panoului de control climatronic intre cele doua afisaje. Dupa apasare sta aprins un timp apoi se stinge spre exemplu la mers pe piatra cubica (in Lugoj mai exista asa ceva). In rest climatronicul fuctioneaza cu sau fara afisaj. In principiu ar trebui sa fie ceva contact sau lipitura rece si un beculet ars la celalat afisaj. Despre cablul acela am si eu o parere -cred ca e un cablu plat normal la fel ca cel din calculatoare sau din alte dispozitive electronice. Unde lucrez eu fabricam saptamanal mii de bucati cu diferite prize. Arata la fel si in interior are sarma de cupru , nimic electromagnetic sau altcumva. Comanda afisajului si a climei avand ceva microcontrolere ar trebui sa functioneaza la 5v (TTL). Sper ca masina sa fie OK si saptamana viitoare sa fiu un membru adevarat al clubului Audi. Va voi tine la curent. Si astept si alte pareri despre partea cu iluminarea afisajului la climatronic.

    Stima !
    Mugurel Popa
     
  15. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Exact, e vorba de o banda ca si cablul IDE din calculator. Intr-adevar pe o jumatate cred ca e un bec ars (se inlocuiesc foarte usor), iar in cealalta ori e din cauza benzii, sau o lipitura, cum a fost in cazul meu (daca ai citit topicul). Succes, si asteptam sa ne prezinti masinuta! :icon_thumright: Ar trebui sa facem Club B5 la cate sunt deja! :yes:
     
  16. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Salut Mugurel si bine ai venit printre noi,asteptam sa-ti prezinti noua masinuta.Cat despre banda de la unitatea principala a climatronicului,daca aceasta este intrerupta,sunt curios cum ai sa o repari,mai ales ca lucrezi in domeniu;eu mi-am schimbat unitatea tocmai din cauza benzii pt ca era intrerupta.
     
  17. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    probabil "imprumuta" una de la lucru :)
    Am un prieten electronist care avea o banda de genul la un casetofon de masina, si a facut cu fire legaturile intre fiecare pini, deci se poate, cu muuulta rabdare, desi e munca de chinez batran...
     
  18. mugurel_86 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2008
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    A4 1.6 16V 1996
    Multam de raspunsuri, am citit tot subiectul si o sa vad ce pot sa fac. Masina arata ok, dar mai am si o alta de rezerva , 97, 1,6 benzina. Pretul e mai mare, taxa la fel. Cu totul ajung la vreo 6000E. Poate e mult dar nu se compara cu Loganul. Puteam sa iau unul la 5700 cu 50K din 2006 sau cu 25K din 2005 dar totul pe Logan e plastic mort si de prost gust plus lipsa de fiabilitate chiar si fata de o masina de 10-12 ani.
    Mugurel
     
  19. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    :sign_ot:Daca te intereseaza consumul,mergi pe TDI,vezi ca sunt unii posesori de b5 benzina care se plang de consum.Ce cod motor are dieselul?Daca ai nevoie de mai multe detalii despre motorul diesel,iti stau la dispozitie.
     
  20. v-lo

    v-lo 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    a4,1.8,20valve.1996
    salut domnilor
    si eu am acelasi problema cu afisajul ,multumesc anticipat pentru sfaturi caci maine ma apuc si eu sa demontez afisajul si voi incerca sa-l repar cu speranta ca nu voi fiinevoit sa cumpar altu!
     

Distribuie pagina asta