1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Display Climatronic si lumini panou Climatronic la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de eminence, 16 Sep 2008.

  1. laviniu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2009
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a4, 19 tdi, 1995
    cam asa era ca tot disparea si daca il loveam un pic cateodata aparea pana am apasat mai tare pe el si o intrat ecranul inauntru :) si l-am desfacut, l-am pus la loc dar acuma nu mai apare defel
     
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ..cand ai vazut ca dispare si apare era bine sa fi mers la un electronist sa ti lipeasca contactul cu problema era simplu;)
    Acum ca l ai bruscat nu stiu ce sa spun ;)
     
  3. sambadii 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,1.9TDI,1995
    Eroare climatronic-displayul palpaie 2 min la punerea contactului

    Am schimbat distributia la un A4 B5 din 1995, motor 1Z ,1,9 TDI. Cand sa plec, pun contactul si vad ca displayul de la climatronic palpaie intermitent.Dupa aprox. 2 minute, afisajul se stabilizeaza,dar motorasele aer cald-rece si ventilatie sus-mijloc-jos, nu functioneaza . Se pun baietii cu VAG-COM-ul pe ea, si imi spun ca e o eroare de la motorasul ce dirijeaza clapetele de aer sus-jos. Desfac motorasul respectiv sub ochii lor, si le dovedesc ca nu e blocat (masor motorasul, masor semireglabilul care ii controleaza cursa, si sunt ok). Desfac si al 2-lea motoras, cel de cald-rece, nu e blocat nici acesta. Cand sunt comandate din laptop prin VAG-COM, motorasele lucreaza normal.Din climatronic nu lucreaza niciunul.
    Mecanicii incearca sa stearga eroarea, nu reusesc sa o stearga din prima incercare, abia a 2-a oara, dar aceasta reapare.
    Se poate ca atunci cand au schimbat distributia sa deranjeze vreun senzor sau sa faca un scurt-circuit pe modulul climatronic care sa dea respectiva eroare ? Se comporta ca si cum climatronicul si-a uitat setarile de baza si nu stie in care parte sa miste motorasele. E posibil sa fi incercat sa-mi reseteze In2-ul de pe bord si sa fi intrat la alta sectiune sa-mi deregleze climatronicul?
     
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...mecanicii tai au vagcom dar nu stiu in totalitate sa l manuiasca.
    Ei au facut un output test pana aici ok servomotoarele culiseaza nu mai trebuie demonstarat ca functioneaza.

    Insa pentru a le face functionale trebuie basic settings pentru repunerea clapetelor in pozitia initiala.Daca nu stiu procedura nu o sa functioneze corect climatronicul,eu am descris o data si inca un coleg la sectiunea ,,generala,, >,,probleme climatronic,, cauta si o sa gasesti.
    Succes;)
     
  5. sambadii 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,1.9TDI,1995
    Am fost la un "meserias" care mi-a detectat ca fiind defect potentiometrul de la motorasul de recirculare al aerului/aer proaspat , V71.
    Problema e ca motorasul se afla in spatele aerotermei.
    Se poate demonta respectivul motoras fara sa dau jos aeroterma? Am tot dat "search" dar nu am gasit treaba asta niciunde.
    Ma puteti ajuta cumva???
     
  6. sambadii 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,1.9TDI,1995
    Atasez si o poza cu pozitionarea motorasului.
     
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Citez un prieten de pe alt forum ;)

    ,,Pentru a inlatura V71 e de ajuns a fi demontat doar torpedoul.
    Demontarea V71 :
    Cu torpedoul dat jos veti ocupa o pozitie accesibila cu capul pe pedalierul unde tine picioarele pasagerul din fata, cu fata in sus unde in spatele carcasei climatronicului veti observa motorasul instalat pe un cadru alb prins cu 2 suruburi. ATENTIE ! Clima sa nu fie conectata pe recirculare !,,

    Unde am subliniat,nu este neaparat sa fie cadrul alb depinde de anul de fabricatie.

    Apoi,,In continuare se demonteaza cele 2 suruburi torx si motorasul se trage vertical de sus in jos el culisand usor pe un ghidaj dispus vertical pe carcasa climei si marcat in poza cu un cerculet,,
    Succes.:hi:
     
  8. sambadii 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,1.9TDI,1995
    Iulian, mersi mult de tot, maine trec la treaba. Sper sa si reusesc.:)
     
  9. sambadii 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,1.9TDI,1995
    N-am reusit.:( La mine V71 nu e situat acolo, e inghesuit undeva intre caroserie si aeroterma. Cu varful degetelor ajung la el, dar de desurubat alea 3 suruburi care il tin...no way.:(
    Am desfacut filtrul de polen de sub capota si am ajuns la clapeta lui, care intr-adevar e blocata. Mai mult nu stiu ce sa ii fac.
    Iulian, ajuta-ma, hai ca tu esti cu ideile.:)
     
    Ultima editare: 21 Noi 2009
  10. ciupakpra 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI 95
    display climatronic

    Salut!

    Am si eu exact aceeasi problema cu clima: mi se stang toate becurile cateodata, dat toate butoanele functioneaza normal. Am desfacut aparatul si am vazut ca am 2 becuri arse. Le-am inlocuit cu altele 2 din bord doar ca sa verific, si ghici ce: FUNCTIONEAZA. Toata chestia e ca trebuie sa cumpar becuri de 0.9W (pentru butoanele din lateral) si de 2 W (pentru display-uri).
    Raspunsul final nu pot sa il dau, pentru ca Sambata dupamasa am constatat problema si nu gasesc magazine deschise doar luni. Dar sper sa nu mai am probleme cu becuri noi.
     
  11. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...daca nu reusesti in pozitia aceea,singura posibilitate este sa scoti aeroterma.;)

    Daca atingi cu degetele cele 3 suruburi ce prind motorasul,100% poti sa scoti motorasul ai nevoie de chei tubulare cu ,,click,, care sa prinda din lateral este adevarat... trebuie rabdare de chinez batran insa scuteste demonatrea altor parti.In fine nici aeroterma nu imi pare asa greu de demontat.
    Odata ce ai pus tubulara pe surub totul este ok chiar daca este ceva mai dificil,totul depinde de lungimea cheii si de cat de subtiri sunt mainile tale.;)
    ...si nu in ultimul rand de rabdare.;) Succes.
     
  12. sambadii 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,1.9TDI,1995
    Mersi mult de tot, Iulian. O sa incerc intr-o zi , cred ca motorasul asta e un test pt sistemul meu nervos: toate celelalte motorase de la climatronic se desfac cu cheie de 6, asta are 2 din suruburi cu cap pt surubelnita in cruce.:)
    Cu siguranta, Hans rade la ora asta.
     
  13. sambadii 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,1.9TDI,1995
    Am remediat problema motorasului V71. Si, totusi...Afisajul climatronicului continua sa palpaie intermitent 2 minute la punerea contactului.
    L-am dus la testat la "meserias", nu a fost gasita nicio eroare. Au fost facute setarile de baza si testele pt motorase. Toate cele 4 motorase si valva de recirculare functioneaza normal, inclusiv din butoanele de clima. Pe modul lui intern de diagnoza, climatronicul da zero erori. Zero erori, si totusi palpaie. Ce naiba sa-i mai fac?
     
  14. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...el vede in continuare vechile eroari .De ce ? Nu pot sa stiu.;)
    El incepe sa clipeasca cand are un minim de erori in climatronic.

    Interesant ca din ce spui este la ,,00.0 No malfunction present,, si nu ar trebui sa clipeasca.
     
    Ultima editare: 24 Noi 2009
  15. sambadii 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,1.9TDI,1995
    Mersi Iulian pt ajutor. Important e ca functioneaza clima perfect. O sa incerc sa supravietuiesc cu palpaitul asta. Eventual o sa inchid ochii pt 2 minute atunci cand pun contactul .:)
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Posibil sa existe o procedura care eu nu o stiu ;)
    ...cel putin pana in momentul de fata.
     
  17. atgo 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B5 1.6 75kW ADP-1996
    In timpul cit pilpiie ia comenzile? (adica poti da mai tare ventilatia de exemplu).
    Am avut acelasi defect si cauza a fost contactele care duc la afisaj, comenzile in schimb mergeau chiar daca nu se vedeau pe afisaj .Dupa o curatare cu un spray contact (necesita desfacerea completa a climatronicului pina la periile afisajului) totul a revenit la normal.Cu ocazia asta sa cureti si contactele becurilor din spate si al pastilelor de carbune ale butoanelor.
    Apropo cum ai reusit sa dai jos V71 fara sa desfaci tot bordul?
     
    Ultima editare: 24 Noi 2009
  18. sambadii 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,1.9TDI,1995
    Da, din clipa cand pun contactul totul e perfect functional, toate comenzile sunt ok. Doar ca ...palpaie.
     
  19. atgo 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B5 1.6 75kW ADP-1996
    vezi ca am completat mai sus
     
  20. sambadii 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4,1.9TDI,1995
    Atgo, "palpaitul" de la displayul meu nu e o chestie de contact imperfect, e o chestie regulata, un mesaj de eroare generat de procesorul climatronicului (displayul sta o secunda aprins, apoi o secunda stins si face treaba asta exact 2 minute- se aprinde de 60 de ori, chiar am numarat asta:) )
    Nu am mai dat V71 jos (nici nu cred ca reuseam). Am reusit sa ii deblochez clapeta : am scos mufa lui V71 si am pus o tensiune de 12 volti (7 volti nu am gasit :) )pe pinii ce duc la motoras (alb si maro). I-am dat o secunda 12 volti, apoi am inversat + cu - si i-am mai dat un soc de 12 volti inca o secunda( scurt, sa nu ajunga la capat de cursa si sa iasa fum din el). Dupa treaba asta i-am bagat mufa la loc si si-a dat drumul si merge ca nou.
     

Distribuie pagina asta