1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia la motorul 1.8 i - (procedura identica 1.8T) la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de eminence, 23 Oct 2008.

  1. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Am comandat pe net un kit de distributie pentru masina mea. Bineinteles, i-am dat tipului toate datele despre masina (cod motor, putere, an fab., serie sasiu). Mi-a trimis kitul de distributie prin curier, azi m-am dus la un mecanic sa il schimbe. Mecanicul a dat jos plasticul ce acoperea cureaua si rolele, s-a uitat la role si a zis ca nu se potrivesc deloc piesele luate de mine, deci n-are rost sa se apuce de lucru (trebuie data jos toata fata). M-a luat cu friguri, cum sa nu se potriveasca? Mai am un prieten care lucra la un service, i-am dat seria sasiului si mi-a trimis o poza exact ce trebuie sa contina kitul de distributie si coincid cu ce mi-a trimis tipul. Ce poate fi problema? Eu zic:
    1. Mecanicul nu se pricepe si potriveau piesele.
    2. Seria mea de sasiu nu corespunde cu ce motor am (imi vine greu a crede).

    Pot verifica undeva pe net sau un program sa-i dau seria de sasiu si sa-mi zica pt ce motor este?

    Noroc ca tipul de unde am comandat kitul e de buna credinta si imi da banii inapoi.
    Si noroc ca mecanicul a zis ca rolele mele si cureaua de pe masina sunt in stare impecabila, se vede ca a fost schimbata recent deci nu trebuie sa le schimb, dar ma macina gandul sa nu fie seria de sasiu gresita, ca am pus-o de mamaliga...

    Va atasez o poza cum arata kitul meu de distributie.
     
    Ultima editare: 23 Oct 2008
  2. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Da, aici .

    Seria de sasiu nu cred sa fie gresita, pt ca daca era o greseala la o cifra/litera nu mai corespundea si nu ii mai arata niciun tip de motor nici aluia de ti-a vandut kitul de distributie si nici prietenului tau.
    Eu cred ca mecanicul la care ai fost habar nu avea sau poate nu putea sa isi dea seama fara sa demonteze vechea distributie.
    In cel mai rau caz, eu zic ca a fost schimbat motorul, si bineinteles omologat dupa, dar nu cred ca se pune problema. Vezi ca tipul de motor il mai gasesti si pe eticheta de la "roata de rezerva", pe talon bineinteles, carte service daca ai. Poate te lamuresti...
     
  3. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Tipul e ADR, pe motor e poansonat ADR, are eticheta scrie ADR, pe talon scrie ADR, in portbagaj ADR, "ce e-n gusa si-n capusa"... :)
    1.8 benzina, 92kw, totul pare in regula. Incep si eu sa cred ca e cam habarnist prietenul meu mecanic...
     
  4. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Deci daca motorul are serie ADR iar in acte (TALON) e tot ADR atunci nu vad de ce ai avea probleme dpdv legal. Esti perfect in regula.
    Cu atat mai MULT, ai si pe eticheta din portbagaj scris ADR. In cazul in care cineva schimba motorul nu cred ca se gandea sa schimbe si acel sticker.
    Deci eu zic sa stai linistit.
    Site-ul ala cu VIN decoder ce spune?:uhm:
     
  5. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    site-ul nu imi zice nimik... Imi bag seria, zice "Passanger car", eu tre sa aleg modelul... Pun "A4", si surpriza :scared2: imi zice ca e Diesel (vezi poza)... la motor nu zice nimic, imi zice sa aleg eu (vezi poza), abia apoi daca selectez ADR imi arata info corecta... Sa fi fost schimbat sasiul, sa fie sasiu de diesel? Deja mor de nervi.

    Scuze de post-ul dublu... Am sunat un prieten ce are B5 1.8i ca si al meu, si cu seria lui de sasiu zice diesel, probabil aia e valoarea default... :drag:

    Apropo, seria prietenului meu e identica cu a mea, difera doar ultimele 6 cifre, care cica sunt Serial number... deci seria de sasiu nu cuprinde info. de motor. Atunci de ce se cere seria de sasiu cand iei o piesa? :whip:
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Apr 2012
  6. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Scuze, stiam ca e destul de ok site-ul, dar se pare ca in cazul tau te-a indus in eroare. Pe mine m-a ajutat cu multe informatii bune, si da, se poate alege ce motor vrei chiar daca pui o anumita serie de sasiu care bineinteles are doar un tip de motor pus de fabrica. Nu e relevant pana la urma...

    Eu zic sa stai linistit ca e totul in regula.
    In legatura cu seria de sasiu, nu stiu daca vreunul din caractere se refera expliciti la tipul de motor, dar banuiesc ca, cu diverse programe sau site-uri se poate afla tipul de motor dupa seria de sasiu, asa cum se pot afla si dotarile respectivei masini.
     
  7. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Tu daca iti pui seria de la sasiu pe site iti "ghiceste" motorul? sau zice tot diesel si la tine?
     
    Ultima editare: 23 Oct 2008
  8. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Uite asa apare la mine acum dupa ce scriu seria de sasiu.
    Dar daca ma gandesc bine, cand am aflat si eu prima data de site, am fost nevoit sa aleg tipul motorului si transmisiei. Faptul ca acum imi arata direct cred ca se datoreaza Cookies-urilor din browserul care il folosesc.

    Uite, am instalat si IE si am scris din nou seria de sasiu, si am posibilitatea sa aleg orice tip de motor/transmisie. Cu aceeasi serie de sasiu pot avea ori sedan 1.8T (cum este masina), sau de ce nu avant 2.5TDI? :D Deci nu cred ca e prea rasarit siteul la acest capitol. La celelalte capitole, cum ar fi intervalele de schimb sau cantitatea de fluide necesare pare ok.
     
    Ultima editare: 23 Oct 2008
  9. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Uite unul mai bun: aici
    Adica mai cinstit, iti zice tot ce cuprinde seria respectiva. Dupa cum banuiam: nici o informatie despre motor.
     
  10. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Trimite cateva imagini cu motorul din mai multe pozitii,iti spun eu daca este
    1.8,ADR ,125 cp.:)
    ...mai tarziu o sa caut cateva serii de la kitul de distributie ptr ADR.
     
  11. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    motorul e 100% ADR (il manc daca nu e) :)
    uite dovezile ;)

    Singura explicatie e ca tipul s-a grabit, s-a uitat doar superficial, fara sa desfaca distributia, oricum se tot plangea ca trebuie sa desfaca toata fata masinii si sunt 2 zile de lucru, poate n-avea chef... Nici nu stiu ce sa mai zic.
     
  12. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Este ADR .:)

    -Kit de distributie Contitech (Continental) care le folosesc eu
    au codurile:

    1.[B]incepand de la seria [/B]: 8D-T-155 010[/B]
    Kit de distribution : CT919K2, CT919K1,CT919K4
    Référence constructeur (Numéro OEM) :
    AUDI : 058198119 VW : 058198119
    Caractéristiques : au choix
    Largeur [mm] : 25 Nombre de dents : 153 Rouleaux inclus : 2

    sau

    2.[B]pana la seria de sasiu[/B]: 8D-T-155 009
    Référence constructeur (Numéro OEM) : AUDI : 058198479A VW : 058198479A
    Kit de distribution : CT919K3, CT919K5
    Article complémentaire 2 : avec amortisseur tendeur, galet tendeur
    Largeur [mm] : 25 Nombre de dents : 153 Rouleaux inclus : 1
    Eu recomand Contitech sunt cei mai buni.

    Dupa cum vezi se impart in doua in functie de seria de sasiu.
    Din ce stiu la mine s-a lucrat 3 ore se da jos de partea din fata stanga cum privesti masina din fata,asta daca are elevator.
    Daca nu este elevator se da toata partea din fata:)

    ...posibil sa fi ales bine din ce vad la codul tau ca sa fii sigur vezi seria de sasiu.
     
    Ultima editare: 23 Oct 2008
  13. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    seria mea e wauzzz8dzta006157 deci se incadreaza in a doua categorie, cea cu amortizor de vibratii (sunt cam pe spate cu franceza) :p
    Deci... mecanicul e de vina? :)
    Maine desfac plasticul ce acopera cureaua si fac niste poze la role, poate iti dai seama daca e ok. Mecanicul zicea ca el din cate vede nu are unde sa intre amortizorul, iar rolele arata altfel...
     
  14. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu personal cred ca prietenul tau nu prea se pricepea la schimbat distributia si s-a legat de ce a putut sa te faca sa renunti.Intr-un fel ti-a facut un bine(daca intr-adevar nu se pricepea)decat sa iti puna curelele aiurea.Am mai intalnit un caz,intr-un service unde ma duc de obicei cu masina,tot la un schimb de distributie.A venit omul cu piesele personale si seful de service a inceput:asta nu e buna,asta nu e buna,asta e o tiganie de piesa(se referea la calitate)si tot asa.Intr-un final omul a ales sa puna pise de la el si i-a iesit o factura de 4000 ron cu tot cu manopera.Enorm de mult,dar ce sa faci daca esti necunoscator si te duce altul cu presul.Eu ma duc in service cu piesele mele,dar informat in prealabil si doar o singura data a incercat sa ma abureasca ca nu este buna piesa.Ghinionul lui a fost ca senzorul(ca de el este vorba)era cumparat de la reprezentanta,iar el nu vazuse decat un ambalaj.La capitolul distributie nu prea ai cum sa-ti dai seama daca mai duce sau nu(zic eu).asa ca nu lua de buna ce zice amicul tau si schimba tot cum ti-ai propus,dar la cineva capabil.
     
  15. taz

    taz Banned

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Sadr al Yusufiyah
    Masina:
    Audi A4 B6 S-line 2.5 V6 TDI quattro, fost -132 KW 180 CP actualmente 151 KW 205 CP
    si eu sunt d'acord cu ce a spus colegul de deasupra.
    schimba kit-ul de distributie ca nu se poate vedea daca e sau nu in regula decat daca dai curelele jos si le intorci pe dos...
    se vad daca sunt ¨coapte¨ sau nu.
    si eu sunt de parere ca prietenul tau mecanic nu are habar.
    2 zile pt. o distributie? poate daca ti-o schimb eu...care nu am habar
    la mine e un 2.5 V6 si la fel, se scoate tot ansamblul fata cu faruri si tot, dar nu dureaza in nici un caz 2 zile....
    cateva ore.
     
  16. SERGIU101

    SERGIU101 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2008
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a4 B5,1.8T Sline 2000
    Cat Costa Distributia A4 B5 1.8t?

    cat ar costa KIT-ul pentru un audi A4 B5 1.8T si unde as putea gasi?Multumesc!
     
  17. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Salut ! Am vazut ca esti din Suceava ! Da-mi un add pe mess ( alexp87ro ) ! Am intrebat zilele trecute la Mitric si costa cam in jur de 1800-2000 RON tot kitul si pompa de apa si termostatul si orele de manopera ( iti recomand sa-l schimbi odata cu distributia ca in caz de defectiune trebuie data jos partea superioara a distributie si platesti manopera inutila ) ! In 2006 cand am schimbat tot kitul la A4-ul meu m-a costat cu tot cu revizie 1800 RON la ADRIA ! Eu am avut noroc ca ma stiu cu proprietarul de la ADRIA si mi-a schimbat un mecanic priceput si n-am avut probleme pana acum dar recomandarea mea e sa mergi la REPREZENTANTA cand vine vorba de distributie chiar daca costa cu 10-20% mai mult !
     
  18. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    si eu am b5 nu stiu daca exista diferente intre benzinar si diesel. ca al meu e tdi. eu in septembrie am facut distributia. m-a costat asa.
    curea distributie-112 RON
    rola ghidaj- 146 RON
    rola intinzatoare.-112 RON

    si am schimbat si pompa de apa + termostatul, care m-au costat 235 RON
    manopera nu pot sa ti-o spun.pt ca tot atunci am schimbat si placutele pe fata, si filtrele de ulei ,aer, motorina.. si m-a taxat "la gramada" :)
     
  19. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Destul de ieftin ai iesit ! Ai cumparat totul pe original ? La reprezentanta costa mult manopera !
     
  20. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    nu am calcat la reprezentanta. si nici n-am de gand. am gasit un mecanic meserias. are o gramada de clienti. de la BMW, mercedes si audi bine-nteles :p el comanda si piesele.tot. ii spun problema. imi spune ce piese trebuie, si imi da preturile. daca imi convin bine, daca nu . pot sa-i duc si eu. ce a pus pe masina, din cate stiu de pe stickerul ala ce l-a lipit pe capota distributia e continental. oricum.. nu am pus nici cele maiscumpe piese, dar nici cele mai ieftine, :) si si astea ce le-am pus la recomandarea lui.
     

Distribuie pagina asta