1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia - Accesorii - Auxiliare -Transmisie motor 2.7 / 3.0 TDI la A6 C6 - schimbare distributie

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Gorre, 27 Ian 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu le schimb eu, nu.mi bag nasul. :) sunt destule role, intinzatoare si riscul de a face ceva gresit nu e mic, prefer sa apelez la un service ptr. montaj, stiu ca data trecuta am platit 2.5h manopera.
     
  2. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Am întrebat eu la o reprezentanta cât m-ar ajunge sa fac asta la ei, cu totul și e destul de piperata treaba. De 500 de lei manopera, sunt sigur, dar de piese, nu mai țin minte exact, dar parca vreo 2000 de lei.
    Deocamdată de manopera contează mai mult sa stiti. Kitul nu cred ca e convenabil la ei, diferența față de magazinele cu piese auto este destul de mare.
    Nu știu dacă e vreo diferență pentru motorul de 2.7, dar nu vad de ce ar fi.
     
    Ultima editare: 6 Mai 2014
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De preturi m-am interesat. Este diferenta destul de mare intre magazinele de piese auto si reprezentanta, scoti manopera lejer din diferenta de pret si iti mai ramane si de-un picnic. :)) Curiozitatea mea era daca mai trebuie schimbat/a vreo rola/intinzator in afara de cele puse de mine in lista.
    Diferenta intre 2.7 si 3.0 nu cred sa fie, din moment ce la distributie (lanturi, intinzatoare) sunt folosite piese comune.
     
  4. Vlad0609

    Vlad0609 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 3.0tdi 2004
    Sa inteleg: distributia se schimba la 120k sau 250k?
    Din cate stiu eu ar fi la 120k. Asta mi s-a spus si la reprezentanta.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vad ca ai 3.0, nu schimbi nimic pana nu incepe sa zornaie. Sau, daca te dau banii afara din casa schimbi preventiv lanturile + intinzatoarele, vezi ca nu e chiar mica suma. :)
    Eu am 270.000 si in afara de 2 intinzatoare (zornaia la pornire) nu am schimbat nimic si nici nu am de gand.
     
    Ultima editare: 6 Mai 2014
    ianculets și alexandruodinulescu@yahoo apreciază asta.
  6. Vlad0609

    Vlad0609 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 3.0tdi 2004
    Masina a fost a familiei. Acum e a mea. Stiu ca zornaia la pornire sub o secunda. Tata a schimbat cureaua la 160k. Acum are 240k si inca nu zornaie. Voiam sa daca e un numar aproximativ de km pentru distributie. Intre 120k si 250k e o diferenta mare. Tata a schimbat din cate imi amintesc distributia mica sau ceva de genu.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu exista distributie mica sau mare. :)
    Tatal tau probabil a schimbat transmisia, ea se schimba la 120.000 km (cureaua dintata + rola care agreneaza pompa de injectie).
    La distributie (este in spatele motorului, cum stai in fata masinii) nu se umbla pana nu face probleme (zgomot in mers, pe loc, la pornire, etc).

    Apropo, Nurvil recomanda verificarea transmisie la 120.000, schimbarea se face la 180.000.
     
    Ultima editare: 6 Mai 2014
  8. Vlad0609

    Vlad0609 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 3.0tdi 2004
    am inteles! merci!
     
    Pletosu Catalin apreciază asta.
  9. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    La reprezentanta mi-au spus ca vin la kit, cu rolele ce se schimba.
    Asadar, dacă le iei la kituri, ai acolo tot ce trebuie de schimbat.
    La acel moment, știu că am căutat și pe net și într-adevăr, așa vin și la magazine.
    Nu spun ca nu se pot cumpăra și separat, dar dacă e sa iei un kit făcut de Continental, de ex., cred ca este o garanție (a calității) în plus.
     
    Ultima editare: 9 Mai 2014
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are idee cineva daca odata cu kit-ul de accesorii (curea + intinzator + cele 2 role) se schimba si fulie alternator, fulie AC, fulie pompa apa, fulie servo si pompa de apa ?
    Sau se schimba doar kit-ul si restul cand dau semne de oboseala ?
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    pompa de apa stiu ca se schimba numaidecit.
     
  12. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Eu am schimbat acum 2 luni la recomandarea mecanicului curea(Gates) + 2 role (INA) + inatinzator(INA) + pompa apa (HEPU) si distributia de la pompa de inalta set(curea+ rola) Dayco. Firmele la recomandarea lui. Precizez ca am schimbat la 210k km prima data. :) Sper sa fie de folos. Spor
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Multumesc pentru raspunsuri ! :)
     
  14. alex hartau

    alex hartau 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2015
    Locație:
    arad
    Masina:
    Audi A6 2.7 2006
    buna ziua ,

    Am o problema , si anume:de ceva timp, la viraje , daca masina nu e turata , imi scartie ceva tare de tot sub capota.De asemenea current la borne in fata am 13.7 si in spate la baterie am 13.5.
    M-am uitat la cureaua de accesorii si e putin slabita.
    Intrebarea mea, rola intinzatoare , o pot intinde manual astfel incat sa fie cureaua tensionata sau trebuie alta rola ?
    Multumesc !
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Alt intinzator. Indicat ar fi sa schimbi tot kit-ul.
     
  16. alex hartau

    alex hartau 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2015
    Locație:
    arad
    Masina:
    Audi A6 2.7 2006
    Avand in vedere ca trebuie data fata jos, am sa schimb tot kit-ul
    Multumesc
     
  17. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Alex, nu este nevoie sa dai fata jos. Se demonteaza capacul curelei pompei de inalta, conducta transversala de admisie, scutul motor, tamponul anticuplu si apoi se pot schimba rolele, intinzatorul sau cureaua.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intr-adevar, se poate si asa, dar este spatiul ingust si te chinui sa desfaci rolele, mai ales la intinzator.
    Chinul 2 este sa pui cureaua si sa intinzi amortizorul pentru a o fixa.
     
  19. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Cu putina dexteritate si cu chei potrivite, se rezolva. Ca sa nu mai spun ca asta-i si sfatul Elsei...;) Am facut lucrul acesta si am preferat proba de indemanare in loc de demontarea fetei. Dar, ma rog, fiecaruia cum ii vine mai usor...
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ciudat, eu gasisem procedura de recomandare cu fata masinii in pozitia "service", adica bara + faruri jos si tragger-ul slabit si tras putin in exterior.
    Exact, fiecare cum prefera. De fapt, cum le vine mai usor.
    Oricum, sa aduci botul masinii in pozitia "service" e treaba de 30 min pentru cineva care a mai facut treaba asta.
    Nu vreau sa intram in polemici, etc. dar toate cele spuse in postul tau trebuie ori sa pui masina pe capre, ori groapa, ori elevator. Si crede-ma, sa centrezi corect tamponul din fata masina trebuie sa fie pe un plan drept, abia dupa aia se fixeaza fix pe mijlocul suportului, bucsa nu trebuie sa atinga nici un perete al suportului pentru o centrare corecta. La ce spatiu e acolo, te chinui putin.
    Acum, fiecare cum stie si le e mai facil ...
     

Distribuie pagina asta