1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor BENZINA la A4 B8 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Mio, 9 Feb 2016.

  1. Mio

    Mio 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, B8, 1.8 TFSI, CABA , 2008
    O intrebare: Acea curea de distributie si cea de transmisie, la ce perioada de timp si/sau numar de km se schimba pentru motor benzina 1.8 TFSI ?
    Multumesc.
     
  2. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    in manual nu cred ca scrie, ca am cautat si eu la momentul respectiv. eu le-am schimbat ambele cand masina a implinit aprox 100.000 km si 7 ani.
     
  3. gr0dt77 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi B8 , 1.8 TFSI ,2009
    Distributia nu este pe lant ?
     
  4. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    la 1.8 tfsi este asa:
    - lant de distributie (angreneaza axa cu came + arb.cotit)
    - curea de distributie (angreneaza unele accesorii)
    - curea de transmisie (angreneaza alte accesorii)
     
    Miu George Florin, Liviu ERC și Marius harju apreciază asta.
  5. gr0dt77 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi B8 , 1.8 TFSI ,2009
    lantul de distributie cand se schimba ?
     
  6. Petros Terzis 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A4 B8 , 1.8 TFSI (120 HP), 2009
    Deci chiar aș vrea să aflu și eu la câți km este recomandat să faci distributia la 1.8 TFSI cu curea pe lanț. Nu de alta, dar mie mi-a sărit acum la 171.000 de km de am ajuns să refac și chiuloasa când toată lumea îmi zice că nu e deloc normal, că distribuția pe lanț trebuie să ducă CEL PUȚIN 200.000 de km. Vreau să menționez că am răsfoit toată cartea mașinii pagină cu pagină și nu am găsit nimic. Mulțumesc
     
  7. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Petros, audi zice ca nu trebuie schimbat (dar tot ei spun ca e normal sa consume ulei 1 litru / 1000km, nu inteleg cum au putut nenoroci in halul asta un motor deja exploatat ani de zile fara probleme de acest fel, da na comercialul e peste tehnic)
    Ideea ar fi ca se cere schimbata cu ceva timp inainte sa ajunga la faza de sarit, zdragnane sau sare daca primeste ceva soc serios gen incercare de pornire prin tractare. Pacat ca a trebuit sa umbli in motor, bafta pe mai departe
     
  8. Bogdanlgs 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a4 b8 1.8 tfsi 160cp 2009
    Salut,
    Am un audi A4 B8 1.8 tfsi 160 de căluţi, 2009 si am ajuns la 200.000. Momentan sunt in Germania iar masina ă început să scoată sunete ciudate de sub capota, de unde anume nu stiu probabil pompa de apa sau pompa de ulei ? Mecanici de aici, nemti, au spus că e timpul să schimb distribuția care este pe lant. Ma puteti ajuta cu ceva noi informații despre ce interval ar trebui schimbată distribuția ?
     
  9. cosmin_sm

    cosmin_sm 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2014
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 TFSI 2013
    Salut,
    la 2.0 tfsi 2013 cod motor CAEB , distributia este pe lant ?
     
    Miu George Florin apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da.
     
    Miu George Florin apreciază asta.
  11. cosmin_sm

    cosmin_sm 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2014
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 TFSI 2013
    Multumesc.
     
  12. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    O problema ce am rezolvat-o recent, poate ajuta si pe altii.

    Problema intinzator curea transmisie (care invarte alternatorul):
    O perioada (cateva sapt) se auzea un zgomot in partea din fata a motorului, zgomot care era proportional cu turatia. Se auzea dupa pornirea motorului, cam 5-10 min, apoi mai disparea, dar reaparea din nou aleator.

    Zgomotul era ca un lant care se freaca de ceva, si din cauza asta initial s-a crezut ca e de la variatorul vvt (am exclus probl cu intinzatorul de lant pt ca l-am schimbat in 2016, si nu era acel zgomot specific). Totusi nu eram convins ca aia e probl (variatorul e piesa comuna cu axul cu came de pe admisie, si nu prea vroiam sa imi desfaca motorul decat daca e strict necesar), si am ascultat cu stetoscopul in zona respectiva si nu se auzea acel tip de zgomot.

    Am mers la alt mecanic, care a identificat corect problema: intinzatorul curelei de distributie avea o vibratie care cauza acel zgomot. S-a inlocuit intinzatorul (si ceva role) si acum e ok. cod piesa: 06H903133G
     
    Valentin-Cosmin și Clauu apreciază asta.
  13. sirbualex 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a4 b8 2011
    Salut !
    Am si eu o problema. Am schimbat kit-ul de distributie al unui audi a4 b8 2011 2.0 diesel, urmarind sa fac 'cost reduction' la un service (nu reprezentanta). Dupa o vreme, constatand un mers cam fortat (lipsa putere, sunet motor ciudat) am mers inevitabil la reprezentata, in cazul meu- Audi Tess Sibiu, unde cei de acolo mi-au spus, fara sa le spun nimic de escapade mea la service-ul privat ca distributia mea nu era montata corect, de unde si simptomele (nu foarte clare) pe care masina le prezenta. Mi au sugerat sa pun distributia la punct- zis si facut. O vreme masina a mers in mare parte la fel ca inainte de interventia celor de la reprezentanta cu mentiunea ca simteam motorul fara acele vibratii de care v-am povestit. Insa in ultimul timp sunetul acela (de motor diesel accentuat) a revenit sunet care capata in turatii scazute 1500-2200 o usoara tenta 'metalica' :( numai cand masina este in sarcina. Ar putea sa fie din cauza distributiei, avand in vedere ca distributia este un aftermarket INNA, sau e posibil sa fie si altceva.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este posibil sa fie orice si acel zgomot sa fie de la altceva si doar o coincidenta ca a aparut tocmai cand ai umblat la motor pentru a schimba distributia. La fel de bine poate fi si de acolo in urma demontarii si montarii gresite. Din fata calculatorului nu stim nimic. Sfatul meu ca si membru nou inscris este sa citesti forumul pentru ca degeaba vei scrie pe forum deoarece nu aici rezolvi problema asta, ci la un bun mecanic.
     
  15. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Salut.
    Am nevoie de o poză,schița cu distribuția de 1.8 tfsi CABB.
    Am cumpărat tot ce trebuie pentru a schimba distribuția dar nu gasesc o schiță .
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai nevoie de o poza pentru a schimba distributia, iti recomand sa te duci la un service.
     
  17. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Am rezolvat problema singur, pus distribuție nouă,montat demontat toată față. Am găsit până urmă o schiță.
    Am atasat si ceva poze. Toată treaba am făcut-o singur fără scule speciale.
    Culmea acuma cu noua distribuție motorul merge la relanti rotund si ă scăzut si consumul da la 0.8 la 0.5 chiar are momente când stă si la 0.4.
    Sigur ă fost sărită un dinte înainte cam tremură la relanti.Sigur pozele de mai jos vor fi de folos si altora .
    Nu peste mult timp o astepta un drum lung dus intors de 6.000 km.
     
  18. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Bravo Dragos pt. curaj si îndemînare, ma gindesc ca ai mai facut.. totusi consumul instant e din alta poveste :)
    Spor
     
    dragos77 apreciază asta.
  19. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Am mai schimbat la un audi a4 din 2002 2.0 ALT in urma cu 3 ani.
    De băgat i-mi place sa i-mi bag nasul.
    E o pasiune dar nu-s mecanic de meserie.
    Însă când cer ajutorul in legatura co o problemă nimeni nu spune nimic decât i-mi spune du-te la mecanic știu ce înseamnă mecanic ....asa ca prefer să i-mi bag nasul .
    Sper sa ajute pe viitor si pe alți postarea mea.
    O zi bună
     
    rosu_ghe, Mariuz, Iulian321 și încă o persoană apreciază asta.
  20. Radoi Florin

    Radoi Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 , 18.T , 2009
    Salut,
    Acum 3 luni mi s-a rupt din senin distributia la masina. Am parcat masina, iar cand sa plec nu a mai pornit. Masina era achizitionata recent din Germania de la un dealer auto (am facut 8.000 km cu ea). Am vrut sa o repar deoarece verificand-o in reprezentata acestia au zis ca are 120.000 km reali si am inteles ca nu prea gasesc eu motor SH la acesti km.
    Am dus-o la un service din Sector 2 (service mult spus) deoarece toata lumea imi recomanda acel mecanic. Prima oara cand a desfacut motorul a zis ca este distributia rupta, toate supapele strambe, chiuloasa crapata, axele cu came strambe.
    Am zis ok, i-am cumparat piesele si am asteptat sa o faca (prima data a durat 1 luna). Dupa o luna, a reusit sa o porneasca, atunci cand m-a chemat sa o iau si-a dat el seama ca parca se aude o bataie la un piston.
    A trebuit iar sa desfacem motorul, imi zice ca au joc toate pistoanele, dupa, peste 2 saptamani zice ca au joc si bielele. M-a terminat. Intr-un final dupa multe rugaminti (in fiecare seara ma duceam la acel mecanic sa il rog sa o faca odata ) peste inca 1 saptamana a reusit sa monteze motorul.
    Cand sa plec cu ea de acolo a zis el sa imi arate cum merge masina, i-a dat forja, numai la 7.000 rpm schimba vitezele (avand in vedere ca toate piesele erau noi in motor si trebuia sa i se faca si lui rodajul).
    Imediat s-a auzit o bataie, masina mergea in 3 si dadea eroare de presiune la ulei si corelare incorecta (P164D 00 [038] ; P0016 00 [039]).
    Acum zice ca este pompa de ulei defecta si ca trebuie schimbata. Oare asa sa fie ? Daca nu este pompa si a stricat el altceva pe acolo ?
     

Distribuie pagina asta