1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor BENZINA la A4 B8 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Mio, 9 Feb 2016.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Uite ce zice Ross-Tech despre P0016 :

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16400/P0016/000022

    P164 D indica Malfunction pe senzorul de presiune.

    Posibil sa ai distributia sarita de la punct si din cauza asta sa iti mearga motorul prost si eroarea de presiune sa fie din cauza senzorului respectiv.
     
  2. Radoi Florin

    Radoi Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 , 18.T , 2009
    Am luat masina de la nenorocitii aia si am dus-o la un service adevarat. Mi-au pus cea mai proasta distributie chinezeasca de pe piata care costa 400 de lei si eu am platit pentru una originala 1800.
     
    dreiutz apreciază asta.
  3. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Salutare
    Atașez o filmare , sunt curios ce ziceți
    Am programat-o sa schimb distribuția și tacheții .
    Ma puteți ajuta cu un cod pentru kitul de lanț , original ..
    Sau dacă mai trebuie altceva pe lângă kitul de distribuție , as aprecia sa știu

     
  4. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Ești sigur ca ai o problema cu ele? Tacanitul nu vine de la electrovalva de recirculare a gazelor? Electrovalva e normal sa tacane. Și eu la început, când nu eram obișnuit cu sunetul motorului am crezut ca are o problema, dar este perfect normal. Mergi la un mecanic care știe ce înseamnă un TFSI sau încearcă la reprezentanta o diagnoza.
     
  5. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Nu pentru tacanit am postat. Știu ca e normal. Pe fundal se aude o bătaie și huruiala.
     
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ai motor 2.0? Am eu codurile pt elemente distributie 2.0 (pt motorul meu care cred ca e CDNC).

    Sunt 2 lanturi cu 2 intinzatoare (toate revizuite din ce imi amintesc) si parca 4 patine. Toate costa vreo 275-350 euro OE.
     
    AlexandruStn apreciază asta.
  7. AlexandruStn

    AlexandruStn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 1.8 TFSI CDHA 102010
    Salut
    Azi am comandat setul complet pentru schimbarea Distribuției pe OE
    Am mai adăugat tacheții și culbutorii .
    TOTAL 2850 ron. Revin după ce le schimb. Sa vedem cum suna motorul dupaia!
     
  8. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Misto adaosuri, la ahw un lant este 63 euro si un intinzator 45... Vezi ca la reprezentanta ar trebui sa ai 20% reducere la piese. Asigura-te macar ca sunt ultimele versiuni pt motorul tau!

    Tachetii si culbutorii se schimba fara sa dai chiulasa jos? Nu se pot schimba si semeringurile supape, sau le-ai schimbat odata cu segmentarea?
     
  9. popradu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 1.8 TFSI CDHA, 2010
    Atentie pentru cine isi schimba singur distributia, cel putin la CDHA poza in Autodata e gresita. Folositi informatiile din ELSA.
    Numarul de zale intre cele doua semne de pe axele cu came difera intre cele doua programe. Poate au corectat intr-o versiune ulterioara a Autodata.
     
    nucugheri apreciază asta.
  10. Liviu ERC

    Liviu ERC 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2018
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A5, 1.8 TFSI (170CP), 2013
    Pana la urma cum sta treaba la 1.8 TFSI? Se schimba distribuția aceea pe lanț sau e lifetime?
     
  11. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Da se schimba tot ce tine de distributie, este indicat sa schimbi si tachetii hidraulici.
     
  12. Bogdan Lucian 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2019
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2008
    Schița este de la un motor CABB 1,8 tfsi ?
     
  13. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Salut !
    am comandat piesele 1700 ron total OEM, pe 27.05 avem cezariana..
    revin cu impresii :)
     
  14. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Buna dimineata,
    Ieri am luat masina de la mecanic cu distributia schimbata (plus schimb ulei filtre) au gasit baietii intinzatorul iesit maxim, s-a mai schimbat intinzatorul de la curea auxiliare.
    Pro: motorul merge rotund fara intreruperi, trage mai bine, suna mai infundat, a disparut zornaiala de la pornire si la accelerare,
    Contra: motoul are o vibratie la relanti si la accelerare cald/rece indiferent..., pe care nu am avut-o inainte, o simt in volan+schimbator si desigur daca pun mina pe capac de plastic la motor, din pacate ma intorc la mecanic doar luni
    Revin cu update la problema.
    O zi reusita sa aveti !
     
    AndreiF92 apreciază asta.
  15. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salutare tuturor, a schimbat.cineva distribuția la motorul 1,8 tfsi CJEB 2012 dacă da, ce costuri ar fi, se recomanda schimbarea doar in reprezentanta? Am citit mai înainte și se discuta doar de alt cod motor. Ori nu necesita schimbare? Sa aștept pana începe sa facă sunete ciudate? S a rezolvat problema cu intinzatorul buclucaș? Va mulțumesc anticipat!
     
  16. naemarius 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    bmw 2.0 2006
    AudiFannn la acelasi cod motor, ca si cel mentionat de tine, m-a costat distributia 4.000 lei (nu reprezentanta)
     
  17. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Eu azi am fost la reprezentanta și m au dat pe spate cu suma de peste 5000 RON...Dar in același timp m au sfătuit sa o las in pace dacă nu face urat motorul dimineața și dacă are istoric și chiar are dar doar pana la 170k in 2017...Ce sa fac? Nu as lasă orice mecanic sa bage mâna in ea pt ca nu e simplu de schimbat ca la diesel.
     
  18. naemarius 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    bmw 2.0 2006
    AudiFannn parerea mea e s-o lasi in pace, daca motorul merge rotund si nu are unele simptome specifice
     
    Iulian321 apreciază asta.
  19. ANGHEL FLORIN

    ANGHEL FLORIN 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2019
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A4,B8, 1.8Tfsi 2008
    Salutare tuturor,
    Ce brand (marca) recomandati pentru distributie pe lant, la un motor 1.8 TFSI, 160 Cp, 2008, motor cod CABB ?
    Un sfat cu tot ce ar trebui ca sa fie treaba buna, la un pret mediu ?
    Merci
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pui totul OE.
    Nu stiu cine le mai fabrica acum, inainte erau facute de SWAG/Febi.
     

Distribuie pagina asta