1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor BENZINA la A4 B8 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Mio, 9 Feb 2016.

  1. ANGHEL FLORIN

    ANGHEL FLORIN 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2019
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A4,B8, 1.8Tfsi 2008
    O intrebare!!!
    Păreri kit de distribuția Hepu (Germania)?
    A folosit careva asa ceva??
     
  2. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Da de ce nu folosești un producător verificat în timp!? Poate sunt ok și cei de la Hepu, s-au gândit că e o 'pâine de mâncat', dar personal nu aș avea curaj să folosesc.

    Spor.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Hepu distributie ? Sigur e altceva in cutie ...

    Contitech ? In cutie gasesti doar cureaua Conti, in rest totul INA (Made in Slovakia) si rola mare Litens (Made in China).
    Partea buna e ca vine cu prezoanele problematice.
    Chiar am un kit prin casa pentru CFFB.

    Cat despre prezoane, se strang in chiulasa la 15nm.
    Dupa, piulitele se strang la 20nm si 45 grade ceea ce multi zic ca ar fi prea mult si de acolo problema cu mancatul filetului. Litens recomanda doar 23nm, fara nici un grad in plus.
     
  4. Finica iulian

    Finica iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a 4 b8 2014
    Buna ziua,
    Puteti sa imi spuneti si mie ce trebuie neaparat schimbat la distributie la masina din profil Audi A4 B8 170 cp an 2012 cod motor CJEB ?

    Intreb deoarece am avut tot felul de variante, cum ar fi ca distribuția pe lant nu se schimba niciodată, iar alți spun ca se schimba la 200.000 km . Masina nu are nici un simptom si am 190.000 km cu ea deja. Vreau sa stiu sigur ce este de evitat, să pot evita anticipat.

    MULTUMESC FRUMOS.
     
  5. Costti 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 1.8 TFSI (CDHB)
    Salut
    Problema era intinzatorul lantului care ceda. A fost revizuit si el si lantul. Au sarit destule in primii ani de fabricatie sub 100.000 km.
    Eu am prefacelift din 2011 si am tipul vechi de intinzator, cu 190.000 km. Am cumparat piesele pentru distributie dar inca n-am apucat sa o fac.
    N-am niciun simptom dar exista riscul sa sara fara semne prevestitoare.
    Poti verifica fie prin VIN sau prin capacul de vizita de la capacul distributiei sa vezi ce tip de intinzator ai pe masina.
     
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Lantul e lant si se intinde. E valabil si la motoarele TFSI din prima generatie. Eu am schimbat si distributia odata cu pistoanele si merge mult mai bine. Insa poate fi si din cauza segmentilor noi.
     
  7. DragosGkl 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2021
    Locație:
    Sinaia
    Masina:
    A4 B8
    Salut,
    Recent am observat o mica “supriza” la cureaua de transmisie, conform poza. Motorul este 1.8 TFSI cod CDHB, nu știu dacă a mai fost schimbată cureaua. Dar, acum sa iau doar curea sau sa iau și intinzator ? La viraj maxim stânga/dreapta se simte o vibrație relativ puternica in volan. Are treaba cu intinzatorul ?
    Mulțumesc.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu ai habar de piese si altele despre masina asa in general ? :) Aia nu este nicio surpriza ci asa este inchisa cureaua de acesorii / auxiliare / transmisie.

    Este ca nu ai citit nimic despre acest subiect tratat pe aceasta arie ? Inainte sa scrii pe forum de ce nu ai demontat cureaua ? Fa testul scris de mine pe acest forum de zeci de ori si pe urma dupa ce faci acel test te apuci de cumparat, schimbat.

    Adica de ce nu ai facut ce am scris eu aici pe forum de zeci de ori pana acum:

    Pentru ca sa verifici zgomotul si/sau cureaua faci proba asta descrisa de mine in mai multe topicuri si citez:

    ........ Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii / auxiliare / transmisie pentru ca sa izolezi / elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie sau mai precis chiar spre desfacerea motorului. Bafta.

    Inca ceva: cand mai scrii mesaje pe forum mentioneza obligatoriu numarul de km ai masinii, anul de fabricatie ai masinii si serie = cod motor (asta vad ca l-ai mentionat).
     
    DragosGkl apreciază asta.
  9. DragosGkl 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2021
    Locație:
    Sinaia
    Masina:
    A4 B8
  10. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    Salutare,
    Care ar fi simptomele unui variator, al distributiei, defect ? Am probleme cu masina me, porneste in 3 uneori, da rateuri pana se stabilizeaza si miroase destul de tare a benzina pe tobe (injectoarele sunt noi).
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De obicei problemele la distributie iti genereaza erori de missfire sau incorrect correlation.
    Vezi daca ai erori stocate, daca ai missfire pe un cilindru, fa rocada cu alta bobina de pe alt cilindru si vezi daca se schimba eroarea.
    Daca nu se schimba, ori ai probleme la distributie, ori ai probleme cu compresia pe cilindrul respectiv.

    Daca inca ai distributia din fabrica, inlocuieste-o.
    Sau, daca ai inlocuit distributia, dar fara variator, mare greseala.
     
  12. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    Motorul are 8000km de cand a fost reconditionat, cuzineti, pistoane, distributie si asa mai departe, masina nu are nici o eroare, variatorul vine cu tot cu ax cu came si nu avea rost sa il inlocuiesc asa degeaba atunci
     
  13. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    @Cosmin.ungureanu Ai problema cu pornirea la cald ? In senul ca nu vrea sa porneasca decat dupa 4-5 incercari ? Da sa porneasca si se opreste ?
     
  14. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    La rece porneste in 3 si se stabilizeaza, au fost si cazuri cand la cald a pornit greu cum zici tu
     
  15. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Bun, a mea e in service cu problema asta. La cald porneste decat dupa 4-5 incercari. Vrea sa porneasca si se opreste, parca ar sari distributia. Face urat rau.
    Am eroare cu "switch off engine and check oil level" si inca o eroare "do not exceed 4000 rpm". Toate au aparut in acelasi timp. Coincidenta sau nu, am gasit exact aceeasi problema la rusi, exact aceste 3 erori. Problema ar fi la arborii balansieri/echilibrare.
    Presiunea uleiului la relatiu era foarte mica, dupa ce se incalzea motorul. In prima faza am schimbat pompa de ulei si senzorii de presiune. Dupa schimbarea pompei si testelor facute, presiunea s-a stabilizat, dar tot am ramas cu eroarea. Apare doar la relatii.
    La scanare am urmatoarele erori: 5456 - Starter Will Not Turn
    P3054 00 [101] - Jammed or Electrical Malfunction
    5582 - Oil Pressure Switch for reduced Oil Pressure
    O sa revin cu un raspuns, probabil saptamana viitoare, dupa ce imi desface motorul si vedem in ce stare sunt arborii.
     
  16. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    Nu am acele erori, se manifesta altfel, merge foarte bine dupa ce se stabilizeaza, face urat 2 din 10 porniri
     
  17. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Exact, nu la fiecare pornire face asa. Poate 5 din 10, la cald. La rece porneste bine. Si de mers, merge foarte bine. Nu vreau sa te induc in eroare, poate este alta problema la tine. Si acel mesaj cu "do not exceed 4000 rpm" a aparut doar de 2 ori intr-o luna.
     

Distribuie pagina asta