1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor DIESEL 2.0 TDI la A4 B8 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 25 Iun 2012.

  1. mariusmarian 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4
    Eu zic ca il are. Inainte nu-l auzeam din cauza rolelor care faceau zgomot. Mecanicul mi-a zis ca mi se pare deoarce si mi-a mai zis sa nu iau pompa de apa Hepu ca este zgomotoasa.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    *Hepu si/sau GK sunt cele mai folosite brand-uri pentru pompa de apa. Mecanicul tau cred ca lucreaza dupa alte standarde.
     
  3. mariusmarian 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4
    sincer as vrea sa ma ajuti,daca esti din buc si ai timp vin la tine
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt in Italia.
     
  5. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Marius ,bazaitul pe care-l auzi, este aproape sigur de la pompa de inalta. Foarte multe motoare 2.0 TDI CR au zgonotul acela. Iar despre pompa de apa Hepu, este prima oara cand aud ca nu se recomanda montarea ei, din orice motiv! Buna gluma mecanicului! :)
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Zgomotos e capul mecanicului care a zis asta . Nu mai merge la el.
     
  7. vladulescu bogdan claudiu

    vladulescu bogdan claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    germania niedersachsen herzberg am harz
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi quatrro (2010)
    eu am un b8 quatrro si am 90.000 km am facut inspectia asta vara la audi in Germania si au spus ca e totul in regula si am primit pe 2 ani un fel de garantie de deplasare de la ei,masina este luata in 2010,nu au zis nimic de distributie care are deja 5 ani si ceva,sa-mi fac probleme oare?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  9. vladulescu bogdan claudiu

    vladulescu bogdan claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    germania niedersachsen herzberg am harz
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi quatrro (2010)
    Multumesc din suflet. In Germania daca intrebi, rapid le vin idei si-ti ia banii. O seara placuta.
     
    Cristi Bebe apreciază asta.
  10. Asline

    Asline 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi CAGA 2008
    Salut,
    Am schimbat prima data distributia la 178.000 km. A 2-a oara, distributia la cat se schimba: la 90.000 sau tot la 180.000 ? Multumesc.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asline deja pui zeci de intrebari pe forum complet aiurea si inutile la care s-a mai raspuns deja de zeci de ori pana acum. Citeste manualul de intretinere si utilizare al masinii care o ai. Daca nu il ai il gasesti aici pe forum in aceasta arie.
    Distributia la masina ta se schimba tot la 180.000 km. Invata sa citesti integral topicurile in care vrei sa scrii ca sa nu ne repetam cu aceleasi raspunsuri si sa adaugam pagini inutile pe forum. Multumesc pentru intelegere.
     
    vladliviu85 și BlackCat apreciază asta.
  12. blue_eyed 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 c7, 2.0tdi,2018
    A4 B8 2.0 CR , an 2011, 143 cai, in cartea mea scrie tot 210k. Codul meu de motor este CAGA. Intervalele diferite cred ca au treaba cu anul de fabricatie
     
  13. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Salutare.zilele trecute fiind ploioase am trecut cu masina prin ape de ajungea la genunchi si problema e ca de atunci la pornire la rece scartaie ceva ori cureaua ori intinzator intrebarea e cu ce as putea sa le ung sa nu fac ceva probleme?
    O seara buna
     
  14. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Revin cu un update, pt cine mai are impresia ca ii decoleaza motorul, schimbatul distributiei poate face minuni :)
     
  15. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    inseamna ca daca mai asteptai mult chiar decola:D si eu am avut surpriza sa gasesc intinzatorul praf la schimbul distributiei....tine 180k , dar tine cu risc de pe la 160 incolo, asta e parerea mea.bine , a mea avea si 7 ani ....felicitari ca ai rezolvat!
     
  16. cristian184

    cristian184 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2014
    Locație:
    Franta
    Masina:
    Audi a3, 1.9TDI ASV 110cp, 2000, Audi a4 B8 avant 2.0 tdi 143 cp CAGA 2008
    Salut. Am facut schimbul distributiei in regie proprie la 181.000 km. Am inlocuit-o cu un kit de distributie+pompa de apa de la Gates KP15648XS-2 .
    Arata foarte bine distributia veche, mai mergea lejer pana la 210.000 km, fara probleme!

    Motorul merge ca si inainte dupa acest schimb al distributiei numai ca a crescut consumul la relanti undeva la 0.8 l/h inainte era la 0.7 l/h. Cat ar trebui sa fie normal?
    Alinierea distributiei s-a facut cu cala speciala pentru vibrochen si cu pini la axul cu came respectiv pompa de inalta!
    La motoarele PD reglam Value Torsion de la axa cu came pentru cosumul la relanti... La acest tip de motor 2.0 tdi CR se regleaza? Si la cat trebuie sa fie Value?
    Nu stiu cum a fost inainte Value Torsion deoarece interfata mea de diagnoza este pe protocol UDS si nu stiu unde sa ma uit, este mai complicat.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Avansul la motoarele CR se regleaza singur. Nu se regleaza manual ca la motoarele PD. Consumul tau este normal. Nu ai de ce sa-ti faci griji. Diferenta aia este prea mica pentru a-ti face griji.
     
  18. cristian184

    cristian184 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2014
    Locație:
    Franta
    Masina:
    Audi a3, 1.9TDI ASV 110cp, 2000, Audi a4 B8 avant 2.0 tdi 143 cp CAGA 2008
    Mi-am facut ceva griji cand am vazut 0.8 l/h. Multumesc Cristi!
     
  19. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Pentru schimbarea distributiei se demonteaza fata masinii, bara etc? La fosta masina passat b5.5 asa se efectua schimbul de distributie.
    Inca ceva, la ce pret ajunge un schimb de distributie? Curele conti, pompa hepu role ina etc, ceva bun?
     
    Ultima editare: 5 Sep 2016
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cosmin citesti integral acest topic. Da, se demonteaza toata fata (bara fata, trager, faruri, radiatoare si asa mai departe). Preturile le afli la magazin nu pe forum pentru ca difera si sunt zeci de modele de piese pentru distributie. Ai toate informatiile in acest topic si nu numai. Bafta.
     

Distribuie pagina asta