1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor DIESEL 2.0 TDI la A4 B8 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 25 Iun 2012.

  1. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Cred totusi ca mai conteaza si anii, nu doar nr de km.
     
    Ultima editare: 10 Mar 2017
  2. Siil86

    Siil86 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 2000tdi an 2008
    Multumesc. Deci as mai putea circula sau se tine cont si de ani si trebuie schimbata?
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu conteaza anii. Poti insa face preventiv o verificare vizuala a curelei.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  4. Siil86

    Siil86 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 2000tdi an 2008
    Multumesc
     
  5. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    Salutare,
    Am schimbat distribuția acum 35.000km și acum când am aruncat o privire mai atent la compartimentul motor vad rola aceea de la accesorii cu acele mici imperfecțiuni pe suprafața ei, vedeți în poza. Scoate și un sunet ca și cum ar fi un scartait din acea zona sau o putea fi și din alta parte? De la rola de la alternator sa fie zgomotul sau de la compresorul de clima?
    Totuși ce sa fac acum sa schimb iar rola aceea și cureaua de accesorii?
     
  6. alex_ 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 Avant 2009, 2.0 TDI (CAGA) 143cp
    Depunerile alea ies cu un degresant iar zgomotul nu cred ca vine de la ele. Daca rola e schimbata, doar o cureti in situatia in care dai cureaua jos.
     
  7. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    Salut. Am schimbat distribuția acu 10.000 km, toate bune, după 5000 de auzea un zgomot urat la cureaua ce accesorii iar intinzatorul vibra destul de puternic. Am schimbat rola alternatorului și cureaua că era tăiată din cauză că se blocase rola alternatorului.
    Acum... De o lună când pornesc mașina după o pauza de câteva ore sau peste noapte scârțâie pe la fulia de la pompa servo și cureaua e iar afectata.
    Mecanicul a zis că e defecta fulia. ACUM VINE INTREBAREA.
    E posibil să fie defecta doar fulia (care nu are rulment) sau e posibil să fie chiar pompa servo? Menționez că nu am.probleme la direcție deloc. Mulțumesc
     
  8. nik5691 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 quattro 2013 CGLC
    buna ziua colegi,

    in cursul zile de ieri 27 martie am schimbat distributia la masina la Midocar Vitan.
    pentru cei interesati iata o lista de preturi:
    - curea transmisie demontat si montat = 76,16 ron,
    - fulie amort. pt. vibrochern demontat si montat = 95,20 ron,
    - rola inversoare curea distributie = 38.08,
    - curea distributie demontat si montat = 209,44 ron,
    - rola intinzatoare demontat si montat = 19,04 ron,
    - set distributie = 1274,49 ron,
    - surub fulie x 4 = 7,72 ron,
    - surub x 3 = 8,85 ron,
    - pompa antigel demontat si montat = 171,36 ron,
    - curea trapezoidala demontat si montat = 76,16 ron,
    - amortizor intindere curea demontat si montat = 76,16 ron,
    - rola inversoare demontat si montat = 95,20 ron,
    - materiale mici = 41,65 ron,
    - pompa apa = 342,79 ron,
    - curea multipla trapezoidala = 115,13 ron,
    - intinzator transmisie = 309,52 ron,
    - rola = 154,76 ron,
    - antigel = 139,02 ron,
    - apa distilata x 3 = 5,40 ron,
    - surub role alternator = 3,58 ron,
    - surub intinzator transmisie = 4,50 ron,
    -surub x 3 = 14,79 ron,
    - eticheta distributie = 2,15 ron,
    - eticheta antigel = 2,02 ron,
    - solutie curatat/degresat = 17,95 ron,
    - TOTAL materiale = 2054 ron, reducere 342,39 ron
    - TOTAL manopera 720 ron,
    - TOTAL GENERAL 3.302 RON
     
  9. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Ceva nu bate 2000 + 750 nu da 3302 :) oricum e mult, eu am dat in jur de 2300 pe tot ce ai spus tu la porsche pipera anul trecut, adica schimb kit distributie si schimb kit transmisie. Si tu, ca si mine ai uitat fulia de la alternator sa o schimbi. Bafta!
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    T.V.A-ul ?
     
  11. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    da asa e:) am uitat TVAul, parca nu vroiam sa cred ca poate sa fie o diferenta atat de mare......
     
  12. nik5691 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 quattro 2013 CGLC
    pretul final este cu tva.
    factura o am la servciu. va tin a curent maine.
    sanatate a toti
     
  13. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Eu in Iasi primisem oferta de 2400 ron si mi s-a parut enorm.
    Am ales un service multimarca unde am ajuns la sub 1000 ron insa noua pompa de apa a inceput sa piarda lichid de racire si a fost schimbata inca o data in garantie dupa aprox. jumatate de an.
    Fiecare decide daca merita de 3 ori mai mult la reprezentnata fata de un service multimarca.
     
  14. Taraban 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B8 2.0 2008
    Salut!!!
    Sunt nou pe acest forum, de curand sunt posesorul unui a4 b8 CAGA si v-as ruga daca puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi privind uramatoarele poze ale curelei de distributie. Mentionez, conform cartii service a autovehiculului aceasta curea are utilizati 120000 km. Precizez ca nu stiu 100% daca masina are km reali respectiv daca are doar 120000 cu aceasta curea.
    Multumes
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai merge mult si bine cureaua. O inlocuiesti conform normelor adica la numarul de km. Citeste topicul. Bafta
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  16. Taraban 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B8 2.0 2008
    Cristi Ms pentru raspuns, teoretic as mai putea face 60 mii km pana la 180 mii dar ma refeream din punct de vedere al uzurii visuale daca este ok ?
    Am citit tot acest topic si chiar si altele m.am documentat pentru mine.
    Multumesc!
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este ok, nu ai nici macar acele crapaturi superficiale care se fac de obicei intre santuri.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  18. Taraban 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B8 2.0 2008
    Multumesc!!! audi66
     
  19. anditm

    anditm 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4, 2.0, 2009
    Salutari,
    Sper ca aici trebuie scrisa problema, sa nu fie off topic:
    Ieri am schimbat distributia si transmisia la A4 b8 2.0 tdi, motor CR. Masina ruleaza perfect, lin, etc. Dar, in orice treapta m-as afla, cand accelerez intre 1800-2000rpm sau cand scade de la 2000 si ceva in intervalul 2000-1800rpm, palpaie martorul de bujie incandescenta. In manual scrie " if the glow plug indicator starts flashing while moving, that indicates a fault in the engine management." Sa mai merg cu ea?
    Inca nu dau de mecanic si tare bine ar pica o parere de la cineva care, posibil, a fost in aceasta situatia.
    Multumesc mult!
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se face diagnoza. Problema ta nu are legatura cu distributia si este o coincidenta asta doar daca nu s-a montat ceva gresit pe acolo adica fire, mufe, senzori, etc.
     
    vladliviu85 și anditm apreciază asta.

Distribuie pagina asta