1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor DIESEL 2.0 TDI la A4 B8 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 25 Iun 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate ai citit degeaba si ai nimerit la niste mecanici jepcari. Cauta un mecanic care are rabdare si iti explica. Ai toate informatiile pe forum, oricum. Ne repetam inutil.
     
    Cata_ADC, vladliviu85 și flawyl31 apreciază asta.
  2. XCL 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 Facelift, 2.0 TDI 177 hp Multitronic, 2012
    Salut,

    Imi poate spune cineva care ar fi intervalul de schimbare a distributiei la 2.0 tdi 177 CP ( CGLC ) ? Nu ar trebui schimbata si pentru vechime, in cazul in care km nu sunt facuti ?

    Masina e din mai 2012, 78.000 km momentan.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La CR dupa 2010 se schimba la 210.000 km fara limita de timp.
     
    XCL, Cata_ADC și DeViAnS apreciază asta.
  4. Deian Marcu

    Deian Marcu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 120 CP, 2009
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La fel ca cea dinaninte daca a fost montata corect si s-au folosit sculele si dispozitivele care trebuie. Ai pus o intrebare cam aiurea. Bafta.
     
    Deian Marcu apreciază asta.
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Simplu. Inca pe-atat :o:
     
    Deian Marcu apreciază asta.
  7. Deian Marcu

    Deian Marcu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 120 CP, 2009
    Avand in vedere ca nu este cea originala, am zis ca nu duce la fel de mult.
    Multumesc pentru raspuns, bafta!
     
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    A schimbat cineva rola(fulia), de la alternator B8 diesel? A găsit și alta soluția fără a demonta fata mașinii?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se face si fara sa demontezi tragerul. Iti trebuie in schimb niste scule speciale adica niste chei foarte lungi cu actionare speciala ca sa detensionezi intinzatorul de la accesorii/auxiliare.
     
  10. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Problema nu este la detensionarea intinzatorului,adevărată provocare este ca nu se poate scoate șurubul de dedesubt care tine alternatorul deoarece este un surub lung care ajunge în ventilator când vrei sa-l scoți.
     
    Ultima editare: 30 Sep 2017
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se scoate si ala fara sa demontezi fata. Dar asta este alta poveste. O zi buna
     
  12. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Iti pot confirma ca cel putin pentru schimbul curelei nu trebuie data jos fata.. Am testat :)
     
  13. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ar fi culmea sa demontezi toată fata ca sa dai jos curea de accesorii.
    Cristi,dacă știi o metoda pentru a demonta alternatorul fără a da jos fata mașinii fii te rog mai explicit.
     
  14. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Nu am fost destul de explicit, am dat jos inclusiv alternatorul. Maini subtiri si rabdare
     
  15. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Efectiv spune-ne cum ai scos fizic șurubul ăla de jos care tine alternatorul,ca sunt curios,la mine s-a încercat dar degeaba,practic ajunge în ventilator și acolo rămâne. Ca sa misti ventilatoarele trebuie desfăcuta fata.Nimic concret,doar "mâini subtiri" și "rabdare", nu este suficient.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Surubul nu se scoate de tot. El se desface si alternatorul iese cu tot cu surub. La fel si la montaj se pune surubul in alternator si pe urma se introduce alternatorul cu tot cu surub care intra in locul lui (cu dificultate este adevarat) dupa ce este fixat alternatorul pe pozitie. Daca cel la care ai fost nu stie asta, sa-si schimbe meseria. Bafta.
     
  17. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Cristi,nu are cum sa iasă alternatorul cu tot cu sub. Șurubul intra printr-o ureche care este corp comun cu blocul motor și intra în gaura cu filet de pe alternator.Cum sa scoți alternatorul cu tot cu șurub?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai inteles ce am spus eu asa ca este ok cum spui tu si trebuie demontata toata fata masinii. Bafta.
     
  19. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ai demontat tu prin metoda asta alternatorul de pe B8 diesel? Insist pentru ca,normal nu mă încântă ideea de a demonta jumate de mașină ca sa scoți un alternator.Dar stau și mă gândesc,cum sa iasă alternatorul cu tot cu șurub,are o poziție ceva,sau un locaș pe unde sa iasă?
     
  20. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Salutare,
    Si masinuta mea se apropie de schimbul de distributie si dupa ce m-am interesat la reprezentanta (in Italia) si am aflat ca ma costa 730 euro toata minunea m-am gandit sa va cer ajutorul poate reusesc sa o scot mai ieftin.... am gasit pe net un kit de la contitech
    http://m.mister-auto.it/it/pompa-ac.../contitech-ct1134wp2_g3096_a031CT1134WP2.html
    Poate sa imi spuna cineva daca este bun pentru masina mea?
    Am atasat poza cu toate codurile masini pentru a putea verifica
    Multumesc anticipat!
     

Distribuie pagina asta