1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor DIESEL 2.0 TDI la A4 B8 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 25 Iun 2012.

  1. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Intrebarea ar fi: tu ai vazut una fizic sau discutam discutii?
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Hai ca esti incapatanat!
    2.0 CR A4/2009/de prin tel.meu!
    Asta raportata la ce a pus colegul in poza lui!

    Daca o sa gasesti vreodata modelul asta care"sa flambeze"sa mi faci un clip!
     
  3. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Pe materialul clientului, foto atasat. Si cu asta eu inchei polemica. Nu ma caracterizeaza.
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    De pe a clientului am pus pozele:):), discutia e de"flambarea fuliei" nu ce are in componenta!
    Inchei si eu/se pot sterge ultimele posturi!
    Ca sa nu spun ca discutia era despre uzura canalelor de pe fulie!
     
  5. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut. Azi am ridicat capota sa completez lichidul de parbriz si mi.am aruncat privirea la cureaua de distributie. Am observat pe ea un semn care ma nelinisteste. Atasez foto . Mentionez ca este schimbata in urma cu 30.000 km ... octombrie 2016. Sa.mi fac griji ????
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ce ai tu acolo e cureaua de accesorii.
     
  7. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Uite asa arata si cureaua nou originala!

    20180208_121821.jpg 20180208_121247.jpg 20180208_122012.jpg
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E normal, cureaua se fabrica pe banda continua, sunt doar taiate si lipite/cusute la dimensiune.
     
    Reviver apreciază asta.
  9. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Ok domnilor..multumesc ptr raspunsuri
     
  10. AOctavian

    AOctavian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2018
    Locație:
    Tg-Jiu
    Masina:
    Audi A4, 2.0 Tdi 2011
    Salutare!! Stie cineva daca acele coduri din factura reprezinta codurile pieselor ? Am incercat pe diferite site-uri de piese si cautarea nu genereaza niciun rezultat. Pentru distributie nu ar trebui sa apara si pompa de apa? Multumesc!
     
  11. andrei.ene

    andrei.ene 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6, 2.0 TDI, 103 kw, 2007, cod motor BRE, cutie Multitronic JZJ
    Unele din acele coduri reprezinta codul OEM al pieselor inlocuire, alte coduri reprezinta operatiunea efectuata de service.
    Pompa de apa nu face parte din kitul de distributie ci se schimba optional, deci apare doar daca s-a optat pentru inlocuirea ei.
    Este imposibil sa nu gasesti piesele folosind codul acestora. Fie nu ai folosit un cod de piesa, fie pe site-urile magazinelor respective nu iti apar prin cautare aceste piese... daca vrei sa te convingi cauta codul pe google si o sa vezi detalii si poze ale reperului respectiv
     
    AOctavian apreciază asta.
  12. Claudiu chipcia

    Claudiu chipcia 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi a4 b8 motot 20. Din 2010
    O intrebare am si eu .
    Pentru a schimba rola intinzatoare , rola de ghidaj si cureaua accesorii la un b8 2.0 trebue demontatabara fata sau incape asa ?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste topicul si citeste toate topicurile despre distributie chiar daca sunt de la alte modele de Audi. Nu ai citit nimic, din pacate.
    Se demonteaza fata cu trager cu tot si cu radiatoare pentru ca asa trebuie si asa spune ELSA. Ca unii fac altfel este treaba lor. Piesele demontate (trager, radiatoare, ventilatoare, capace distributie, etc., etc.) se curata, se spala cu niste solutii de curatare, se sufla cu aer si de asta se demonteaza tot. Cine nu face asta nu este mecanic ci unul care se grabeste aiurea si inutil.
     
  14. Claudiu chipcia

    Claudiu chipcia 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi a4 b8 motot 20. Din 2010
    Ma intereseaza de rola de la accesorii nu de la distributie
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Scuze, se poate face ce vrei tu si fara sa demontezi fata dar o sa te chinui, dar se poate.
     
  16. Claudiu chipcia

    Claudiu chipcia 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi a4 b8 motot 20. Din 2010
    Ok ms . Ma interesa daca incape intinzatorul de radiator
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cu indemanare se poate face.
     
  18. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Stie cineva la motoarele 2.0 TDI de pe facelift ( CGLC) pe ce canal se vede daca distributia este pusa corect? Am schimbat-o zilele trecute si a trebuit sa fac o mica ajustare la fulia de la axele cu came ca sa intre pinul de blocare dupa ce am pus cala la vibrochen.
    Cumva in canalul din poza de mai jos, sau n-are nici o treaba? Intreb fiindca acum mi se pare ca tremura putin mai mult la relantiu decat inainte.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La CR nu se poate verifica avansul. Se face = regleaza automat de catre ECU. Nu mai este ca la motoarele PD. Asa ca nu ai ce sa vezi ce si cum s-a montat. Cine a umblat acolo, stie ce are de facut si are calele bine calibrate (mai ales cea pentru fulia de sus trebuie sa fie cat mai pe sutime fara joc) isi asuma treaba bine facuta. Bafta.
     
    DeViAnS apreciază asta.
  20. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Mecanicul cred ca era mai mult zugrav fiindca nu stia ca se desfac cele 3 suruburi de la axa cu came cand se strange intinzatorul (bine ca am fost de fata).
    Ideea este ca, inainte sa dau vechea curea jos (cea originala) nu intra pinul de blocat fulia de sus (axa came) si am ajustat-o ca sa intre, insa si intinzatorul l-am gasit circa 4 mm mai slabit decat intervalul de toleranta.
    Calele sunt noi, cumparate de mine. Difera calele pentru CR ->2012, fata de cele 2012 -> ?
    Calele folosite sunt cele din atasament.
     
    Ultima editare: 23 Feb 2018

Distribuie pagina asta