1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare - Motor DIESEL 2.0 TDI la A6 C7 (4G)

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Daniel Florici, 10 Mar 2016.

  1. Daniel Florici 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Skoda Fabia 1.2
    Salut,
    La câți km se face distribuția la A6 C7 la motor de 2.0 TDI ? Ce implica?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  3. Daniel Florici 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Skoda Fabia 1.2
    Multumesc!
     
  4. utu2005

    utu2005 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI. 2012
    Salutare,
    La masina din semnatura Audi A6 C7 din 2012 la cati km mai exact se schimba distributia si care ar fi pretul la reprezentantă ?
    (din pacate am citit pe aici o gramada de pareri referitor la acest schimb, ba 210k, ba 180k....)

    Acum am pe bord 175.000 km.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Distributia la motorul tau se face la 210.000 km.
     
    utu2005 apreciază asta.
  6. RazvanTM

    RazvanTM 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 177HP
    Salut utu2005

    Cel mai bine mergi la Reprezentanta si te lamuresc ei mai exact.
    De exemplu la a mea 2.0 TDI 177HP DISTRIBUTIA SE SCHIMBA LA 210.000KM.
    In functie de codul motorului se schimba distributia, cel mai probabil si a ta e la 210.000km.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste mesajul meu anterior. La tine se face la 210.000 schimbarea distributiei. Motivele sunt explicate in mesajul meu anterior.
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poate te ajuta.

    1.jpg
     
    Andrei Rumega, Tutu96, Bobes Catalin și alți 4 apreciază asta.
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    A6 Allroad CGQB 2013 , S5 Sportback CWGD 2017
    insa marja de timp nu o luati in considerare ? o fi ea curea cu teflon rezistenta la uzura insa nu uitati ca imbatraneste
    180 sau 210 se pot face in 5 ani sau in 20 ...

    Ca si kit de distributii originalul montat pe masina este Dayco . ;)
     
    Ultima editare: 25 Mar 2016
    AlexIordy apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sau se pot face acei km in 10-15 ani. Nu scrie nimic nicaieri de nici o marja de timp. Si daca masina este in mintile ei cureaua aia nu are nimic. La mine la motor dupa 8 ani nu ara crapata sau imbatranita si mai mergea lejer multi ani si km. Am facut distributia la km nu la ani. Bafta.
     
    vladliviu85, Nirosorin și Doru82 apreciază asta.
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    A6 Allroad CGQB 2013 , S5 Sportback CWGD 2017
    @Cristi faptul ca tie nu ti s-a rupt nu inseamna ca nu se vor rupe nicodata. cunosc cazuri pe Logan care au mers 160.000 cu distributia in masura in care producatorul recomanda inlocuirea la 60.000
    Tu sti ce vorbesti cand enumerezi 10 - 15 ani intr-o exploatare romaneasca ?
    Te intreb ceva , daca se rupe cine iti da tie garantie ??
    Pana la urma fiecare face cand vrea si cum vrea
     
    Ultima editare: 25 Mar 2016
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu stiu bine ce vorbesc Cata si am foarte bine proprietatea termenilor folositi. La Logan pe 1.4 si 1.6 este o problema cunoscuta de producator referitoare la distributie si distributia se schimba intotdeuna la 60.000 km cu inspectie vizuala obligatorie daca nu a facut acei km. Daca ala este dobitoc si inconstient ca a mers de aproape 3 ori km fata de cat trebuia sa schimbe distributia ce legatura are asta cu acest topic ?
    Dar cand mama prostilor este mereu gravida, tot timpul vor exista mai multe exceptii decat confirma regula. :)

    Ce legatura au anii cu Km referitor la distributie ?. Daca eu tin masina in temperatura controlata (garaj incalzit la temperatura constanta) si nu merg cu masina adica nu fac km asta inseamna ca trebuie sa o schimba dupa cativa ani ? O schimb cand trebuie. Ca trebuie sa ma mai uit (eu chiar asta faca la toate masinile care imi intra pe mana la garaj) si eu la ea ca nu e greu sa dai capacul ala jos este altceva. Hai sa nu amestecam lucurile ca tu stii bine ca nu sunt un neavenit in mecanica. Eu zic sa ne oprim aici ca o tinem asa pana maine. :)
     
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    A6 Allroad CGQB 2013 , S5 Sportback CWGD 2017
    normal @Cristi ,am pretentii de la tine esti om tehnic dupa cum bine stiu . Insa crede-ma nu ne nastem invatati sau sa fim fii Mafaldei,nu suntem nicunii mai presus inveti toata viata
    cauciucul are proces de degradare naturala -isi pirde calitatile ireversibil . Solicitarile dinamice ciclice la care este supusa o curea, torsiunile stanga dreapta generate de vibrochen cauzeaza inlocuirea atat ca si kilometraj cat si ca timp

    In testele de anduranta facute pe curele se verifica printre multe si rezistenta la ozon; oscilatiile temperaturii ...

    Imagineaza-ti te rog ce regimuri de mers sufera o masina in Germania si ce se intampla in Romania

    Nu este vorba de Logan , de Trabant sau de F16 fiecare producator isi ascunde anumite probleme.
    BMW de exemplu foloseste expresia life-time cand vine vorba de inlocuitul uleiului la automate , asta inseamna cand ies din perioada de garantie masina se va strica mai mult ca sigur si vei inlocui direct cutia . Audi nu zice nimic de KM si altii
    De curajosi cu distributiile dau saptamanal , motoare reparate din cauza distributiilor ...

    Prieteneste va sfatuiesc luati in consideratie si marja de timp
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu nu intelegi ceva: nu am zis sa schimbi cureaua aia dupa 15 - 20 ani :) adica sa stai cu ea pe o masina folosita uzual atatia ani dar sa vii sa-mi spui sa schimbi o curea de distributie la 5-6 ani ca asa zice unul si altul asta este prosteala maxima din partea vanzatorilor de piese si schimbatorilor de piese de care eu sunt satul pana peste cap. Crede-ma ca stiu bine ce spun. Bafta.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    A6 Allroad CGQB 2013 , S5 Sportback CWGD 2017
    Nu prea cred ca ști :))
    Vad ca nu vrei sa înțelegi
    Pana la urmă mai bine repari un motor decât sa schimbi o distribuție

    Pune în balanța costurile și concluzia o tragi singur

    Răspunde-mi la întrebarea dacă se rupe cine plătește?
     
    Ultima editare: 25 Mar 2016
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum adica cine plateste ce anume ? Sunt eu vinovat sau tu esti vinovat ca i se rupe cuiva distributia ?
    Distributiile se rup numai la hingherii de masini, la cei care merg cu masinile la rupere, la bataie de joc si care isi bat joc pur si simplu de masina. O distributie nu se rupe daca ingrijesti masina si nu are absolut nici o legatura cu nici un numar de ani.
    Nu am schimbat nici o distributie rupta la nici un Audi in peste 20 ani. Dar cei care aveau aceste masini stiau bine ce au de facut.
    Arata-mi in ELSA ca Audi recomanda sa se schimbe distributia la un anumit numar de ani la orice motor 2.0 TDI dupa 2007 incoace ? Hai sa lasam folclorul urban si povestile ca sunt satul. ;)
    Cand tu auzi zgomote suspecte pe la motor mai ales zgomote suspecte de role sau pompa de apa (ca face zgomot/galagie) sau chiar a curelei (ca face zgomot/galagie) si nu intervii imediat atunci iti meriti soarta si esti direct raspunzator. Bafta.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    A6 Allroad CGQB 2013 , S5 Sportback CWGD 2017
    Când auzi poate fi deja târziu. Sa nu vorbim ca poți fi într-un concediu și lucrurile se complica...

    Tu nu vrei sa înțelegi ca o curea îmbătrânește conținând cauciuc.
    Cine tine la o masina va avea grija ca atare
    Ma întreb tu personal oare faci schimbul de ulei Long Life conform ELSA la 30.000? Nu îmi spune ca da ca nu te cred

    nu vad o părere obiectiva în niciun post al tau, ce îți spun eu mai sus sunt lucruri din proiectare, teste și studii.
    Pana la urmă câștigi mai bine din reparatia unui motor decât o banala înlocuire de distribuție

    P.S. renunta la semnarea posturilor cu bafta... nu e cazul
     
    Ultima editare: 25 Mar 2016
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lasa-ma cu teste studii si proiectare ca iar sunt satul. :) La ultimul seminar la care am participat tinut de Gates si Dayco ei au mentionat faptul ca la curelele lor - anumite modele sunt proiectate de asa natura incat sa nu se mai puna problema schimbarii la un interval mai mic de 10 ani si unele sunt definitive adica la motoarele cu distributia pe curea (modele cu benzina in general). Nu prea repar motoare pentru ca nimeni nu vrea sa plateasca o manopera adevarata. Un motor ca sa il faci nu iti ia 2 zile ci 1-2 saptamani pentru ca sa sunt eu mai tipicar. :) Masuram de 10 ori si pe urma montam. :) Cand ii spui ca trebuie sa plateasca o manopera de cateva miliaone te intreaba: da ce ai facut domne de acei bani ?
    Uleiul nu are nici o legatura cu acest topic si cu aceasta discutie si da il schimb la maxim 8-10.000 Km depinde cum am timp, spatiu la garaj si altele. Eu nu fac parte din categoria asta mentionata in mesajul meu anterior :)
    Ca sa inchei, eu recomand sa se schimbe distributiile cat de des vreti dar sa nu exageram ca vezi domne trebuie sa schimbam distributia la 5-6 ani. Asta tot incerc eu sa-ti spun, nu altceva.
     
    Ultima editare: 25 Mar 2016
    vladliviu85 apreciază asta.
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    A6 Allroad CGQB 2013 , S5 Sportback CWGD 2017
    Nu știu unde au menționat cei de la Dayco asta, de acolo am venit și eu :)

    Tu ești prea sătul din cate vad și probabil ai trecut cu vederea faptul ca au în compoziție cauciuc

    5-6 ani nu cred ca este puțin ca și termen.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Studiile, hartiile si proiectarea sunt uneori la mare distanta de realitate si de lucrurile care le intalnesti faptic la fata locului. :)
     
    vladliviu85 apreciază asta.

Distribuie pagina asta