1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare - Motor DIESEL 2.0 TDI la A6 C7 (4G)

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Daniel Florici, 10 Mar 2016.

  1. florinctvn 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2013
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a6 c7 avant 2013 2.0 tdi cglc manual full op :) audi a6 c6 2010 2.0 CAHA manual
    Salut. Referitor la discutiile de aici si la masina din semnatura (fabricatie 07/2012 pr inmatr 2013) am atasat o imagine cu protectia distributiei pe care se afla un sticker avand inscriptionata si data de 12.07.2017. Credeti ca face referire intervalul de timp pt schimbarea distributiei (fix 5 ani)? Mentionez ca masina are 128.000 km iar in carte zice 210.000 si nu face nicio mentiune legata de intervalul de timp, atunci ce rost mai avea eticheta respectiva? Multumesc
     
  2. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    De cand e masina la tine?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    florinctvn lasa ce scrie pe eticheta aia. Faci distributia la numarul de km nu la numarul de ani. Lasa legendele urbane ca trebuie schimbata distributia la numarul de ani ca iti arat eu distributie pe curea (la mai multe modele de Audi) impecabila dupa 100.000 km si peste 10 ani. Nu mai credeti toate vrajelile mecanicilor mai prosti ca noaptea sau mai stiu eu cine iti sopteste tie la ureche toate prostiile. Va repetati intr-una cu aceleasi intrebari care chiar nu isi au rostul.
     
  4. florinctvn 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2013
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a6 c7 avant 2013 2.0 tdi cglc manual full op :) audi a6 c6 2010 2.0 CAHA manual
    Lillejohn -Masina e la mine d 2 luni.
    Cristi - nu e vb de mecanici sau ca se repeta aceleasi intrebari, am pus o simpla intrebare despre acea eticheta si semnificatia datei
     
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    NU stiu ce inseamna pt.ca nu am avut vreodata curiozitatea sa ma uit pe capac dar..si la mine e un termen FIX de 5 ani de la data fabricatiei.
    Avem tema acasa!!:):)
     
    cata181 apreciază asta.
  6. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Sincer nu pricep de ce e atata agitatie, daca se vroia distributia sa fie schimbata la un numar de ani, se trecea in cartea de service si nu pe capace ascunse pe la motor. Acuma daca stau bine si caut alte etichete pe masina cu data si ora ce trebuie sa fac? sa le schimb pentru ca au o data? Is curios care e data la si la mine, o sa ma uit diseara.
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Textul tradus de un traducator suna asa"Retineti aceasta serie de indentificare pt lucrari de verificare si reparatii" acum o sa"sap"sa vad ce inseamna restul(seria/data).
     
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @Cristi este strict parerea ta personala, sincer fiecare face dupa cum crede fiind bunul sau
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca sa incheiem: aratati-mi si mie in ELSA ca scrie inlocuirea obligatorie la masina asta si la tipul de motor = 2.0 TDI a distributiei la fiecare 5 ani.
    Nu ma intereseaza ce scrie in alte programe de piese auto sau in alta parte
    .
    Eu vreau sa vad ca imi aratati voi scris negru pe alb, in ELSA, ca distributia se inlocuieste la fiecare 5 ani la motorul despre care tot vorbim
    Pana atunci voi sterge toate mesajele viitoare privind aceasta discutie ca sa fie foarte clar. M-am saturat de toate minciunile si vrajelile care se perpeteueaza la infinit.
     
  10. ryoraul

    ryoraul Bronze Member

    Înscris:
    8 Feb 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B5 2001 AVANT 1.9 TDI AJM
    @Cata_ADC Esti sigur ca acea distributie a fost schimbata la nr de km sau a fost schimbata doar pe hartie ?
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pentru ca imi place sa mi fac temele si pt.A LAMURI situatia, data inscrisa pe eticheta inseamna data de fabricatie, in cazul colegului ANUL 2012/luna 07/ziua 17, acelasi lucru este si pe eticheta mea care"bate"exact daca o citesc invers cu anul de fabricatie a masinii.

    Vizavi de schimbul distributiei, corect este sa se schimbe in cazul achizitionarii unei masini si mai ales daca NU suntem pe deplin convinsi de istoricul masinii(hartia se lasa scrisa).
    Zi frumoasa tuturor!!
     
    Ultima editare: 22 Iul 2017
    Cata_ADC apreciază asta.
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @ryoraul nu a fost pusa cureaua de accesorii (auxiliare) ea a fost cauza problemei

    @romy.b bine punctat

    @Cristi ceea ce nu înțelegi tu (cred ca nu vrei) este ca acum kilometrajul la 90% din mașinile aflate la vânzare în România pe autovit.ro, olx și alte site-uri de specialitate sunt umblați/corectați...
    (întâlnit caz recent chiar cu mai bine de 200.000 înapoi la o masina a unui client an 2014 )

    Si atunci ce garanție vei avea ca nu se rupe motorul din cauza distribuției sărite de la punct.
    Cine te va despăgubi în caz de o dauna?
    Merita oare riscul?
    Sunt oameni care cumpără parca legați la ochi, se încred în asa ziși vânzători de mașini full și citesc pe forum și poate deschid ochii și se vor proteja de o viitoare paguba

    Hai sa fim serioși, costul unui schimb de distribuție este insignifiant raportat la costul mașinii, sa nu zic ca mai bine de 10 ori sub al unei reparații capitale de motor

    Eu am făcut mereu distribuțiile mașinilor pe care am dorit sa le țin, ca au fost luate din România sau Germania nu am ținut cont de hârtii,facturi și buletine de service.
    Prefer sa ma simt bine sub o viitoare garantie

    P.S nu încerc sa conving pe nimeni cu nimic, sunt propriile experiente și exact modul cum procedez eu în cazul de față, subiectul este oricum din categoria never ending story [emoji6]

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
    Ultima editare: 22 Iul 2017
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exact pe langa este raspunsul tau Cata. Tu vorbesti de fapte ipotetice si eu vorbesc la concret cand masina ii apartine unui proprietar, de la 0 km sau care ii cunoaste istoricul reparatiilor si kilometrilor efectuati.
    Cand cumperi o toroapa / caruta pe roti iti asumi riscul si ca sa nu-l asumi de abia atunci este valabil tot ce ai mentionat tu anterior nu la ce m-am referit eu. Si cu asta chiar incheiem.
    O zi buna.
     
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Sunt exact pe unde ești și tu Cristian
    Nu a spus nimeni mai sus ca este prim proprietar, ori ca are epava ori ca a știut ca a luat țeapă, uita și nu mai porni de la premiza asta și te mai rog sa termini cu "aroganta" de a avea ultimul cuvânt, nu suntem la școală
    Ne înțelegem vad ca pe gaura cheii, tu vorbești de ceva eu de cu totul altceva dar ne contrazicem fără rost.

    La fel îți doresc și ție
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Atat timp cat sustineti niste lucuri neadevarate si voi incepand aceste discutii inutile, nu am cu sa nu am ultimul cuvant si sa sustin cu tarie ca va inselati. In rest chiar faceti ce vreti dar nu mai scrieti pe forum minciuni si lucruri false. Asta este tot. O zi buna.
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Off topic privind motorul!!

    AZI am schimbat o distributie la polo 1.4 tdi cu acte care atesta distributia schimbata in germania si...las pozele sa vorbeasca(uitati va unde este intinzatorul/cum arata cureaua/rola mica care atingea in carcasa si avea urme de curea pe ea)deci raman la aceiasi parere fara sa supar pe nimeni, DACA nu se stie cu certitudine istoricul si pt.linistea personala sa se faca toate schimburile.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La cat costa o distributie vis-a-vis de pretul masinii, eu unul nu stiu de ce va mai contraziceti sau de ce proprietarii acestei motorizari ar mai sta pe ganduri. :)

    Pentru multe piese subdimensionate si cu preturi astronomice, cum "scartaie" putin recomandati imediat inlocuirea cu reper OE. Dar pentru o amarata de curea si niste role, tot mai exista semne de intrebare ? Mai ales in cazul in care nu sunteti 100% siguri de veridicitatea km, datele din cartea service si/sau numarul de km parcursi de la ultimul schimb al curelei de distributie. Nu mai inteleg nimic ... In fine, mergeti asa pana vi sa rupe cureaua sa va faceti de lucru cautand motoare prin dezmembrari sau un mecanic bun sa il refaca pe al vostru.

    P.S Nu e nevoie de o curea imbatranita pentru a face paguba, e de ajuns o rola sau intinzator trecut de prima tinerete.

    Apropo Cristi, ti-am mai zis, nu toata lumea are garaj cu temperatura controlata si nu toata lumea face 10-15.000 km/an.
    Ca fapt divers, masina mea sta afara in soare la 45 grade vara si in zapada la -20 iarna. Poate distributia ta o arata impecabil in 10 ani, dar nu generaliza.
     
    Ultima editare: 23 Iul 2017
    dvr și Cata_ADC apreciază asta.
  18. armi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 avant 2012
    Cristi@ are in dreptare in cea mai mare parte. Ieri am fost la Eurothecnogroup Pitesti si i-am rugat sa imi supuna intervalul de schimb pentru distributie la A6 C7 2012 2.0TDI
    In calculator apare la 210.000Kg sau anul 2021. Datorita folosirii kevlarului termenul a crescut la 10 ani fiindca spre diferenta de cele de cauciuc kevlarul nu lucreaza in timp.
     
  19. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Dupa cum spuneam intr-un topic anterior, aveam un zgmot/scartait de rola. Fiind mai frig, am lasat masina cateva ore la servis. Dupa verificari,inclusiv schimbarea kitului de accesorii, s-a constat ca scartaie o rola de la distributie, desi pe aici se afirma ca distributia nu face galagie. Mecanicul mi-a recomandat schimbarea distributiei si sa nu astept cei 210k km din planul servis.
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Tot ce are miscare de rotatie la un moment dat o sa faca galagie(inclusiv distributia).
     
    Adi24 și Horkanon apreciază asta.

Distribuie pagina asta