1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare - Motor DIESEL 2.0 TDI la A6 C7 (4G)

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Daniel Florici, 10 Mar 2016.

  1. Axy

    Axy 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 2.0tdi 2012 CGLC. A6 3.0tdi 2006 BMK. A4 1.9tdi 2002 AWX.A4 1.9tdi 2004 AVF
    Am achizitionat recent un A6 C7 sedan 2011 de 177 cai 2.0t di 168 000km cutie manuala si m-am uitat la distributie. Cureaua arata bine dar cand e pornit motorul se vede ca se misca cureaua pe role stanga dreapta ceea ce nu cred ca e normal iar intinzatorul vibreaza. Sa mai merg asa cu ea sau sa schimb distributia ? Se vede ca distributia nu e cea originala e schimbata, kilometri numai ea stie cati are de fapt.
     
  2. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Inlocuieste distributia inainte sa faci praf motorul

    Sper ca nu confunzi cureaua de accesorii cu distributia
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  3. Axy

    Axy 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 2.0tdi 2012 CGLC. A6 3.0tdi 2006 BMK. A4 1.9tdi 2002 AWX.A4 1.9tdi 2004 AVF
    Da.asa voi face..sper sa dispara chestia asta.cel mai frica mi sa nu fie de jos de la arbore stramb si sa imi creeze astfel de shock-uri. Da e distributia.nu cureaua de accesorii ca am dat capacul jos de la distributie ca sa o pot vedea
     
  4. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Asta ma intreb sincer si eu.....sa nu faci confuzie intre cureaua de accesorii si cea de distributie. :))
    Cea de accesorii se intampla sa pice mai des.... La distributie, la km astia, daca sunt reali, nu ar trebui sa fie probleme....
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  5. cristia a6 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2017
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a6 2013
    Poate cineva sa-mi spuna si mie la cati km se schimba distributia la un motor cod CGLE 2.0 136 cai din 2013 ?
    Am auzit diverse termene ca timp si numar de km, cei de la reprezentanta de la Craiova au evitat un raspuns clar, nu stiu de ce. Multumesc anticipat
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    La 210.000 km daca esti sigur de ei, altfel cat mai repede.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se schimba/inlocuieste la fiecare 210.000 km si atat, fara limita de timp. Faci ce a spus Marian daca nu esti sigur de km reali care ii are masina.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  8. cristia a6 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2017
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a6 2013
    Multumesc frumos, masina are aproape 170.000 km reali.
     
  9. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Astăzi am reușit să schimb distribuția cu tot cu accesorii.
    Am mers pe role Ina și curele Dayco, pompă apa Hepu (să o cumpărați fără senzor, este bun cel de pe pompa veche).
    Cureaua OEM la 190k km arăta bine (produsă de Conti). Ce m-a frapat e că pompa de apă OEM avea 'miezul' din plastic, pe când cea Hepu vine din fontă. :rolleyes:
    Rolele OEM schimbate au fost INA.
     
    Tudor Virgil și Cata_ADC apreciază asta.
  10. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Pentru cei interesati,schimbat distributia la 193k km, cumparat kitul, pompa de apa, curea accesorii pe original, antigelul Hepu G13. Costurile 1250 lei piesele si antigelul si 300 lei manopera. Totul este super ok. Cureaua veche arata ff bine, pompa de apa la fel, fara semne de uzura.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Poate de aceea Audi recomanda schimbul la 210.000 Km... stiu ei de ce.:)
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  12. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Salutare,

    Masina mea a iesit din garantie aici in Germania si am o problema cu un sunet ce se aude la treptele 1, 2 si 3, apoi dispare. Am fost cu ea la reprezentanta de unde a fost cumparata si mi-au zis ca nu face obiectul garantiei (la acel moment inca mai avea) si ca sunetul este undeva imediat dupa motor, este un sunet ascutit ca si cum ar fi 2 tablite, sunet ce dispare dupa treapta 3.
    Au zis ca e posibil sa fie si din accesorii. Initial am crezut ca e din rolele accesorii si ca sa fiu sigur, am schimbat rola intinzatoare, rola ghidaj si cureaua de accesorii, la un service partener Audi, apoi am schimbat rola de la alternator. Mentionez ca dupa schimbul rolei de la alternator, sunetul a disparut cam pentru 4h, apoi a revenit. Ma gandesc ca atunci cand au miscat de motor, e posibil ?
    Audi reprezentanta imi spune ca sunt niste suporti, saibe si suruburi in valoare de 110 euro maxim, dar pentru asta imi cer 2.500 Euro (cu tot cu TVA) manopera. Un pret urias, dar Audi in Germania este recunoscut ca fiind dupa Porsche unul ce practica preturi uriase pe service-are. Aveti devizul de reparatii, la ei doar diagnoza costa 200 Euro :blink: dar asta este Germania, nu piesele costa mult, ci serviciile si manopera prestat. Aveti deviz atasat, tot ceea ce este in chenar este manopera la tot ceea ce trebuie dat jos pentru a inlocui
    In prezent am aproximativ 181.000km si merg cu ea cam 2.00 0km saptamanal. Am decis sa vin sa o fac in tara, cel putin ma costa mai putin manopera si odata cu ea sa fac si distributia ce normal se face la 210.000, dar am zis ca daca tot fac drumul, sa rezolv ambele probleme.
    Pentru distributie Audi mi-a cerut 1.800 - 2.000 Euro, nu mai retin exact.
    Intrebarea mea este de unde sa cumpar piesele si cu ce piese vine pe OE ? Masina este 2.0 Ultra (140 kw) FaceLift cod motor CNHA (2016)
    De unde pot cumpara in Romania piesele OE ? Midocar sau Porsche sunt ok?

    Unii imi spun sa ma feresc de Dayco si sa merg pe varianta curea Conti, role Ina si pompa apa Hepu.
    Altii din contra imi spun sa merg pe Dayco ca daca vine pe varianta OE de fabrica de ce sa nu pun tot Dayco (teflon), role Ina si pompa Hepu. Nu prea ma pricep la mecanica, de aceea intreb aici, pentru ca sunt mai multi oameni ce au cunostiinte mult mai vaste in acest domeniu.
    Am citit mai multe posturi si poate mi-a scapat mie, dar nu am vazut echiparea de fabrica.

    12.jpg 13.jpg
     
  13. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Vezi mai sus ce am folosit eu, pompă Hepu, role Ina și curele Dayco.
    Din fabrică a ieșit cu role Ina și curea Conti.
    Nu ai cum să greșești cu ce am folosit eu.
    Baftă.
     
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Atat Conti cat si Dayco sunt echipari de fabrica ,ambele marci le gasim in kit-urile OE
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai nou si curelele Gates sunt puse de fabrica, eu numai asta folosesc de 4-5 ani si nu am intampinat probleme pana acum.
    Intr-adevar, sunt sesizabil mai scumpe decat Conti sau Dayco, cel putin pentru masina mea.
     
  16. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Revin dupa problema si rezolvare. Dupa un drum in RO, am remediat problema. Sunetul era de la o garnitura de 50ron, garnitura de la galeria de admisie. Cu ocazia am facut si distributia la 185.000km (stiu ca se face la 210k) dar eu fac repede km si ajungem in 2 luni maxim la 210k.
    Aveam curea Dayco, pompa Hepu, role Ina. Am optat pt OE curea Conti, pompa Hepu si role Ina. Am schimbat si rolele si cureaua de accesorii. Pt. schimbarea acelei garnituri insa e foarte mult de munca, dar intr-un final au reusit baietii de la service-ul unde ma duc. Totalul cu toate piesele + manopera = 650e. Un pret extraordinar de bun, in conditiile in care Audi aici in Augsburg/DE imi cereau 4.500e
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Glumesti?:)
    Un schimb de distribuite(curea + role) si curea accesorii, la reprezentanta, nu trebuie sa depaseasca 1300€... verificat de mine. ;)
     
  18. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Atat mi-au cerut Audi in Germania, 2.000e cu tot cu TVA durata 2 zile. I Love Germany! Vezi mai sus cateva posturi si pt cealalta problema: dat jos evacuare si pus la loc 500e, dat jos filtrul de particule si pus la loc 400e... Etc.

    La piese sunt la fel, dar la manopera, te jupoaie!
    Ca o comparatie o diagnoza aici e 200e cu tot cu TVA.
     
  19. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Ai intrebat si la alt dealer Audi sau partener din zona? Am intrebat in Hamburg la audi pretul la anumite operatiuni si nu mi s-o parut exagerat de scump. De ex schimbat placute, cu discuri fata piese si manopera 500 euro.
     
  20. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Comparam mere cu pere din punctul costului serviciilor. Si mie la o reprezentanta Audi, mi-au cerut 5500 lei pe distributie si accesorii. Anul trecut la Audi Focsani mi s-a cerut 2800 lei pe revizie, adica schimb de ulei si filtre.
     

Distribuie pagina asta