1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie A3 8P - motor diesel - interval de schimb - piese folosite - probleme diverse

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de 112, 15 Iul 2012.

  1. 112

    112 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2012
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    AUDI A6 C7 S-Line Ultra 190 HP 2017 CNHA
    Imi poate spune cineva cand trebuie sa schimb kitul de distributie la A3-ul meu ? Acum are 168.000 iar kitul a fost schimbat ultima data la 112.000
    Multumesc
     
  2. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    La fiecare 120.000 KM.

    Daca abia l-ai cumparat si nu esti sigur de istoricul masinii schimba distributia ca sa fii linistit :)
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  3. 112

    112 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2012
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    AUDI A6 C7 S-Line Ultra 190 HP 2017 CNHA
    A fost schimbata distributia la 112.000 km. Asa scrie in cartea service. Pe internet erau parerile impartite - unii ziceau ca la 90000 iar altii 60000. Pana la urma cum este corect ?
     
  4. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    In cartea de service mai scrie si la cat se schimba, printre primele pagini, nu te lua dupa ce zic unii si altii.

    La motorul meu se schimba la 120.000 KM, probabil si la tine e la fel, dar nu pot sa iti garantez.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    112 distributia la motoarele 2.0 TDI Pumpe Duse se schimba la 120.000 - 240.000 - etc.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  6. S3D 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3 1.9 2005
    Depinde pe unde mergi mai mult :oras sau afara. In oras eu stiu de 60.000 iar afara max 90.000 sau la 4 ani .Nu va jucati cu distributia nu aveti ideie cati bani v-ar trebui sa faceti motorul daca se duce cureaua
     
    mchery68 apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La A3 8P cu motor de 2.0 TDI punpe duse distributia se face la 120.000 Km. Este a nu stiu cata oara cand repet acest lucru.

    S3D la tipul tau de masina si tipul tau de motor distributia se face tot la 120.000 km. Citeste manualul de intretinere al masini si cartea de service. La toate masinile dupa 2004 adica noile modele se aplica ceea ce am spus mai sus.

    Nu te contrazice pentru ca stiu bine ce spun. Tot in manualul de reparatii al producatorului nu este trecuta o perioada de ani pentru cand trebuie inlocuite curelele. Am intalnit motoare 2.0 tdi si 1.9 TDI care au specificat in manual schimbare de curele la 8 ani. Asa ca nu este universal valabil un lucru care se aplica pentru un tip de motor la alt motor.

    Important este sa avem grija ca atunci cand ne apropiem de 120.000 km la modele noi de A3 8P sa inlocuim distributia si restul adica accesorii/transmisia/auxiliare care aceste ultime 3 componente toate, inseamna aceasi lucru.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  8. tilu

    tilu Bronze Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A3 8V 2.0 TDI DSG
    Dar la A3 8P 2009 cu motor 2.0 TDI CR ? Banuiesc ca se pastreaza "reteta" de schimbare la 180000 km !?
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exact, se face/schimba din 180.000 in 180.000 pentru motoarele CR fabricate pana in 2009 luna a 6-a si fabricate dupa, la fiecare 210.000 km
    Mai vreau sa adaug ceva: traim intr-o tara in care conditiile de expoatare ale unei masini sunt departe de cele ideale, mentionate de producator. Este posibil ca din cauza acestor conditii (praf, drumuri asa cum sunt, conditii de trafic, etc. ..) sa apara uzuri mai intense si mai rapide la multe piese si componente ale masinilor noastre. Din aceasta cauza este recomandat, ca multe componente/piese sa fie schimbate inainte de termen pentru a preveni incidentele neplacute ulterioare si o uzura excesiva a componentelor/pieselor in miscare ale motorului.
    Dar, repet, asta nu mentioneza nicaieri producatorul si intervalele de revizie sunt mentionate oricum in manualele de revizie ale reprezentantelor cat si manualul de service al autoturismului din dotare.

    O zi buna
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  10. S3D 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3 1.9 2005
    Distributia

    Cristian nu tin sa ma contrazic cu tine deloc ,e asa cum spui tu, cu cureaua originala, dar cand pui altceva decat ce era original , te cam gandesti:think: oare va tine? cei 120.000. Si legat de durata de 4 ani o zic pt ca noi avem o clima ,care stim cu totii vara destul de cald si iarna numai blanda nu a fost anul trecut si de aici si cloncluzia incepe sa crape .Daca te uiti normal cum e pusa pe role e ok arata bine chiar nu trebuie schimbata dar daca o intorci nu vei mai avea acceiasi impresie. Asta e parerea mea .
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Referitior la conditii de clima, mers si trafic, ai dreptate si recomand din toata inima ca schimburile de consumabile la masina sa se faca mai des (asta preventiv, ca sa nu ai surprize) la noi in tara. Dar asta nu inseamna ca acele consumabile (distributia, transmisia, filtre, etc. ..) nu rezista la/in km specificati de catre producator.
    Sunt produse aftermaket la ora actuala mai bune decat originalul. De exemplu la ora actuala iti recomand sa cumperi curea Dayco sau Gates nu Continental Conti-Tech sau pompa de apa GK, SNR sau HEPU. Dar asta este alta discutie si nu are rostul aici. Multa bafta.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  12. S3D 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3 1.9 2005
    Ms de recomandare pt mine orice sfat e bun venit sa nu te opresti niciodata sa ne dezvalui din cunostiintele tale, sunt de folos. Si tot veni vorba de pompe de apa asttea cum le schimbi ,o data cu cureaua sau la doua schimburi sau pur si simplu cand huruie, etc.
     
    Ultima editare: 23 Sep 2012
    vladliviu85 apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca huruie e grav. :) Tragedia este ca atunci cand vrei sa schimbi pompa de apa trebuie demontata distributia la tipul ta de motor. Pompa de apa se schimba de cate ori faci distributia ca sa eviti surprizele mentionate de tine.

    O seara buna
     
  14. Alinst 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDI 2006
    Buna. Detin un A3 din 2006, motor 1.9 TDI de 105 cp. Dupa un drum de aprox. 300 km a aparut un zgomot ciudat (ca si cum freca ceva sau zgomot de rulment) in zona alternatorului sau la intinzator curea accesorii. A mai avut cineva problema aceasta? Mentionez ca masina are 100.000 km reali.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, schimba FREI-ul adica rola alternatorului care are ambreiaj si intinzatorul de la accesorii impreuna cu cureau de accesorii/auxiliare/transmisie.

    Cand faci distributia la 120.000 km trebuie obligatoriu sa inlocuiesti si tot ce inseamna transmisia/accesorii/auxiliare (curea, rola alternator, intainzatorul curelei de accesorii).

    Zgomotul te anunta faptul ca trebuie sa inlocuiesti piesele mentionate mai devreme din cauza uzurilor, adica chiar daca nu ai ajuns la 120.000 Km trebuie sa inlocuiesti cel putin ce ti-am spus. Daca tot faci asta schimba si distributia.

    Schimba obligatoriu rola alternatorului pentru ca daca nu o schimbi risti sa rupi cureaua de la accesorii/auxiliare/transmisie si/sau sa rupi alternatorul daca se blocheza rola din fata alternatorului.

    Despre asta s-a mai discutat pe forum de zeci de ori pana acum. Invata sa citesti topicurile forumului pentru ca ai ce invata. Bafta.
     
    Ultima editare: 8 Iun 2014
  16. Laurik03 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P(BMN) 2.0TDI 170 CP 2006
    As vrea sa stiu la ce interval se schimba distributia la un audi a3 8p cod motor bmn.In cartea service am vazut ca a fost schimbata la 150.000 km in Germania.Acum am 225.000 si ma gandeam sa stau pana al 300.000 dar mai multe cunostinte mi au spus ca intervalul de schimb scade undeva la 60.000-90.000 dupa ce a fost schimbata prima data.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se schimba la fiecare 120.000 Km. Cu acei prieteni/amici/cunostinte discuta despre orice altceva in afara de intervale de schimb ale distributiei la motoarele PD. Bafta
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  18. Laurik03 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P(BMN) 2.0TDI 170 CP 2006
    Multumesc de info.
    Inca o intrebare, daca am facut remapare/dpf si egr off are vreo influenta asupra distributiei?Avand in vedere ca masina nu mai merge in parametri de fabrica risc ceva daca o schimb la 120.000 sau trebuie mai repede?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba la interval de 120.000 Km. Remaparea in general are efecte asupra turbinei si ambreiajului daca marirea de putere s-a facut peste limitele de toleranta suportate de turbina si ambreiaj. Bafta.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  20. ingID 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3, 2.0 TDI, 2004
    Salut! Pentru masina din semnatura la ~200.000 Km, doresc sa fac schimbul distributiei, revizia si alte lucrari ce le voi descrie in thread-urile corespunzatoare.
    In legatura cu distributia ma gandesc sa schimb cu piese OE urmatoarele: pompa de apa, curea distributie, rola intinzatoare, rola alternator.
    Nu sunt un mare cunoscator si de aceea va rog imi spuneti parea voastra legata piesele ce trebuiesc schimbate, brandul lor, preturi, etc.
    Mentionez ca pana acum am facut o cerere de oferta la un service si am primit pentru " Kit de distributie complet curele, role, pompa de apa" pret piese de 1178ron si 500 ron pentru manopera.
    Multumesc!
     

Distribuie pagina asta