1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie Diesel la A4 B5 - schimbare - piese folosite - costuri - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de peteruxxl, 6 Mar 2008.

  1. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    La AFN pompa de apa este pe transmisie. Așa cum ai văzut, sunt 2 curele: una pentru pompă de apă, servo, alternator și vascocupla, iar a doua pentru compresor climă. Obligatoriu se schimbă și toate amortizoarele de vibrații.
    Cu dibăcie, transmisia se poate schimba și după cu fața montată, dar nu are rost pentru că oricum se demontează / montează pentru a ajunge la distribuție. Dacă ți se pare scump, lasă kit-urile deoparte și comandă piesele separat, ieși mai ieftin. Pentru role, întinzătoare și amortizoare mergi pe Ina, iar pentru curele Gates sau Dayco.
     
  2. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Imi dau cu parerea, nu e o regula generala cand kitul de transmisie/distributie e mai scump decat luat separat.. bine acuma, depinde ce iei si separat.
     
  3. R0R0 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 , 1.9 tdi , AFN , 81 kw , 1997
    Mulţam de raspunsuri.
    Am luat kit distributie Contitech (asa am fost sfatuit) si cred ca fac un efort sa iau si celelalte 2 kituri de accesorii (450 lei) ; scutesc manopera in caz de ceva. Sa fie tot Contitech sau altceva?
     
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Set conti sau Gates sau Skf. Sau curea conti cu role/intinzatoare INA.
     
  5. R0R0 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 , 1.9 tdi , AFN , 81 kw , 1997
    Multumesc hightechaddict
     
  6. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Scârțâia cureaua compresorului asa ca cei de la service au pus Contitech deși le-am specificat ca nu vreau. După nici o luna a revenit zgomotul. Am pus eu una Gates și era mai scurtă cu câțiva cm fata de Contitech.
    De atunci evit Contitech.
     
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Mai scurta cu niste cm?? Pai nu sta intinzatorul prea “la maxim”? Poate cativa mm.. eu am Conti la alternator si distributie de aprox 39k, nu am scartait. Am avut unul, insa a fost fulia alternatorului de vina. Nu ridic in slavi niciun producator.. chestia cu scartaitul, cand e umezeala afara ar trebui sa dispara, daca e de vina cureaua.
     
  8. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Da, diferența era de centimetri.
    Cu Contitech întinzătorul nu mai avea cursă și scârțâia, iar cu Gates am apăsat foarte puțin. Dar a și intrat destul de greu.
    Corect despre producători, depinde ce ai norocul sau ghinionul sa prinzi.

    Referitor la piese la bucată vs kit, mi-a ieșit 491 lei (curele Dayco, role întinzătoare Ina și pompă Hepu) față de 585 lei un kit SKF complet.
     
  9. Tony_Montana

    Tony_Montana 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Valu Lui Traian
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 Tdi Ajm An Fabricatie 2000
    Salut , am si eu o mica problema la masina . Am schimbat distributia la masina in luna ianuarie a acestui an ,iar cand mecanicul a pus bara la loc pe masina a uitat sa prinda cablu electric de la unu dintre ventilatoare in locul lui in bara, si o observat ca unu din firele electrice de la ventilator freaca de fulie . Din ianuarie am observat ca masina cand este in viteza motorul are un huruit ciudat ( un sunet infundat) cred ca motorul face scurt circuit sigur . Ce pagube ar fi putut produce motorului ,de se aude acel zgomot ciudat ( infundat)?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu face motorul nici un scurt circuit. Nu avem de unde sa stim din fata tastaturii ce probleme ai pe acolo. Mergi si investigheza mai amanuntit pentru ca aici nu suntem la ghicitoare.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asta a fost tare. Chiar daca vrea sa faca scurt nu se poate, deoarece fulia avand rol si de “amortizor vibratii”, miezul este de cauciuc.
     
  12. Tony_Montana

    Tony_Montana 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Valu Lui Traian
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 Tdi Ajm An Fabricatie 2000
    Scuze , pentru exprimarea gresita , cand am schimbat tampoanele de la motor de curand mecanicul a bagat surubelnita sub motor sa scoata tamponul si a facut scanteie si a zis ca este un fir care nu este izolat si ma intrebam de unde este un fir neizolat. Abia ieri am observat ca firele de curent dela unu dintre cele 2 ventilatoare este lipit de fulie.
    Acum 4 ani cand am schimbat distributia la masina , a fost tata cu masina la servis iar mecanicul a lovit marginea fuliei accidental cu ciocanul si a spart un pic din margine. In Ianuarie anul acesta cand am schimbat iar distributia la masina iam spus mecanicului ca data trecuta un destept a lovit accidental fulia, iar mecanicul a spus ca nu ar fi o problema asa de mare. Oare asta sa fie cauza pentru care trepideaza masina la pornire si Huruitul motorului persista cand este in sarcina( in viteza)?
     
    Ultima editare: 23 Mai 2019
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cand te uiti la fulie ruleaza uniform sau se misca(descentrat)? Daca a "descentrat-o" e normal sa ai vibratii, sau daca e spart cauciucul.
     
  14. Tony_Montana

    Tony_Montana 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Valu Lui Traian
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 Tdi Ajm An Fabricatie 2000
    Nu stiu exact dar o sa vad astazi , ma duc la servis sa dea bara jos sa prinda cablurile de la ventilator cum trebuie .
     
  15. Tony_Montana

    Tony_Montana 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Valu Lui Traian
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 Tdi Ajm An Fabricatie 2000
    Salutare , am revenit cu explicatia de ce facea scanteie masina cand mecanicul a bagat surubelnita sub motor sa scoata tampoanele de la motor , care le am schimbat de curand .
    In luna ianuarie cand am schimbat distributia la masina , Desteptul De Mecanic care a efectuat operatiune cand a repus bara la loc pe masina nu a mai prins cablul de la climatronic ( cel cu mufa de imbinare verde) care traverseaza bara din fata a masini.
    In consecinta acest cablu de la climatronic care nu a mai fost pus la locul lui ,sa frecat de fulie din luna ianuarie pana cand a ajuns la sarma. De aceea scotea scanteie cand alt mecanic a bagat surubelnita sa scoata tampoanele de la motor.
    Mare Atentie La Meseriasii Din Ziua De Azi !!!!
     
  16. Tony_Montana

    Tony_Montana 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Valu Lui Traian
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 Tdi Ajm An Fabricatie 2000
    Salut , atasez o poza cu piesele de la distributie pe care le folosesc mereu. Sper sa va ajute.
     

Distribuie pagina asta