1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie motoare diesel 2.5 TDI - discutii diverse - piese folosite - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de remo, 6 Feb 2008.

  1. Afigbg 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 .2500 tdi.AKE.180 CP 2003
    Edy87 am montat o pompă de mână pe tur înainte de filtru. Nu mai merge înapoi motorina conform cu poza atasata. Am aerisit injectoarele și tot degeaba, nu pornește
    Saibele de la la injectoare de la t-urile de retur sau saibele de la pompa tur și retur ar putea fi o cauza ?

    Pompa de mână

    [​IMG][​IMG]


    Apropo pompa de injecție cum se pune la punct ?
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca nu ai blocat o din start/nu i ai facut semne ai o problema.
    Singura metoda e sa desfaci piulita de 18 de pe ea/axul pompei sa misti axul cu came 2mm(se misca pinionul de pe pompa)sa strangi piulita si sa incerci la automat/faci asta pana vezi ca porneste si de acolo e simplu.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  3. Afigbg 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 .2500 tdi.AKE.180 CP 2003
    Ok
    In direcția acelor de ceasornic?
    Corect

    Inviato dal mio SM-G920F utilizzando Tapatalk
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    mare_hotz și Afigbg apreciază asta.
  5. boteanu marian 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2016
    Locație:
    Chitila
    Masina:
    Audi A8 D2 1995 AFB quattro tiptronic
    O sa incerc si eu ,chiar cand ajung acasa.La mine porneste la sfert de cheie dar se accelereaza foarte greu in sarcina si pe liber si mult fum albastrui dupa mine.in rest nu am probleme...banuiesc eu .Revin cu noutati.
     
  6. boteanu marian 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2016
    Locație:
    Chitila
    Masina:
    Audi A8 D2 1995 AFB quattro tiptronic
    Sa va spun cum am facut eu distributia la audi a6 c5 2001 2.5 tdi Akn.
    In spatele chiulaselor..aveti pe dreapta la motor un dop de plastic si pe stanga sub pompa aceea ,scoateti dopul si pompa dar nu le blocati pana nu aduceti motorul la punct NU DATI CUREAUA JOS PANA NU IL ADUCETI LA PUNCT sub suport motor dreapta se afla un dop de plastic cu surub de cheie nr 10 sau imbus 7. Nu cade uleiul daca scoateti dopul .
    In timp ce invartiti motorul spre dreapta pe fulia pompei aveti doua gauri,una fara iesire si una care se vede pe partea cealalta gaura de blocaj pentru pompa se afla de la surubul central al pompei mai sus cand se vede o gaura (in pompa,trebuie sa se vada prin gaura fuliei o alta gaura..pe romaneste .
    Asa.Doua bucati de placbanda groasa cred ca asa se numeste de 3-4 cm lungime pentru blocat chiulasele (axele) cu o oglinda veti putea vedea cand se aliniaza
    Repet inca o data: NU DATI CUREAUA JOS PANA NU BLOCATI TOT. Pentru blocat pompa de injectie va trebuie o surubelnita fara cap polizata putin sa intre prin cele doua gauri la pompa. La arbore, daca motorul este la punctul 0 sau cum vreti sa numiti ar trebui sa se simta o gaura in arbore daca bagati un deget si cam astea ar fi.

    Atentie:

    Inainte sa slabiti intinzatorul curelei mari bagati o agrafa ceva prin gaurile de jos de la cilindrul intinzatorului.
    Mai pe romaneste nu cred ca se poate de atat. Spor la munca. Pare rau pentru greseli de ortografie.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  7. babacus90

    babacus90 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belgium
    Masina:
    A6 , 2.5 AKE , 180CP, QUATTRO - Tiptronic
    Salut colegii . E groasa rau . am nevoie de ajutor! Mergeam linistit cu forasul meu , deodata, pauza directie, martor acumulator aprins, cauza clara - curea accesorii rupta + cea de la compresor clima . In acelasi timp s-a auzit si o pocnitura, apoi motorul a continuat cu ''pocniturile succesive'' , am oprit , am 'impins o'' in parcare , a aurmat depanarea pe loc, un nene mecanic mi a schimbat cureaua, prima cheie- '' la sfert'' dar motorul pocnea intr una , concluzia a fost : distributie sarita , ori avans marit/micsorat ,habar nu am. A redesfacut protectiile de plastic , si soc ...semnse peste semne pe rotile dintate, pe curea..nu iti puteai da seama care unde vine . Ce este de facut ? o schema...pasii de urmat, orice sa o pot repune la punct (nu este vb de cea din semnatura ci un C5 2.5TDI 132KW quattro )
     
  8. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Fara cale de distributie e greu de adus in punct....si asteapta-te sa ai vatamari inin chiulase
     
  9. babacus90

    babacus90 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belgium
    Masina:
    A6 , 2.5 AKE , 180CP, QUATTRO - Tiptronic
    Sper sa nu fie nimic grav, 7 mecanici cu 7 pareri diferite, "daca era in linie era mai simplu, dar in V e complicat" raspunsuri date de mecanici . Chiar atat de dificil este ? Daca dau cureaua jos,o calez in spate la capacul acela de plastic si dincolo la vacuum , plus jos la vibrochen are din fabrica un semn mic pansonat, unde mai trebuir?
     
  10. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Semnul vibrochenului este de fapt un loc de cala...undeva deasupra baii de ulei...deci nu are nici o treaba cu pansonarea de o vezi tu
     
  11. babacus90

    babacus90 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belgium
    Masina:
    A6 , 2.5 AKE , 180CP, QUATTRO - Tiptronic
    Am gasit o gramada de "indrumari" despre cum se pune la punct, undeva spuneau ca trebuie scos injectorul 3, apoi introdusa o tija si invartit motorul pana tija atinge punctul maxim, in alte parti spuneau ca este deajuns alinierea axelor cu came, apoi ca nu stiu ce senzor RPM in spatele compresorului de clima trebuie scos.
    Nu am nimic concret (am nevoie de ajutor deoarece mecanicii sunt incapabili - nu sunt in tara pentru a gasi intradevar un cunoscator)
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca nu ai mai facut asta nu te sfatuiesc sa o faci. Este o operatiune grea si complexa. Mai bine pui masina pe platforma si o trimiti in tara decat sa cheltui niste bani aiurea si inutil pe unde esti.
     
  13. babacus90

    babacus90 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belgium
    Masina:
    A6 , 2.5 AKE , 180CP, QUATTRO - Tiptronic
    Din cate am intelea eu , cam astea ar fi operatiunile (am achizotionat o trusa completa pentru operatiunea asta) 1. Se da capacul de la axa cu came cel de plastic si celalalt de la vaccum, se aduc orificiile respective in aceleasi puncte dupa care se caleaza . 2. Pentru vibrochen este un orificiu in baie sau cel de RPM (aici nu am fost lamurit care si cum, ori senzor ori acel orificiu aprte, special) se introduce tija si se invarte pana se blocheaza in fanta aceea speciala. 3. Pompa de injectie are 2 orificii,unul "orb" si inca unul ce trece in corpul pompei, o data centrata fulia respectiva pe orificil pompei, se caleaza si aceasta , ultima operatiune constand in montarea curelei fara ca toate celelalte enumerate mai sus sa se miste. E ok? Am omis ceva?
     
  14. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut !
    Motorul asta în V dacă nu îl calezi bine ai ocazia sa faci alte belele. După mai ai e umblat si la intinzatoarele de la curele alea au o anumită strângere la suruburi si ai nevoie cheie dinamometrica. Mai degrabă caută un mecanic bun înainte să te apuci de treaba. Numai bine
     
  15. babacus90

    babacus90 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belgium
    Masina:
    A6 , 2.5 AKE , 180CP, QUATTRO - Tiptronic
    Multumesc colegii pentru toate sfaturile, am mai sunat stanga dreapta nu se baga, imi ramane decat o solutie, o voi duce la Audi , macar ei poate or avea habar
     
  16. babacus90

    babacus90 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belgium
    Masina:
    A6 , 2.5 AKE , 180CP, QUATTRO - Tiptronic
    Salut colegii. am revenit cu o veste, si in acelasi timp mii de multumiri colegului nostru #mare_hotz . Am rezolvat problema distributiei personal , deci....n a fost voba de cine stie ce inginerie sau studii superioare in domeniu. Multumesc colegu #mare_hotz
     
    mare_hotz și boresque apreciază asta.
  17. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Cu mare placere Babacus90...si ma bucur ca "explicatiile" mele au fost pe intelesul tau✌
     
    cristian16, babacus90 și boresque apreciază asta.
  18. Joldea Cosmin

    Joldea Cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2016
    Locație:
    Franta Paris
    Masina:
    Audi A6 C5 2.5 tdi 150 cp AFB 1999
    Buna seara tutoror
    Am si eu o rugaminte la voi...imi puteti spune care sunt cuplurile de strangere pentru tot ce tine de accesorii si distributie?
    Maine voi schimba cureaua de accesorii plus cea de AC. Am tot ce trebuie pentru blocarea distributiei, insa cand le remontez la loc as dori sa le strang corect, insa nu cunosc aceste valori.

    Am vazut ca au fost atasate aici schite cu strangerea suruburilor insa e valabil si pentru motorul meu ? Este vorba de A6 C5 4B 2.5 tdi 180 cp '98
    Va multumesc anticipat si va doresc o seara placuta.
     
    Afigbg apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mentioneza codul motor obligatoriu si in mesaj si mai ales trece-l in profilul permanent de sub numele de utilizator.
     
  20. Afigbg 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 .2500 tdi.AKE.180 CP 2003
    Salut!
    daca vrei iti explic exact cum trebuie ......dar fara cheie dinamometrica si alte chei nu faci nimic ......este riscant trebuie sa ai simt.....
    iti dau nr.meu de telefon
    acum sunt in italia
    +393427032656
    daca nu raspund lasa mesaj pe whatsup !?
     

Distribuie pagina asta