1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie motoare diesel 2.5 TDI - discutii diverse - piese folosite - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de remo, 6 Feb 2008.

  1. cristig84 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2.5 TDI, 163 CP, 2007
    voi la cati km schimbati distributia ? eu am 98 de mii acum. Si totusi mie mi-a spus un pret la distributie mult mai mare decat cel care a postat mai sus ... se ducea undeva in 1000 euro. Kit-ul era goodyear ce-i drept. Ca sa schimb absolut tot ce tine de distributie si sa nu fie goodyear spuneti voi ca ma costa doar pana in 20 de milioane ?

    Cristi
     
    Ultima editare: 12 Noi 2009
  2. vacariucvictoria 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2009
    Locație:
    bacau
    Masina:
    a6 2.5. 2004
    va rog frumos sa ma scuza-ti daca am gresit topicul dar vazand ca vorbi-ti despre curele de distributie v-as fi recunoscatoare daca mi-ati spune si mie daca modelul a6 an 2002 motor 3.0 benzina 220 hp distributia vine echipata cu curea dintata normala sau curea lant
     
  3. raduc

    raduc 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2008
    Locație:
    Bușteni
    Masina:
    Audi A5 2.7 tdi 2010
    nebu Schimbul de distributie,respectiv: curea,role,pompa de apa este undeva intre 2500-4000 depinde de service si piese.

    vacariucvictoria La motoarele 3.0 dupa 2005 distributia este pe lant si se schimba undeva la 300.000 km.acum sincer nu stiu daca si motorul tau are tot pe lant.o sa ma interesez si iti spun.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Iul 2011
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    vacariucvictoria@ este pe curea.
    Cureaua are 281 de dinti,largime 30mm insa se schimba tot kitul de distributie plus pompa apa si termostatul.
     
  5. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Raduc, unde se practica preturile afisate de tine,ca intr-un service normal ii intre16-20mil kitul complet cu pompa apa si amortizor vibratie,iar manopera 400-600ron.Astea sunt preturile care mi-au fost afisate..Garantie. m-am interesat de curand,tre sa o schimb si eu.
    In iasi la service autorizat,specializat VW mi-a spus 1800ron,manopera inclusa in pret+garantie.
    'Pacanitul' pe care il spui vine de la un brat sau suport motor,iar magazia iti da 'ERR 1'? In acest caz ii capul murdar si poti scapa cu o curatare la un electrician,cat de cat priceput sau daca ii dus capul trebe schimbat.Eu l-am schimbat si mi-a luat 100ron la reprez.Sony-Panasonic.
     
  6. raduc

    raduc 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2008
    Locație:
    Bușteni
    Masina:
    Audi A5 2.7 tdi 2010
    Un service din Brasov,mi-a cerut 3600 ron: curea,role transmisie,manopera,ulei,antigel......la un alt service aceasi treaba o face cu 2500 ron.depinde de service si de zona unde te afli.
     
  7. darius7 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2009
    Locație:
    londra
    Masina:
    audi a6 2.5
    salutare tuturor...
    am citit aici discutiile voastre cu privire la distributie....sunt uimit de ce preturi vorbiti pe aici....
    am un audi a6 2.5 tdi din 2002 si anul trecut in noiembrie am fost in tara cu masina ( sunt stabilit in londra de cativa ani ) si ca urmare ca orisicine trebuia sa schimb distributia la masina la mine...ma gandeam ca o sa ies mai ieftin in tara sa schimb distributia de aceea am lasat-o pe cand vin in tara dar am ramas surprins ce preturi am gasit in tara...cel mai ieftin pret cu care am gasit kit-ul de distributie l-am gasit la 17 milioane si plus manopera de montare ma ajungea cred la 22-25 milioane...am crezut ca nu aud bine de aceea am intrebat de doua ori cat kosta....
    apoi m-am interesat de doua stop-uri pe spate cat costa si le-am gasit la piese second hand cu doua milioane bucata ce-l mai ieftin...nu mi-a venit sa cred cat de scumpe sunt piesele in tara.....nu stiu ce se intampla cu tara noastra dar in romania nu e de trait....apoi am venit inapoi in anglia si le-am cumparat de aici ......
    deci am dat pe doua stop-uri second hand 40 de lire ceea ce vine cat un stop in romania....si am gasit kit-ul de distributie cu tot cu role complet + manopera la 380 de lire ceea ce vine cu cateva milioane bune mai putin decat in romania.......deci am iesit mult mai ieftin in anglia decat in romania si sa nu uitam ca e anglia si sunt salarii de 15-20 de ori mai mari ca si in romania....
    cred ca romanii care detin service-uri si magazine de piese vor sa se imbogateasca cat ai pocni din degete...isi pun adausuri comerciale ff mari...
    in romania nici o sansa de supravietuire....
     
  8. nvp_playboy 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2009
    Locație:
    roman
    Masina:
    audi a4
    Pune la punct 2.5 tdi v6

    Am un Audi 2.5 tdi, v6. A sarit de la punct , nu porneste.
    Nu gasesc nicaieri un tutorial despre punerea la punct. am gasit doar ceva foarte subiectiv.
    Ma ajuta cineva cu un link sau pdf ?
    Multumesc !
     
  9. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Cauta un mecanic care a mai schimbat dostributii la V6.Nu umbla pe bajbaite ca risti sa indoi supape sau alte alea.
     
  10. nvp_playboy 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2009
    Locație:
    roman
    Masina:
    audi a4
    Am mecanici de la mama lor, dar nu as desface capacele la culbutori.
    Ma intereseaza un tutorial , o schita etc.
     
  11. nykky severin 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2009
    Locație:
    tr severin
    Masina:
    A6 2,5tdi
    depinde de unde cumperi chitul de distributie si cine il monteaza ...
     
  12. audi_100 Banned

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi 100 quattro 2,5 tdi,an 1990
    scuze de comparatie,dar asta suna cam asa:asi dori s-o f... pe una dar cu pantalonii pe ea!
     
  13. audi_100 Banned

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi 100 quattro 2,5 tdi,an 1990
    disributia la acest motor are niste semne:pe vilbrochen,pe axele cu came,pe pompa de injectie.daca nu verifici aceste semne nu vei sti daca ai pus bine distributia.pe linga acest lucru trebuie sa stii ca aceste motoare au probleme cu axele cu came si tachetii si tare bine e sa mai arunci un ochi pe acolo.eu am gasit culbutori cazuti.
     
  14. nvp_playboy 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2009
    Locație:
    roman
    Masina:
    audi a4
    S a rezolvat intre timp.......cica am schimbat TOT.....100 milione .....motor adevarat :)
     
  15. Catalyn 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1,9 TDI
    Acum am aflat de problemele pe care le-ai avut!
    Daca stiam mai devreme,iti aduceam acelasi motor, 0km ,cam la 1500 Euro!
     
  16. nvp_playboy 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2009
    Locație:
    roman
    Masina:
    audi a4
    o km? Cum asa?
     
  17. SOARE 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    -
    chair daca s a rezolvat problema am sa scriu cum se pune la punct distrubutia:
    1.se caleaza vibrochenul printr o gaura de pe bloc prin spatele compresorului de a.c
    2.se trag axele cu came (au niste taieturi axele cu came care trebuie sa vina la nivel cu chiuloasa)
    3.trebuie date jos capacele motor si pompa de vacum
    4.se depreseaza pinioanele la axele cu came ca nu au pana sunt pe con
    5.dupa toate aceste operatiune se pune cureaua,se intinde,dupa care se strang pinioanele dar atentie sa nu se invarta axele normal iti trebuie niste cale speciale
    cam atat ,si pompa de injectie se caleaza intr o gaura cu un bolt in partea de sus a fuliei dupa ce s a tras la punct motorul .
     
    chelemen_alin apreciază asta.
  18. gozzga 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2010
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    audi a4 ,2500 tdi , 2004
    salut... tu cand ai schimbat kitul de distributie , in banii astia ai schimbat intinzatoare, role pompa de apa...etc.. tot? ca sunt mult mai multe care tr schimbate ca sa zici ca ai schimbat toata distributia.... !! ca daca le faci pe rand asa le si repari :)) ori toate si ai garantia ca 100 130 de mii nu risti nimic... poate chiar mai mult...;) salz...!
     
  19. A4 AVANT QUATTRO V6 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2010
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi a4 B6 Avant 2.5 tdi quattro
    Problema mare

    Salutare! Acum o ora am fost sa iau masina din service...tocmai am schimbat distributia ..a4 2.5 tdi v6 132kw ! Marea surpriza am avut o cand am constatat ca masina porneste foarte greu !Dupa ce am mers un pic cu ea, am oprit o , am repornit o si a luat o la sfert ! Acum, dupa aproximativ 40 de minute, am fost sa o pornesc ..surpriza..a invartit cred ca de 10 ori pana a pornit ! Pana ieri cand am dus o la "doctor", nu a avut niciodata probleme la pornire! Sfaturi va rog pana nu omor mecanicul :angrymod:
     
  20. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Verifica avansul pompei. Se verifica cu vagul. Cum ti-o schimbat distributia nu ti-o pus exact la semn cureaua pompei.
     

Distribuie pagina asta