1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie motor 1.8 Turbo benzina la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de drogas, 14 Oct 2014.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pai teoretic sunt Litens, ce vine si OE.
    Tu ai kit d-asta nou, nehidraulic?
     
  2. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
  3. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Piesele de pe masina erau NTN.
    In kitul NTN au venit intinzator si rola "NTN Japan" + curea SNR made in ro.

    Ce ma mira este ca nici piesele de pe masina, nici cele noi nu arata ca la nenea asta:



    Respectiv lipseste surubul lung pt filetare piulita, lipseste gaura din umarul rolei pe unde sa incapa surubul si lipseste si gaura din corpul intinzatorului pe unde sa bagi acul pt blocare.

    Screenshot_20191006-065315.png
    Screenshot_20191006-065253.png

    Pe masina arata asa:

    IMG_20191005_155436.jpg
     
    Ultima editare: 6 Oct 2019
    DonDoneL apreciază asta.
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am elucidat misterul, intinzatoarele sunt diferite la motoarele transversale.

    Am atasat aici un ghid foarte detaliat de la ECStuning :wub: Intinzatorul se comprima foarte usor cu un imbus, doar ca trebuie apasat mult timp pe el (2-3 minute). Nu e nevoie de surub si pin de blocare.

    Ce am constatat eu in plus fata de ghid: dupa ce am setat distanta dintre pistonasul intinzatorului si umarul rolei la 8mm si am strans piulita rolei la 27nm, am invartit motorul si distanta a crescut la 10mm :think:
     
  5. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    distanta trebuie sa fie intre min 6mm si max 10mm deci e bine daca ai 10mm dar nu mai mult , eventual reccalibrezi intinzatorul si folosesti un burghiu de 7mm (ca si distantier )
     
    lowlife apreciază asta.
  6. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Grija mare la pompele de apa

     
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    DonDoneL

    Se pot sari primele 10 minute, in final e vorba de rulment blocat si pale rupte. Posibil din cauza ca a mers fara antigel (zice gagiul).
     
  8. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    NTN sunt pe original de fabrica nu Litens.
    Recomand modelul cum a iesit masina din fabrica cu amortizor hidraulic, nu modelul nou fara amortizor.
    De aceeasi problema m-am lovit si eu la motorul 2.0i. Mi-au venit cutii de INA cu role Litens China model nou. Le-am returat si am facut rost de rola si intinzator cu amortizor hidraulic, exact cum am avut din fabrica, dintr-un kit de SNR unde erau NTN toate.
    Cureaua SNR din kit nu am folosit-o pentru ca era made in Romania, nu parea bine finisata si am preferat Gates.
     
    DonDoneL apreciază asta.

Distribuie pagina asta