1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie motor 1.9 TDI la A6 C5 - piese folosite - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de nicu marosan, 28 Dec 2009.

  1. nicu marosan 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI 1999
    Buna seara!
    Sunt nou pe acest forum si sper ca nu am gresit postand aici.
    As vrea sa imi spuna cineva,daca se poate,cum se pune la punct distributia.Care sunt semnele?V-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta.
    Va multumesc anticipat!
    O seara buna!
     
  2. sgdarius

    sgdarius 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 1.9 TDI
    semnele ti le dai tu inainte sa o dai pe aia veche jos
     
  3. esil

    esil 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2009
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi A6 , 1.9 TDI . 2003
    Salut,
    la mine e a 2 a oara cand schimb distributia are 60 000 masina si a venit timpul.Prima data adica acum aprox 4 ani am schimbat cu piese originale in afar de placutele de frana care sunt aftermarket si a trebuit s ale schimb dupa un an jumate scartaiau oribil si murdareau jantele rau.In fine referitor la distributie vreau s acer un sfat , deja am comandat kitu de distributie (role, curea , intinzatori ) pentru motor originale in jur de 6 milioane iar cu suport , curea clima , alternator , role , intinzatori clima si pompa aftermarket ma ajunge undeva la aporximativ 14 milioane.Am zis ca fiind criza sa fac un pic de economie.(pentru mine diferenta dintre piesa originala comandata de Audi si cea aftermarket consta in calitate=componenta aliajelor adica audi cere o cantitate de fier, aluminiu etc sau anume compozitie a caucicucului pe cand producatorul cand o vinde pe piata nu mai bga aceleasi materiale sau aceeasi cantitate ceruta da audi o face sa iasa mai ieftin un pic , deoarece audi are anumite standarde si nu se joaca cu calitatea.Deci ma va ajunge distributia cu tot cu cea ptr alterntor si clima cu manopera in jur de 17 milioane.Ce ziceti?la un srevice bbunicel din CTa nu reprezentanta.Intrebare:
    se schimba si fulia de la alternator cand se face distributia ?????
     
  4. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C2 1,9 tdi (BKC) 2006 + VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007
    distributia ...

    Rola de la alternator ("fulia") o schimbi doar daca este defecta, face zgomot.
    Cum se testeaza, s-a mai scris pe aici !
    Ca sa fi sigur de starea ei, cu motorul pornit, virezi pe loc stanga, dreapta si "vorbeste singura" :)
    Metoda cu oprit motor si observat tendinta de rotatie a rotorului alternatorului o poti aplica cu cineva care stie unde sa se uite. Mai simpla este prima metoda.
    In afara de distributie, parerea mea, schimba doar cureaua de accesorii. Nu are rost sa inlocuiesti ceva ce functioneaza, nu face zgomot, nu este uzat fizic, etc.
    Recomandarea mea : cand schimbi distributia, incerca sa cureti cu o pensula cat mai buna si uscata, tot praful si mizeria din acel compartiment.
    Dusmanul principal al masinilor din RO este praful si mizeria!
     
  5. murry 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6, 1,9TDi, 2002
    nicu marosan vad ca esti din Timisoara. Intreaba de un baiat Raul din Ghiroda, el e ''wizard'' in Audi.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Ian 2013
  6. xmasro 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6, 1.9TDI, 2001
    Buna ziua,

    As dori o recomandare pentru masina mea a6, 1.9 TDI 2001, Cod motor AJM km 160.000

    Nu am carte service si nici istoric. La rece am un scartait la curea. Banuiesc ca este cazul sa schimb distributia? (am intrat in panica deoarece tocmai am patit bucuria la masina sotiei ..un peugeot..s-a rupt cureaua si probleme pe masura ...supape indoite etc.)

    Daca este vorba de distributie imi poate recomanda cineva un service serios si cinstit in Bucuresti care sa ofere garantie?
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Ian 2013
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Mai intai fa o verificare sa identifici care curea scartaie la pornire.
    La cea de distributie poti doar sa-i faci o verificare vizuala sa nu aibe crapaturi, franjuri/ate ,etc.
    Pe celelalte doua schimba-le, nu sint scumpe si atunci o sa vezi exact daca cea de distributie e cauza scartielii, cu toate ca aia nu scartaie, mai degraba vreo rola/rulment de la pompa apa, clima, alternator.
     
  8. allexallex 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, c5, 2004, avf, cutie cvt - GHQ si A4, 2005, BLB, cutie cvt- GYJ
    Va salut.
    Mie mi s-a desfacut intinzatorul cu totul. A mai patit cineva asa ceva? Maine o sa vad ce stricaciuni a facut. Totul s-a intamplat la viteza mica dupa aproximativ 400 km de la revizie- cand eu grijuliu am facut distributia, schimbat tot , role, pompa apa, intinzator accesorii, curea etc, toate pe original INA etc.
    Nu mai pot de nervi.
    Se poate strange, monta intinzatorul si cureaua de accesorii fara sa dau botul jos?( in cel mai fericit caz-daca nu am stricaciuni produse in momentul in care intinzatorul s-a desfacut.).motorul este avf pe un c5. O seara buna.
    p.s. mai mult de 99 % sunt sigur ca trebuie dat tot botul jos :) ,minunat.
    Paste fericit.
     
    Ultima editare: 7 Mai 2013
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Salut, am schimbat eu rola de la intinzator saptamana trecuta, fara sa dau botul jos. Am desfacut vascocupla si am lasat-o jos langa radiator, am dat jos cureaua, am desfacut surubul ala lung de la intinnzator cu imbus (de 7 cred ca era) si am rotit intinzatorul spre radiator, sa am acces la surubul rolei. Am dat-o jos, am schimbat-o si am montat totul la loc. E cam stramt spatiul, dar am reusit (cu doua zgarieturi superficiale pe mana :)) ca sa nu mai dau botul jos. Ca sa pui cureaua inapoi daca e rupta trebuie sa desfaci prima data cureaua de la clima, sa poti sa o introduci pe cea de la accesorii.Succes.
     
    Ultima editare: 7 Mai 2013
  10. allexallex 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, c5, 2004, avf, cutie cvt - GHQ si A4, 2005, BLB, cutie cvt- GYJ
    printre ghinionisti

    Salut.
    Revin cu precizari. Se pare ca surubul cel lung care tine intinzatorul de la accesorii a cedat - efectiv s-a rupt. Am stat cu inima cat un purice pt ca filetul a ramas in suport( l-au scos incredibil de repede)
    Eu ii suspectez pe ei ca l-au strans prea rau( cu toate ca am vazut ca aveau o foaie cu cuplurile de strangere pt fiecare - dar cine stie poate a avut mana mai grea sau eu mai ghinionist. Dupa discutii cu mai multe persoane se pare ca daca era strans mai rau, filetul trebuia sa cedeze primul( sa fie putin intins) pt ca esse facut sa cedeze inaintea filetului din suport. L-am pus pe cel vechi( surubul vechi) pt ca se pare ca nu se gaseste surub separat- dar pe acela l-am avut la indemana. Nu mi-a desfacut tot botul dar a dat bara jos si vasocuplajul. Acum merge, ce sa spun dar sunt ( cu inima indoita) . A inceput sa scartie f f putin cureaua de clima ( curea + intinzator au cam 6 luni si 5000 km) probabil nu a intinso prea bine. Alte stricaciuni nu am avut- noroc pana acum. Sper sa ma tina 60 000km. Fulia de la alternator cu am schimbat-o pt ca nu este uzata- versunea lor(nu scartaie nici la virajul pe loc). Bafta tuturor.
    p.s. totul a fost original ina si contitech- nu am facut rabat la calitate
     
  11. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    Salutare. Se recomanda o firma producatoare pentru kit?
     

Distribuie pagina asta