Buna seara! Sunt nou pe acest forum si sper ca nu am gresit postand aici. As vrea sa imi spuna cineva,daca se poate,cum se pune la punct distributia.Care sunt semnele?V-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta. Va multumesc anticipat! O seara buna!
Salut, la mine e a 2 a oara cand schimb distributia are 60 000 masina si a venit timpul.Prima data adica acum aprox 4 ani am schimbat cu piese originale in afar de placutele de frana care sunt aftermarket si a trebuit s ale schimb dupa un an jumate scartaiau oribil si murdareau jantele rau.In fine referitor la distributie vreau s acer un sfat , deja am comandat kitu de distributie (role, curea , intinzatori ) pentru motor originale in jur de 6 milioane iar cu suport , curea clima , alternator , role , intinzatori clima si pompa aftermarket ma ajunge undeva la aporximativ 14 milioane.Am zis ca fiind criza sa fac un pic de economie.(pentru mine diferenta dintre piesa originala comandata de Audi si cea aftermarket consta in calitate=componenta aliajelor adica audi cere o cantitate de fier, aluminiu etc sau anume compozitie a caucicucului pe cand producatorul cand o vinde pe piata nu mai bga aceleasi materiale sau aceeasi cantitate ceruta da audi o face sa iasa mai ieftin un pic , deoarece audi are anumite standarde si nu se joaca cu calitatea.Deci ma va ajunge distributia cu tot cu cea ptr alterntor si clima cu manopera in jur de 17 milioane.Ce ziceti?la un srevice bbunicel din CTa nu reprezentanta.Intrebare: se schimba si fulia de la alternator cand se face distributia ?????
distributia ... Rola de la alternator ("fulia") o schimbi doar daca este defecta, face zgomot. Cum se testeaza, s-a mai scris pe aici ! Ca sa fi sigur de starea ei, cu motorul pornit, virezi pe loc stanga, dreapta si "vorbeste singura" Metoda cu oprit motor si observat tendinta de rotatie a rotorului alternatorului o poti aplica cu cineva care stie unde sa se uite. Mai simpla este prima metoda. In afara de distributie, parerea mea, schimba doar cureaua de accesorii. Nu are rost sa inlocuiesti ceva ce functioneaza, nu face zgomot, nu este uzat fizic, etc. Recomandarea mea : cand schimbi distributia, incerca sa cureti cu o pensula cat mai buna si uscata, tot praful si mizeria din acel compartiment. Dusmanul principal al masinilor din RO este praful si mizeria!
nicu marosan vad ca esti din Timisoara. Intreaba de un baiat Raul din Ghiroda, el e ''wizard'' in Audi.
Buna ziua, As dori o recomandare pentru masina mea a6, 1.9 TDI 2001, Cod motor AJM km 160.000 Nu am carte service si nici istoric. La rece am un scartait la curea. Banuiesc ca este cazul sa schimb distributia? (am intrat in panica deoarece tocmai am patit bucuria la masina sotiei ..un peugeot..s-a rupt cureaua si probleme pe masura ...supape indoite etc.) Daca este vorba de distributie imi poate recomanda cineva un service serios si cinstit in Bucuresti care sa ofere garantie?
Mai intai fa o verificare sa identifici care curea scartaie la pornire. La cea de distributie poti doar sa-i faci o verificare vizuala sa nu aibe crapaturi, franjuri/ate ,etc. Pe celelalte doua schimba-le, nu sint scumpe si atunci o sa vezi exact daca cea de distributie e cauza scartielii, cu toate ca aia nu scartaie, mai degraba vreo rola/rulment de la pompa apa, clima, alternator.
Va salut. Mie mi s-a desfacut intinzatorul cu totul. A mai patit cineva asa ceva? Maine o sa vad ce stricaciuni a facut. Totul s-a intamplat la viteza mica dupa aproximativ 400 km de la revizie- cand eu grijuliu am facut distributia, schimbat tot , role, pompa apa, intinzator accesorii, curea etc, toate pe original INA etc. Nu mai pot de nervi. Se poate strange, monta intinzatorul si cureaua de accesorii fara sa dau botul jos?( in cel mai fericit caz-daca nu am stricaciuni produse in momentul in care intinzatorul s-a desfacut.).motorul este avf pe un c5. O seara buna. p.s. mai mult de 99 % sunt sigur ca trebuie dat tot botul jos ,minunat. Paste fericit.
Salut, am schimbat eu rola de la intinzator saptamana trecuta, fara sa dau botul jos. Am desfacut vascocupla si am lasat-o jos langa radiator, am dat jos cureaua, am desfacut surubul ala lung de la intinnzator cu imbus (de 7 cred ca era) si am rotit intinzatorul spre radiator, sa am acces la surubul rolei. Am dat-o jos, am schimbat-o si am montat totul la loc. E cam stramt spatiul, dar am reusit (cu doua zgarieturi superficiale pe mana ) ca sa nu mai dau botul jos. Ca sa pui cureaua inapoi daca e rupta trebuie sa desfaci prima data cureaua de la clima, sa poti sa o introduci pe cea de la accesorii.Succes.
printre ghinionisti Salut. Revin cu precizari. Se pare ca surubul cel lung care tine intinzatorul de la accesorii a cedat - efectiv s-a rupt. Am stat cu inima cat un purice pt ca filetul a ramas in suport( l-au scos incredibil de repede) Eu ii suspectez pe ei ca l-au strans prea rau( cu toate ca am vazut ca aveau o foaie cu cuplurile de strangere pt fiecare - dar cine stie poate a avut mana mai grea sau eu mai ghinionist. Dupa discutii cu mai multe persoane se pare ca daca era strans mai rau, filetul trebuia sa cedeze primul( sa fie putin intins) pt ca esse facut sa cedeze inaintea filetului din suport. L-am pus pe cel vechi( surubul vechi) pt ca se pare ca nu se gaseste surub separat- dar pe acela l-am avut la indemana. Nu mi-a desfacut tot botul dar a dat bara jos si vasocuplajul. Acum merge, ce sa spun dar sunt ( cu inima indoita) . A inceput sa scartie f f putin cureaua de clima ( curea + intinzator au cam 6 luni si 5000 km) probabil nu a intinso prea bine. Alte stricaciuni nu am avut- noroc pana acum. Sper sa ma tina 60 000km. Fulia de la alternator cu am schimbat-o pt ca nu este uzata- versunea lor(nu scartaie nici la virajul pe loc). Bafta tuturor. p.s. totul a fost original ina si contitech- nu am facut rabat la calitate