1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie motor benzina la A3 8P - interval de schimb - piese folosite - probleme diverse

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de kedavras, 29 Apr 2015.

  1. Hățiș 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2019
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    A3 Audi
    Salut,
    Am un zgomot câteva secunde la pornire. Dețin un A3 8P 1,6 fsi an 200. În bord arată 186.000 km (nu am de unde știi dacă sunt reali) a aparut acel zgomot de lanț. Ceva sfaturi ?
     
  2. Hightlink 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    e46 1.8i
    Salut,
    La un 1.4 tfsi de 125 cp, pompa de apa, care se schimba o data cu distributia, este electrica ?
     
  3. andreiionut 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2019
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A3 8P 1.6FSI
    Pai conform numeroaselor discuții pe forumurile noastre și din afara, acel zgomot poate avea multe cauze. Ai schimbat uleiul și filtrul cu unele OE? De multe ori problema poate sa fie de la filtru sau de la calitatea uleiului. Alteori e întinzătorul de lanț. Este o problema destul de răspândită și care necesită investigare.


    Trimis de pe al meu BLA-L29 folosind Tapatalk
     
  4. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    Salutare,
    Ma confrunt si eu cu o mica problema poate imi puteti da un sfat.
    La masina din profil un Audi A3 8P motor benzina primesc urmatoarea eroare cu check engine aprins : 17748/P1340/004928 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
    Am schimbat tot kit-ul de distributie inclusiv variator acum 13-14.000 km si 11 luni. Totul a mers si merge perfect mai putin ca imi apare check-ul cu aceasta eroare de cateva zile.
    Check-ul apare imediat dupa pornire sau la 1-2 minute dupa (nu conteaza ca e cald /rece motorul, in mers sau la ralanti) si dupa cateva porniri, nu de fiecare data. Masina merge normal, nu consuma mai mult si are puterea normala.
    Am schimbat uleiul si filtrul (oricum trebuia sa le schimb) nici o schimbare. Am demontat baia de ulei totul este curat, sorbul ok. Am scos senzorul de pozitie ax cu came afara in speranta ca e murdar sau are ceva pilutura dar era curat. Am testat la baterie actuatorul variatorului (supapa ulei pozitie ax cu came) si pare ca merge normal nu este infundat sau murdar.
    Distributia nu cred ca are vreo problema data fiind ca e pusa foarte recent, atat din punct de vedere timp cat si km, iar pe VCDS pare a fi perfecta (vedeti foto atasate).
    Daca sterg eroarea cu motorul pornit si merg 500 km fara oprire nu se mai aprinde.
    Urmatorul pas o sa incerc un senzor nou de pozitie ax cu came desi nu cred ca acolo este problema.
    Aveti ceva idei/sugestii ? Sunt binevenite :)

    Vezi atașament 253854
     

Distribuie pagina asta