1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie - Curea si Role Accesorii / Auxiliare / Transmisie la motor diesel 2.0 la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de vasilefarcas2003, 14 Ian 2013.

  1. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Distribuția se schimbă și în funcție de vârsta mașinii mircea-teodor, nu numai număr de KM. Îi poți face o verificare destul de rapidă să vezi cam în ce stadiu e.

    Eu personal, la mașină din 2011, i-aș face. Aproape 6 ani de viață, mi se pare mult pentru o curea de cauciuc totuși.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai nene, ma repet mai lasa-ti mitul asta cu anii si imbatranirea, ca are nu stiu cati ani. Curelele din ziua de astazi nu mai sunt fabricate din cauciuc ci din materiale compozite. O curea de distributie nu imbatraneste si nu se strica ca nu este mancare. De exemplu producatorul Dayco le fabrica cu teflon in compozitie si Gates cu fibra de sticla iar aceste materiale nu au cum sa se rupa poate doar sa se intinda (ceea ce este si normal).
    Am mai repetat asta aici pe forum: distributia se schimba la numarul de km si atat. Nu scrie nicaieri in nici un manulal de intretinere in speta ELSA ca se schimba distributia la nu stiu cati ani.
    A, daca are peste 15 ani de cand nu a fost inlocuita distributia atunci schimbam preventiv, nu ca ar fi nevoie. Pana atunci aruncati bani degeaba pe geam. Eu am si alte masini diesel PD (motoare VAG) la care distributia se schimba la 120.000 km care au acum doar 80.000 km facuti in 10 ani si nu schimb nici o distributie. Am verificat-o si este cureaua in perfecta stare. Oricum pana la urma fiecare face ce vrea si procedeaza in consecinta.
     
  3. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Cristi, vrei nu vrei cauciucul îmbătrânește în timp și își pierde din proprietăți; ăsta nu e un mit. Căldura accelerează procesul. Iar dacă exploatarea nu e corespunzătoare, cu atât mai mult - mă gândesc că nimeni de aici nu și-a luat Audi ca să meargă cu el doar subturat, la consum și fără mici "șuturi" la demaraj.
    Dar da, cum am și zis, o verifici, normal.
     
    Ultima editare: 14 Oct 2016
  4. mircea-teodor

    mircea-teodor Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Făgăraș
    Masina:
    A6, 2.0TDI, CAHA, 200CP , 2011 , 4FB , SLine int.
    Multumesc de raspunsuri.Cum se face verificarea curelei de distributiei?Adica, este ceva complicat, trebuie demontata fata masini...etc??
    Merci
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se demonteza capacul distributiei si verifici cu o oglinda si lumina puternica.
     
    vladliviu85 și mariano apreciază asta.
  6. Liviu Libra

    Liviu Libra 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 , 2.0 tdi, 2009
    Eu am a6 din 2009 cu motor CR euro 5. Ce sa înțeleg?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    210.000
     
    vladliviu85 și Liviu Libra apreciază asta.
  8. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Revin si eu cu o intrebare, la masina mea,audi a6 2.0 tdi model 2006,cod motor BRE, si are 290.000 km.mi s-a spus ca intervalul de schimb al distributiei este de 120.000 km. Acum am 105.000 facuti ,schimb consumabilele si la urmatorul schimb de consumabile vreau sa schimb si distributia. Cumpar tot kit-ul distributie si pompa de apa,dar la accesorii inafara de cureaua de accesorii mai trebuie sa schimb ceva? Mentionez ca alternatorul este nou,schimbat in urma cu aprox 10.000 km,deci nu cred ca trebuie inlocuita fulia.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intinzatorul curea, curea si rola de antrenare curea de langa compresorul AC. Asta este tot ce trebuie sa schimbi la Accesorii / Auxiliare / Transmisie.
     
    BogdanM1977 apreciază asta.
  10. laur80vl 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valcea
    Masina:
    Audi A6 ,2.0 TDI[BRE], 2006
    Sfat achizitie distributie + pompa apa pt Audi 2.0 tdi ,cod motor BRE.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai citit nimic pe acest forum si in acest topic. Cumpara distribuite Dayco, Gates si pompa de apa GK, Graf sau Hepu.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai citit macar astea 5 pagini ale topicului ? Cu toate ca am mai scris asta in urma cu o pagina.

    Curea poti folosi Gates, Dayco sau Conti.
    Role INA, intinzator Litens.
    Pompa de apa GK sau Hepu.
     
  13. laur80vl 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valcea
    Masina:
    Audi A6 ,2.0 TDI[BRE], 2006
    Multumesc pentru raspuns audi66. Inca o intrebare daca nu deranjez: ieri am schimbat distributia, accesorii cu tot ce trebuie si azi m-a lasat masina in mijlocul orasului, mi s-a oprit motorul deoarece surubul rolei intinzator s-a rupt. La ce pagube sa ma astept ?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mari de tot sau nu. Poate s-au strambat biele, supape si altele asa cum poate fi ceva nesemnificativ ca si dauna. Pana nu desfaci sa verifici discutam si ne dam cu presupusul degeaba. Despre problema asta poti citi aici la o fosta masina care a avut-o si a avut o dauna de 7.000 (spate mii) Euro: http://www.clubaudi.ro/threads/a4-b...-cauze-si-rezolvari.11009/page-48#post-564605

    De asta este bine sa citim tot forumul inainte sa intrebam ceva pentru ca s-au discutat deja toate problemele acestui tip de motor. Bafta ca ai nevoie.

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  15. laur80vl 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valcea
    Masina:
    Audi A6 ,2.0 TDI[BRE], 2006
    Masina a pornit dupa ce au pus distributia din nou la punct,au inlocuit acel surub de la rola dar....motorul[porneste la fel de bine] are un zgomot ciudat,infundat.Vedem maine daunele si dc isi face treaba garantia[4 ani sau 70000],sper sa nu mai platesc nimic.Iti multumesc,o seara faina!
     
  16. laur80vl 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valcea
    Masina:
    Audi A6 ,2.0 TDI[BRE], 2006
    Din cauza unui culbutor blocat[mergea greu] s a rupt distributia....E corect verdictul patronului si al mecanicilor?
     
    Ultima editare: 2 Mar 2017
    BogdanM1977 apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fals.

    Da nu i-ai intrebat, chiar acum s-a blocat culbutorul, cu distributia veche de ce nu s-a rupt si nu s-a blocat nimic ?

    Ti-a aratat surubul, a fost schimbat sau era cel vechi ?
     
  18. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Asta am patit si eu recent. Am schimbat distributia completa, cu toate rolele si intinzatoarele, mai putin rola de la alternator. Am plecat de dimineata de acasa, am intrat intr-o depasire, si la 200m dupa depasire motorul a inceput sa trepideze, sa nu se mai accelereze, si s-a oprit. Bineinteles nu a mai pornit. Cauza a fost celebrul prezon de prindere a intinzatorului de la distributie. Am mai dat de 3 ori la automat nestiind despre ce e vorba, dupa care am dus-o la service. Acolo mi-a fost schimbat prezonul cu unul de Skoda 10 cu 8, dupa care motorul a pornit sfert, fara niciun fel de probleme, fara zgomote suspecte, fara fum, fara pierderi de putere...etc. Problema insa intervine cand este motorul cald, cand incepe sa se auda un zgomot, nu foarte puternic din partea dreapta a masinii. Cu motorul rece zgomotul nu se aude. Pe VCDS la Torsion Value este de 0.5. Ceva pareri?
     
  19. laur80vl 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valcea
    Masina:
    Audi A6 ,2.0 TDI[BRE], 2006
    Surubul cred ca era cel vechi. . după ce s a rupt mi pus unul de 10,masina a pornit la sfert dar se auzea un zgomot ciudat'tractoras'. . la desfacere acel culbutor era infranat si supapă respectivă atinsese pistonul. . Ei zic că lipsa presiunii de ulei ar fi cauza si acel culbutor a dat distributia peste cap

    Maine trebuie sa achit vreo 1400lei ,De asta vreau sa fiu sigur că nu acel culbutor e de vina. . . dc nu e .la protectia consum ma opresc sau unde trebuie
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Surubul ala este foarte problematic, tocmai din cauza asta la schimbul distributiei se schimba absolut toate suruburile. Scrie asta si in ELSA.
    Lipsa presiune ulei ? Pai sa ia un manometru si sa iti verifice presiunea la ulei. Si daca presiunea iese ok, cine e de vina de toata patania ?
    Daca pompa de ulei nu isi mai facea treaba, aveai Oil Pressure aprins cu rosu in bord si probabil motorul praf.

    Sa nu te iei dupa ei, la ralanti ar trebui sa ai minim 0.8 bar si la 2000 rpm ar trebui sa ai minim 2 bar.
    Daca ai aceste valori sau peste, totul e ok.
    Trage PDF-ul la imprimanta si da-le cu el in cap daca zic altceva.
     

Distribuie pagina asta