1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie motor diesel - A4 B6 - piese folosite - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de aba19, 27 Oct 2007.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai cum sa fie pe seria ta daca, cu talonul in fata ai scris-o gresit ?

    WAUZZZ8E8 A4 245076
    WAUZZZ8E8 4A 245076

    Data viitoare fii si tu mai atent ca nu sta nimeni sa desluseasca de ce masina ta aparea 2010 si nu 2004.
     
  2. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Mi-au ajuns is mie piesele comandate pentru distributie si accesorii. Cureaua Gates vad ca e din 2017 :( Am ramas putin uimit sa observ ca am comandat SKF, am primit cutii SKF, dar in ele am gasit altceva: INA, Litens. Atasez si pozele:
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bucura-te ca ai primit Litens (care este de prima echipare) si SKF Made in France, nu in Italia sau Romania.
     
    z1daru apreciază asta.
  4. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    E si una made in Romania, dar ce sa-i faci, asta e :) Marti le punem 'sus'.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are nimic pentru ca nu are termen de garantie. Nu e prajitura care trebuie sa stea in figider. "Ceasul curelei incepe sa ticaie" la prima cheie/pornire de cand a fost montata pe masina. Eu am montat curele pe anumite masini si cu data de fabricatie de acum 6-7 ani care erau si aratau perfect. Nu va mai cramponati de toate prostiile care le cititi sau le auziti pe net.
     
    z1daru apreciază asta.
  6. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Salut
    Are idee vreunul dintre colegi cine este producatorul pentru pompele de apa OE pentru grupul VAG? Cristi? Multumesc.
    Ma pregatesc de distributie in primavara cand o sa pot sa dau jos bara fata cu mana mea, si nu vreau sa mai merg pe reteta clasica cu Conti+Ina+Hepu.
    Mai ales ca despre Hepu nu am auzit tocmai de bine in ultima vreme, de la faptul ca incep sa curga pe la 50-60k km pana la mitul ca rotorul fiind de aliaj/metal e mai greu si in timp descentreaza rulmentul sau chiar se inclina si freaca in bloc :)
    Dilema se poate rezolva rapid cu pompa OE, dar am zis sa sap putin inainte de asta
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista un singur producator. Este un producator in functie de contractele castigate la un moment dat cu fabrica. Poate fi Hepu, Airtex, GK, Valeo, etc.

    Asta este o prostie, ce am mai auzit-o si este o legenda urbana proasta. Eu am montat pe masina acum (ma rog acum 35.000 km cand am schimbat distributia) Ruville (Egon von RUVILLE GmbH este parte a grupului Schaeffler) pentru ca in 99% din cazuri in cutie sunt piesele originale / OE.
     
    Ultima editare: 16 Feb 2019
  8. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Si ai gasit in cutia de Ruville pompa OE cu siglele polizate? De fapt cam asta am vrut sa intreb in primul post. A comandat cineva aftermarket la pompa de apa si a venit polizat locul unde sunt OOOO la piesa OE? Ca asa, sigur ai dreptate, furnizorul se mai schimba dupa cum bate vantul. Desi nici aici nu aveam idee cam cine a furnizat pompe de apa pentru VAG de-a lungul anilor.

    Eu in cutia de INA, Valeo si Airtex am observat ca vine fix acelasi produs (care banui ca e Airtex la baza), fiecare cu o mica inscriptionare pe material cu brandul afisat si pe cutie, dar in rest 100% identice. Iar vizual, cel putin in cazul codului care imi este mie necesar, este 99% ca cea OE, bineinteles fara inscriptionari.
    Ce am vazut la Hepu, SKF, Graf este ca exista o diferenta constructiva fata de OE.

    Partea cu problema generata la Hepu de rotorul fabricat din alt material decat plastic si implicit de greutatea teoretica a acestuia am zis si eu ca e mit. Insa partea cu pierderea de antigel inainte de a ajunge distributia la numarul de kilometri (si vorbim aici de 90k km nu de valori ca pentru motoarele de conceptie mai noua gen 210k km sau mai mult) am auzit-o din mai multe surse.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Au trecut peste 4 ani de cand am schimbat distributia si sincer, nu mai tin minte. Dar daca mai prind ceva de la Ruville o sa ma uit mai atent.
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu am gasit in cutie Ruville brate superioare de passat originale, cu sigla pe ele, nepolizata. Sunt ambalatori.
     
  11. Adrenaline92 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 , 1.9TDI BLS ,2008
    Salutare,ma poate ajuta cineva cu codul surubului pentru rola intinzatoare a curelei de distributie?este cel cu doua marimi pentru rola cu amortizor.cod motor avb
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    N90905502 dar verifica pe google. Îl aveam notat.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  13. Adrenaline92 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 , 1.9TDI BLS ,2008
    Da e corect.multumesc
     
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Eu am 59k cu set Conti (curea Conti, role INA), pompa apa Graf si nu am absolut nici o problema. 2 ani si 10 luni. Curand voi schimba distributia.

    Am ales tot set Conti (Conti+INA) si la pompa de apa nu m-am decis inca.. OE, Hepu sau tot Graf. Mai multe imagini am aici (deoarece nu vreau sa ma repet cu postarea): http://www.clubaudi.ro/threads/red-audi-a4-b6-2004-1-9-tdi-avf.50011/page-23#post-819644

    Pompa asta OE nu pare a fi HEPU, are paleti de plastic iar HEPU are metalici. Ma rog, sa ma duca 60k si voi fi multumit.
     
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Update

    [ Cureaua de distributie Conti - nu are urme vizibile de crapaturi.
    Cureaua de accesorii Conti - nu are urme vizibile de crapaturi.
    Rolele INA de la distributie - au un mic zgomot (din rulment) dar nimic ingrijorator
    PS: aici e vorba de piesele vechi. ]

    http://www.clubaudi.ro/threads/red-audi-a4-b6-2004-1-9-tdi-avf.50011/page-23#post-819840


    Bun, revin cu explicatie:

    - dintii curelei de distributie trebuie sa "calce" perfect intre dintii fuliei pompei de apa.
    NU trebuie sa existe vreun luft (deoarece dintii curelei vor fi fortati in timp si se poate ajunge la ruperea acestora)

    - am facut o comparatie intre dintii pompei oe (care de fapt e alt cod fata de cel comandat) si pompa veche

    - poate ca nu va dati seama cu exactitate, insa diferenta s-a vazut cand s-a montat cureaua peste pompa OE

    Asadar, aveti mare grija, mai bine amanati o zi decat sa va para rau mai tarziu !

    Imi pare rau ca am omis sa fac poza la pompa montata si cureaua peste.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Mai multe imagini gasiti in link-ul postat mai sus in aceasta postare.
     
  16. estefan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2010
    Locație:
    TIMISOARA
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI, an 2003, 74 KW (101 CP),
    Huhhh, am uitat sa schimb distributia si am deja aproape 140.000 km cu cea veche. Si ... nimic. Pompa de apa merge, baga, nu curge (nu stiu ce marca, am uitat - iti dai seama de cand, ma uit cand il schimb), la curea (Conti) nici o crapatura, in rest totul ok:o: Parca nici nu-mi vine sa "deranjez" nimic pe acolo dar din pacate trebuie :sob:
    Apropos, am mai patit tot asa ceva acum cativa ani (precizez ca masina are 604.000 km - deci are cateva schimburi bune:rockwoot:) si merge totul bine.
     
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca e montata corespunzator(in special intinzatorul), cu piese de calitate, duce.
     
  18. gykanes 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 2003
    Salutare!
    A venit momentul sa ma uit si eu de piese pentru distributie, sa o schimb-am facut saptamana trecuta 60 de mii de km si am observat ca a scazut antigelul in vas. Masina in cauza: Audi A4 B6 AVF, 2003, cu seria WAUZZZ8E43A310584.
    Data trecuta am luat asa:
    -Set curea distributie DAYCO KTB296
    -Pompa de apa SKF VKPC 81626
    -Curea transmisie caneluri CONTITECH 4PK841
    -Curea transmisie caneluri DAYCO 5PK1435.

    As lua tot piesele acestea dar nu mai gasesc pompa de apa la autokarma si m-am gandit sa iau OEM. E ok lista de mai sus sau recomandati altceva? Ma intereseaza in primul rand calitatea si dupa aceea pretul.
     
  19. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Daca te intereseaza calitatea mergi pe piese originale, posibil sa fie diferenta de vreo 200-300 lei la toate piesele.
    Alta varianta ar fi curele gates (astea au venit si pe original din fabrica), role ina, pompa apa graf
    Sigur iti curge pompa de apa daca scade nivelul. Asa am patit si eu dupa 4 - 5 ani, curgea pompa
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Costa dublu piesele OE.
     
    marius_bv apreciază asta.

Distribuie pagina asta