DIY upgrade de la H7/xenon simplu - la BI-XENON - B5 FACELIFT

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de audi11wst, 18 Sep 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. DeViAnS

    DeViAnS Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    am si eu acum un set de hella de pe A6 (e55), hella de pe A4 (rs6) si unele de pe Touareg Valeo, insa cele mentionate de tine mi se par cele mai slabe, cred ca o sa mi le pun in far pe cele de pe A6

    [​IMG]
     
  2. danysxx

    danysxx 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    tecuci
    Masina:
    audi a 4 b5 1997 ADR 125 cai
    Ce model de bec au si daca sunt bixenon ?
     
  3. DeViAnS

    DeViAnS Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    ambele hella au D2S, iar cel valeo D1S si da, sunt bixenon toate 3 :)
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    A6 are D2S.
    A4 are D1S (ce exceptia modelului cabrio).
    Touareg are D1S.

    Xenonul simplu sau bixenonul nu influenteaza tipul de bec, dupa cum reiese si din postul lui DeVIAnS.
    E cunoscut faptul ca lupele de bixenon sunt mai mari putin decat lupele de xenon. Diferenta de marime e greu sesizabila, doar adac aveti lupele in mana si le puteti compara una langa cealalta puteti vedea. Insa... ce au in plus aceste lupe de Touareg sau A6?

    P.S. de lupele bixenon de pe A4 B6 nu am auzit de bine, ba chiar din contra.
     
  5. danysxx

    danysxx 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    tecuci
    Masina:
    audi a 4 b5 1997 ADR 125 cai
    eu vorbesc din ce am avut pe mana.
    ce au in plus cele de touareg si a6? sunt altfel "turnate" respectiv suprafata cromata din interiorul lupei mi se pare mai ok.deasemenea geamul tip lupa care focalizeaza lumina este mai mare. mecanismul de schimbare fazei este diferit fata de a4b7 ( mai eficient) asemanator cu a6C6... diferenta este de cateva sutimi de secunda in schimbarea fazei...
     
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Pentru cei ce vor sa isi faca retrofituri sau sa se documenteze asupra farurilor am gasit un topic foarte util pe un alt forum: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/470440-Official-B5-A4-S4-Headlight-and-HID-Thread

    Lupele Morimoto Mini le-am montat acum o saptamana pe un 80 B4 si sunt o alternativa foarte buna, la un pret foarte decent( 215 ron la Constanta sau 250 lei la Gamamag). La 80 treaba e mai simpla avand in vedere ca sticla se da usor jos. Dezavantajul e ca trebuie schimbata sticla cu una clara, dar chiar si cu cea veche diferenta e sesizabila.

    La B5 facelift, spre deosebire de topicul de mai sus nu se pot deface lupele inauntru intrucat au niste cleme, nu suruburi si trebuie taiata partea de jos pentru a avea loc sa fie scoase. Avantajul e ca au acelasi diametru iar lumina e destul de puternica
     
    Ultima editare: 4 Ian 2013
  7. DjMarinik

    DjMarinik 5th Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2010
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 1.9 tdi 131 cp, fabr 2004
    Cred ca ar mai fi o solutie sa le puneti intr-un vas mare cu apa si sa "le fierbeti" dar la fel ca la cuptor nu trebuie lasate mult.Un prieten a facut asa si zice ca a reusit dar nu pot confirma 100%.Sa nu le bagati cand apa este deja fierbinte caci atunci se pot sparge ,cred ca e ideal ca temperatura farului sa creasca in acelasi timp cu apa.
     
    Ultima editare: 6 Mar 2013
  8. Pippo09

    Pippo09 Silver Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Locație:
    Tarnveni(Mures)
    Masina:
    ex:A4,1.9TDI,81kw AFN
    Am montat recent in faruri valeo pt. a4b5 facelift lupe morimoto mini h1.
    Se potrivesc exact in locul celor vechi(ma refer la diametru cum a scris si colegul de mai sus)insa prinderea difera,trebuie facuta o adaptare.
    Multumita initiatorului acestui topic am reusit sa desfac farurile fara sa rup ceva.
    Se merita investitia!
     
  9. giq 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2014
    Locație:
    alba
    Masina:
    a4,1.8,1995
    Salut, cu ce cu ce lipici,adeziv,silicon,mastic ati lipit sticla la loc?
     
  10. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  11. paul14 Silver Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.9 TDI AFN, 1998
    @audi11wst Stiu ca este un topic vechi, dar mai ai cumva pozele din primul post?
    Eventual daca de-a lungul timpului ai incercat si alte lupe decat cele prezentate, as vrea sa pastrez becurile D2S.

    Multumesc!
     
  12. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A4 Allroad / CAHA / 2010
    Voi căuta pozele. E posibil să le am pe un hard extern. În acest moment îți recomand să montezi lupele denumite mini d2s 3.0 (sau q5r). Sunt mult mai ușor de montat și proiectează o lumină foarte bună. În plus, s-au și ieftinit.
    Astea sunt lupele despre care vorbesc.

    [​IMG]

    s8 user
     
    paul14 apreciază asta.
  13. paul14 Silver Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.9 TDI AFN, 1998
    Astea mai mici cred ca se pot monta si fara a desface farul. Am vazut pe un site americam ca le schimbau pe la capacul spate, dar era ceva model mai vechi.
    O sa incerc sa comand de pe ebay daca nu gasesc in tara la pret bun.
     
  14. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A4 Allroad / CAHA / 2010
    Găsești în țară în jurul a 300 lei

    s8 user
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Bronze Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Sincer nici pe mine nu ma multumesc deloc farurile de pe b5 facelift care sunt cu lupe si am urmatoarele intrebari:

    Voi folositi kit de xenon oem sau aftermarket pe aceste lupe care se monteza in far ? N-as vrea sa pun xenon china pe masina ca am auzit si vazut o multime de probleme dupa montarea xenonului china...

    Daca se numesc bi-xenon nu inseamna ca si faza lunga si faza scurta foloseste bec xenon ? Sau aceste lupe se pun in locul celor de pe faza scurta si au 2 atributii.

    Aceste lupe nu se pot folosii si cu becurile h7? 99% tind sa cred ca nu. Parca asa am citit undeva pe forum.

    Multumesc frumos!
     
  16. DeViAnS

    DeViAnS Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Pe lupe se poate folosi xenon OEM in cazul in care lupele montate sunt proiectate pentru D2S (D1S/3S/4S/5S). In caz ca folosesti lupe pentru bec xenon H1 ( gen Morimoto) esti nevoit sa folosesti becuri xenon AM, insa cu un adaptor poti merge pe droser (balast) OEM. Exista becuri AM produse de chinezi (CnLight, Yeaky, Blesk, etc) care sunt de o calitate excelenta, cu care n-o sa ai probleme.

    Bi-xenon este un proiector cu un bec, care prin actionarea unui electromagnet indeplineste ambele faze. Becul de pe faza lunga, il lasi acolo, de la el te legi cu fire la electromagnet-ul lupei.

    Nu se pot folosi becuri H7. (decat cu modificari hardware substantiale).
     
  17. TalosCosmin

    TalosCosmin Bronze Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Inteleg multumesc pentru lamuriri. Pe mine m-ar interesa doar xenon simplu pt faza scurta pentru ca sunt multumit de faza lunga si scurta in acelasi timp. Acum nustiu daca se renteaza si este asa mare diferenta intre xenon si bixenon daca tot se face un upgrade.

    Deci pt upgrade ar fi necesare : 2 lupe , 2 becuri pt tipul respectiv de lupe , 2 drosere , si ceva căblăraie pt adaptari. + un Electrician. Ca eu sunt paralel dupa cum se observa ! Am sarit peste ceva?
     
  18. DeViAnS

    DeViAnS Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Daca nu ai far cu lupa, poti face retrofit mai usor la lupe bi-xenon de tip Morimoto cu H1. Daca nu te pricepi deloc, apeleaza la un atelier care face asemenea retrofit-uri, intrucat un simplu electrician nu o sa-ti faca treaba buna.
     
  19. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    S-a rezolvat cu mutatul pozelor si te rog sa-m spui aici in topic daca este ok succesiunea pozelor. Multumesc.
     
    paul14 apreciază asta.
  20. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A4 Allroad / CAHA / 2010
    Este perfect. Mulțumesc și eu.

    s8
     
    paul14 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta