DPF - Filtru de particule - la Audi A5 - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A5' creată de AudiA5, 3 Feb 2014.

  1. AudiA5 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5, 2008,3.0 TDI
    Buna,

    Am un A5 3.0 din 2008, 130 mii km. De cateva luni imi da saptamanal erori la filtru pe particule (desi o conduc destul de turata). Am facut saptamanal regenerare in afara orasului si dupa o zi reapare eroare in bord, in prima faza interminet dupa care permanent si apoi urmeaza bujia incandescenta, martorul de motor...
    Daca nu-l putea regenera eu mergeam cu masina la service si se rezolva, acum nu a mai rezolvat-o nici service-ul.
    Evident masina nu se mai tureaza si mai nou am inteles ca am erori pe ambii senzori de temperatura de la filtru ( cel de la intrare da - 280 grade si cel de la iesire vreo +180).

    Mi-au spus ca dupa ce schimb senzorii si o iau de la capat cu filtru de particule.

    EXISTA VREO SOLUTIE PERMANENTA?
    P.S: Motorina doar OMV MaxxMotion 100.

    Il schimb? il scot? in curat saptamanal? Ma puteti ajuta va rog cu niste pareri

    Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare: 3 Feb 2014
  2. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI Quattro 180 kW (245 PS)
    Scoate-l. Vezi ca pe forum este cineva care face DPF OFF fizic si soft la vreo 300 de euroi. Si eu o sa recurg la aceeasi metoda atunci DPF-ul meu va fi de schimbat.
     
  3. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Cunosc eu pe cineva in ceea ce priveste anularea PDF si nu cred ca este asa scump.. ma rog o sa ma interesez sa il sun si o sa va comunic
     
  4. AlexBanu

    AlexBanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Golf IV GTI, 1.8 20v Turbo, 2001
    AudiA5 Salutare,
    La masina mentionata de tine se poate anula fara probleme filtrul de particule. Solutia este permanenta si garantata 100%.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Oct 2014
  5. piumarius

    piumarius 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2013
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI Quattro S-line | 170 CP | 2011
    Si o sa mai iasa noxele la ITP ?
     
  6. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI Quattro 180 kW (245 PS)
    O sa iasa, stai linistit.
     
  7. piumarius

    piumarius 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2013
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI Quattro S-line | 170 CP | 2011
    iese spaga din buzunar...:)
     
    Naste Viorel apreciază asta.
  8. andrey.mih25 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2013
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A5, 3.o TDI, 2009
    DPF aceeași problemă dar rezolvată

    Eu am avut aceeași problemă, am schimbat senzorul care vine pe lângă filtru pe acolo... Nu mai stiu codul la piesă, dar dacă vrei mă interesez.
     
  9. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Daca anulezi DPF-ul trebuie neaparat resoftare, altfel vei fii locomotiva. Itp-ul i-l treci si cu el anulat, asta depinde de noul soft.:hi:
     
  10. animalpump

    animalpump 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2014
    Locație:
    italia
    Masina:
    A5, 3.0TDI coupe
    martorul bujii clipeste intermitent

    masina mea e un audi a5 3.0tdi an 2010 cu cutie automata. azi dupa vreo 2 depasiri la blana mi s-a aprins martorul bujii (in forma de spirala), motorul nu se mai tura, puterea scazand efectiv. am tras pe dreapta, am oprit motorul, la repornire totul normal. E prima oara cand mi se intampla. La urmatoarea pornire a motorului martorul bujii clipeste din nou, in plus apare si martorul avaria motor. mi-am facut o diagnoza cu vcds versiune 12.12.0 si am urmatoare eroare:


    1 Fault Found:
    5182 - Particulate Trap Bank 1
    P2002 00 [167] - Efficiency Below Threshold
    MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 73137 km
    Date: 2014.10.29
    Time: 21:49:45

    Readiness: 0 0 0 0 0


    Am intrat sa vad valorile de la filtru antiparticule si imi da urmatoarele:

    Particle filter, difference pressure 7 hPa
    Particle filter, oil ash volume 0,09l
    Particle filter, soot mass calculated 29,53g
    Particle filter, soot mass measured 9,23g
    Particle filter, time since last regeneration 70914s

    nu s-ar zice ca filtrul e prea incarcat. Credeti ca e recomandata o regenerare fortata al Fap!? poate fi o bujie, avand in vedere ca masina porneste pefect!? alte sugestii?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Ai mai multe detalii aici despre eroarea ta. Daca era bujie aparea la diagnoza, problema ta este la DPF sau la senzorul G450.
     
  12. animalpump

    animalpump 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2014
    Locație:
    italia
    Masina:
    A5, 3.0TDI coupe
    Azi am dus mașina în reprezentanta în Italia aproape de casă . 180 de euro preț preventiv pt schimbare senzor G450 și regenerare forțată Dpf. Cum vi se pare pretul? Mâine merg sa o iau și va țin la curent.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Oct 2014
  13. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Un pret normal pentru reprezentanta .
    Bine ca ai rezolvat o ...
    Si regenerarea asta fortata de dpf nu este tocmai sanatoasa dar te scapa de probleme o periada.
     
  14. animalpump

    animalpump 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2014
    Locație:
    italia
    Masina:
    A5, 3.0TDI coupe
    Nu as fi vrut sa fac regenerarea DPF, dar ziceau ca daca schimbi senzorul trebui facuta si regenerarea + update centrala. E periculos sa faci km daca se strica senzorul pentru ca filtrul nu se mai regenereaza acumulandu-se prea multa mizerie in interior si riscam sa trebuiasca sa inlocuiesc DPF-ul. Unul nou costa 2000 de euro.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Oct 2014
  15. borsy

    borsy Gold Member

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    Opel Insignia 2.0 CDTI 2011
    Cand e terminat DPF-ul, il anulezi fizic si din soft, si ai rezolvat problema.......oricum numai probleme aduce!
     
  16. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI Quattro 180 kW (245 PS)
    Așa e afară. Aici te costa 250-300 lei senzorul și 150- 200 lei regenerarea și manopera.
     
  17. Marius Melinte

    Marius Melinte 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    A5
    Salut baieti,
    Va rog, ajutati ma .. Am facut de curand DPF off la un A5 din 2008 2.7 v6 la TCM. Am taiat filtru de particule si catalizatorul, si cum era de asteptat, masina da cu mult fum. Imi puteri recomanda un service in bucuresti unde sa imi puna un catalizator pe masina? Eventual dawnpipe cu catalizator..
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B6 1.9TDI AVF quattro
    Nu are voie sa dea nici un fum. Ceva e greșit în softul ala ori mașina are alte probleme. Mergi înapoi la TCM.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  19. Marius Melinte

    Marius Melinte 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    A5
    Am schimbat 3 softuri diferite la TCM, acceasi problema. adica mult fum negru-albastrui in relanti cat si in sarcina. Vreau sa revin la setarile originale cu pretul unui filtru DPF nou (900 Euro) sau SH.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Cu DPF Off inteleg fumul in sarcina, dar fum la ralanti nu este ok deloc si nu este din vina DPF-ului. Eu sunt de parere ca altundeva este problema ta.
     
    kojak13 apreciază asta.

Distribuie pagina asta