Diferenta mareeeeee ) imi placeee!!! Nu stiu parerea voastra dar eu unu m-am indragostit ) abia astept sa pun si niste jante:>!
Jante Azi am avut activitate inca de dimineata si usor, usor uite ce a iesit dintr-o janta luata de pe un A6. Urmeaza sa le fac si pe celelalte 3, in functie de timpul liber. Astept si parerile voastre, eu unul sunt multumit de ce a iesit cu doar 60 lei, ptr un set de 4 jante + anvelope de vara pirelli(uzura cam 40 %) luate cu 150 euro. Este prima data cand fac asa ceva, mai sunt cateva imperfectiuni, insa la celelalte 3 cu siguranta o sa iasa mult mai bine ! App, imi place sa pastrez destul de mult linia originala a masinii , de aceea m-am pus sa aranjez cat de cat aceste jante ce stiu ca se gasesc si pe A4 B5.
Da, am folosit un spray chrome, si unul negru mat, apoi la final am dat cu lac. Lacul a inchis putin chromu la culoare si a mai astupat din micile imperfectiuni ce au ramas dupa smirgheluit.
Schimbare set burduf planetara. In ultima perioada am luat o pauza cu posturile pe aici, dar am admirat masinile colegilor nostrii ce s-au inscris pe forum. Azi am schimbat un burduf de planetara (plus restul componentelor ce vin cu acel set burduf..) . Mare greutate nu e, trebuie doar sa-ti placa sa te murdaresti de vaselina ). Vezi poze mai jos. Caut 2 , 3 capace ptr jantele de aluminiu din poza nr 7 (sunt acele jante cu care vine modelu acesta de b5 din fabrica0). Daca are cineva de vanzare sa-mi lase un pm.
A trecut ceva timp.. Re! Am cam lipsit cu post-urile de aproape un an, insa am fost prezent pe aici zi de zi. Doar ce am montat si eu ieri o inchidere centralizata(+2 chei tip briceag) aftermaket desigur, urmarind si executand schemele si explicatiile de aici de pe forum. "Montaj: Rosu la pinul 30 al masinii care este plus 12v permanent. Firele maro pentru semnalizare la mufa maro de pe stalpul din stanga jos. Firele de semnalizare ale masinii au culoarea negru-alb si negru verde. Firele pentru inchidere sint in mufa de sub relee firele masinii sunt albastru-rosu si gri-alb. La inchiderea mea firele sunt asa: rosu---+12V (foto 4) galben-negru---masa . galben--masa . negru---masa (foto 4 ) alb--albastru-rosu . alb-negru---gri-alb, (foto 2 - inchidere) maro---LA SEMNALIZARE,(foto 3) portocaliu--neconectat . porto-negru---neconectat, VERDE--- nu stiu unde sa il leg si asta ptr ca n-am gasit firele precizate in explicatiile de pe forum (Eu am geamuri electrice doar pe fata - sa fie asta cauza?)" FOTO 6 , explicatie: 1 si 2 fire maro legate la mufa maro din stanga jos(la 2 fire negru verde si negru alb) 3,4 si 5 (firele negru , negru galben si galben) la minus - exista acolo nu surub cu 3 fire maro prins de sasiul masinii. 6 si 7 firul alb si alb/negru legat la albastru-rosu si gri-alb. 8 firul rosu dus la pinul 30 +. Multumesc celor care au oferit informatii pe forum , legate de conectarea cablurilor.
Daca inchiderea e de la thunder sa ai grija sa nu scapi cheile pe jos. Am si eu la fel si am reusit sa-i rup lama la o cheie ) s-a retezat pur si simplu de la imbinarea cu cealalta parte metalica. Am rezolvat-o cu mult superglue (de mai multe ori) )
Multumesc de sfat! Tipul care a facut copia lamelor, mi-a zis ca in caz ca se rup se poate schimba partea metalica. Si cipul cand l-a mutat l-a infasurat intr-o folie adeziva, sa stea bine acolo in partea de plastic si sa nu joace, in caz ca o scap pe jos. Citisem ca asa a facut si Oviditm si chiar daca a mai scapat cheia pe jos nu s-a intamplat ceea ce ar vrea necuratu). App firul verde nu stiu unde sa il leg. Am urmat toate variantele gasite forum dar nimic, unde mama lui sa-l leg? (cum am zis si mai sus - am geamuri electrice doar pe fata)
Mi se pare ca e un fir pentru inchidere si deschidere portbagaj dar nu mai stiu care... Daca ti se inchid geamurile cand incui masina inseamna ca nu trebuie sa-l mai legi nicaieri. Si eu am avut ceva probleme cand mi-am montat-o ca m-am apucat de capul meu si cand descuiam masina imi deschidea si geamurile ) . apoi am mers la cineva si mi-a facut-o dar nu mai tin minte unde si cum vin firele.
Am scapat cheia de multe ori pe jos si nu au fost probleme. Singura problema e ca, in timp, o sa se uzeze placticul din jurul metalului (acolo unde se invarte) si va incepe sa faca figuri, nu va mai sta inchisa sau se va deschide singura in buzunar. Si sa nu uit, jocul exagerat de mare pe care il va alea lama in lateral.
Salutare tuturor! Fiind in cautarea unor imagini cu "Popeasca naked", de acu' 7 ani cand am achizitionat-o, mi-am amintit de forumul clubaudi. N-am idee cati dintre cei care au avut b5 si au scris aici articole, inca mai sunt posesori sau au trecut la altceva. Eu inca sunt fidel. Lasand deoparte melancolia, tin sa precizez ca masina merge impecabil si astazi, am adus cateva imbunatatiri la interior, suspensie, jante, insonorizare, si muzica cat cuprinde. Am s-o iau treptat si incerc sa prezint fiecare situatie in parte. Ah... era sa uit, de vreo 2 ani jumatate i-am instalat GPL, foarte multumit, tot ce am schimbat pana in prezent au fost doar consumabile.. placute, ulei, filtre, discuri frana, cateva brate si capete de bara, in aproape 100 000 cat am mers eu cu ea de cand am luat-o In prezent masina arata asa: I-am instalat o suspensie reglabila Triple S, arcuri albastre , o tinuta placuta de drum, comoda, nu atat de rigida, cat sa-mi clantane dintii-n gura si un set de jante pe 17. Ma cam rog de 1.6 ele asta cu plecatul de pe loc de cand cu jantele, gpl , subwoofere, baterii, cablaje.. etc, dar ce sa-i faci, suferim la frumusete, asta-i clar . La interior am schimbat grilele de ventilatie cu unele iluminate, care seara imi incanta ochii si o recomand tuturor care nu au asa ceva pe b5. Caut in arhive imagini si revin cu partea de auditie, aici am investit cel mai mult.
Ieri seara scriam despre muzica, si asa cum am promis, voi continua cu acest subiect. Pentru inceput, in 2009 am plecat ca tot omul cu un subwoofer treefrog daca nu ma inseala memoria si un amplificator magnat, sa fi fost un 150w rms, parte despre care am mentionat deja in postarile din 2010. Nesatul de basi fiind, am schimbat in 2013-2014 subwoofer-ul cu unul dual , de la pioneer, constructie incinta in baza parametrilor TS ai difuzoarelor, plus un amplificator american ultimate care genera undeva la 600w rms pe 2 canale in 4 ohmi. De ajuns pentru cele 2 pioneer tsw 312s4. Detalii despre respectivul subwoofer : aici . Cablajul de 21 mm cu siguranta de 80 amperi, toate bune si frumoase, pana in primavara lui 2015 cand am facut un nou upgrade. Intre timp am schimbat playerul Lg cu un Pioneer care n-a stat mai mult de un an jumatate pe masina, apoi am ales un player SH de top in anii 2008-prezent as putea spune, Alpine 9886 care nu numai ca are o iluminare frumoasa, ci si functii audio multiple, iesiri pre-out de 4 volti si o procesare extraordinara. Si in prezent se afla in masina, desi il am instalat de prin 2014.. Cum boxele masinii nu faceau fata, am optat pentru set de difuzoare tip sistem (midbass, filtru si tweetere) hertz dieci, instalate alaturi de inele adaptoare de 13 cm. Despre instalarea de difuzoare aftermaket pe audi a4 b5 poti citi aici. Si de aici a inceput dezmatul, primavara lui 2014 multe socoteli, bani pusi deoparte, si pragatirea unui nou sistem pe care l-am tot imbunatatit pana astazi. Caut in continuare poze de pe site cu imbunatatirile pe partea de audio, si incerc sa-mi adinc aminte fiecare etapa, n-am idee cati pasionat de sound sunt pe forum, dar cine stie.... Urmeaza lucruri interesante, si cu siguranta nu sunt multi
Buna seara! 2014 -2015, anii in care am zis ca daca tot e pasiune, sa investesc mai mult in ea (in partea de car audio). Mai ales ca ma ocup cu asa ceva, trebuie sa am si scule pe masura. Zis si facut, am inceput cu socoteli indata ce am hotarat sa achizitionez un amplificator de la Hifonics, gama Brutus, bxi6000D , 3000w RMS 1 ohm. Masurat amplificatorul de specialisti, urca in zona 2986 de w rms la 1 ohm, valori aproximativ egale cu cele date de producator. Si in prezent functioneaza perfect acest amp. Cum nu trebuie niciodata neglijat consumul amplificatorului, am facut saltul de la 21 mm2 la cabluri groase de 50 mm2, sigurante de 300 Amperi, un big 3 in fata de asemenea cu cabluri la fel de groase, papuci zdraveni din cupru, baterii suplimentare, alternatorul fiind slabut la cei 90 Amperi ai sai. Pentru o mai buna monitorizare am instalat si un voltmetru digital in care pot vedea exact cum "suge ampul curent" si sa reduc volumul astfel incat sa pastrez totul in limite normale. 13.5 volti, slabut... asta dupa un drum de la Buzau pana la Urziceni unde am forjat sistemul :D. Am folosit RCA-uri dublu ecranate de la Connection, Elettromedia Ita, al caror dealer sunt, am vrut ceva nu doar siliconat , ci calitate pura. La capitolul woofere am ales difuzoare care la mom respectiv reprezentau un echilibru intre raport calitate - performanta - pret. DB Audio T-rex de 15 inch, vrand sa misc mai mult aer. 1000RMS bucata, mai mult decat suficient la momentul respectiv. Cu incintele n-am avut incotro, spatiu limitat al portbagajului, a trebuit sa calculez astfel incat sa pot introduce 2 incinte, 1 singura pentru ambele difuzoare n-ar fi fost de ajuns. Acordajul fiind peste 35 hz, o idee cam brutal sunetul pe Trap si Dubstep, insa cum eu am vrut sa si cresc in spl, chiar ma declar multumit de putinul volum ce l-am oferit difuzoarelor de subwoofer. A fost un salt foarte mare de la acele pioneer de 12 la acestea 2 t rex de 15 si o investitie sanatoasa. O sa caut un video cu ele in actiune, si apoi voi prezenta ceea ce am schimbat din vara lui 2015 pana prezent. Doar 2 ani au stat T-rexi -pe masina, la fel si hertz dieci de pe usile fata.
Multumesc frumos! Vara lui 2015, filmare de atunci, in prezent s-au schimbat lucrurile. Dar sa luam totul pas cu pas.
Baa frate! WTF Deci am mai vazut impatimiti de bass, printre care si eu dar totusi... ceva mai decent, nu se putea? Bassul ala al tau dezmembreaza masina . Dupa aia te vad ca scrii in topicul "Zgomot ciudat motor, caroserie...." Kilometrii cat mai multi si placuti