1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

EGR motor diesel la A6 C5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de sestunviorel, 31 Mar 2008.

  1. iurius777

    iurius777 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6,2.5tdi V6, 2000
    Ms,Helisdava, pentru sfat! O sa rezolv problema saptamana viitoare cred,cand se intoarce din Germania mecanicul care de obicei face reparatii la masina! As mai avea o intrebare, poate fi o cauza problema cu EGR-ul, daca masina schimba vitezele in suturi? Doar cand plec de pe loc,adica viteza1-2! Masina are cutie tiptronic!Intreb asta fiindca cutia a fost reconditionata aproape complet acum 2 saptamani?!Plus ca la franare la viteza mica(in oras), parca se balbaie cand ajunge la 30km/h pana se opreste pe loc! Sau a mai ramas ceva nereparat prin cutie! Asta e dilema!
     
  2. helisdava 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 2.5 TDI Quattro, berlina, manual, AKN
    Pentru Iurius 777

    Salut! Din pacate nu-mi permit sa-ti dau sfaturi pentru cutie deoarece m-am axat pe manuala la A6. Poti verifica insa nivelul de ulei. Dupa cate spui pare din cutie si am avut simptome asemanatoare la un Mercedes insa e mai bine sa ii lasam pe colegii cu auto sa-si exprime pareri pertinente mai ales ca presupun ca multi au avut de a face cu aceasta problema, cutiile auto de la A6 fiind aproape "vestite" pentru probleme.
     
  3. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    Salutare, sunt nou posesor de audi. A6 allroad 2.5 tdi, si mi s-a spus la un service ca ar trebui sa schimb EGR-ul. Am citit pe aici si aflu de aceasta placare. Imi puteti da mai multe detalii unde as putea sa o fac? O schimb daca e la anu inainte de ITP la o adica. Multumesc!
     
  4. iurius777

    iurius777 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6,2.5tdi V6, 2000
    Eu tot nu am inteles ce vrei sa-i faci la EGR:sa-l schimbi sau sa-l plachezi? Incearca sa-l cureti daca se poate! Eu de ex. nu sunt de acord cu anularea EGR-ului! As pune una noua! Pana la urma nu costa asa mult! Eu la A6 am gasit cu 570 RON! Si se poate schimba la orice service autorizat sau poti sa-l schimbi si singur daca te pricepi cat de cat! A mai spus cineva ca nu degeaba a pus neamtul valva EGR acolo si sunt de acord cu el! Bafta!
     
  5. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    Salut!
    Presupuneam ca placatul ei este mai ieftin ca schimbarea ei, sau?
    Daca ITP-ul expira in 2013 ma gandeam sa o schimb la anu in decembrie sa fie fresh la noxe la verificare. Asta era ideea, amanarea provizorie cu o solutie romanesca sa zic asa.
     
  6. iurius777

    iurius777 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6,2.5tdi V6, 2000
    Daca EGR-ul a fost curatat,dar eroarea pe vag persista si nu se poate sterge, trebuie schimbat EGR-ul?
     
  7. narcotic21

    narcotic21 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI 150 CP
    sal

    Am facut un log la EGR cu masina pornita si stand pe loc. Cum vi se par cifrele ? E bine sau nu ? Trebuie curatat sau schimbat ?
     
  8. eu.shumy 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6,2.5TDI,2000
    Salut,
    Am si eu o problema cu EGR-ul. La mine pe tester da ca lucreaza in valori mici EGR-ul si senzorul MAF. Ce as putea sa ii fac ? si posibil din cauza asta sa nu fuga mai mult de 190 km la ora. Masina mea e un audi din 2000 motor de 2.5 tdi 150 de cp si parca nu ii are pe toti. Daca stie cineva ce poate avea ii rog sa ma ajute. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Sep 2012
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pe loc ai vazut valorile alea? Ai facut LOG in mers?
    Daca nu te superi, unde vrei sa rulezi cu mai mult de 190 km/h?
     
  10. vidoo

    vidoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2011
    Locație:
    Câmpulung Muscel
    Masina:
    Audi A6 ALLROAD, 3.0 TDI 2008 ASB
    In urma unor ”anumite” curatiri ale egr, poate scadea puterea motorului din cauza pierderilor de vacuum pe la acesta:daca se foloseste diluant de exemplu, acesta , in cazul in care ajunge la membrana o dizolva, iar egr poate functiona mecanic, dar vacuumatic.....lipsa. Deci verificati dupa curatare si actionarea vacumatica a valvei sa fie etansa si functionala. ma refer la egr de tip mecano-vacuumatic cum este la 2,5 TDI de exemplu.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, asa e, a patit un prieten, a trebuit schimbata membrana, nu a gasit...o gramada de probleme. Eu nu am folosit diluant la curatare si nu am probleme. Am folosit un spray de discuri de frina si muuulta rabdare. NU folositi diluant la curatarea egr.
     
  12. bidilicidorin

    bidilicidorin 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2013
    Locație:
    drobeta
    Masina:
    audi a6 1998 2.5 tdi
    audi a6 2.5 tdi v6 automata

    Eu am pus un surub in capatul furtunului care duce in EGR-ul pe galerie nu ala de pe turbo si acum nu ca trage masina, rupeee
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Feb 2013
  13. hadallex

    hadallex 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2.0 TDI DETA, 190 cp; Ex: Audi A6 4F2, 2.0 TDI; Ex.: Audi A6 C5, 1.9 TDI-AVF.
    Bine ca n-ai pus surubul si la "egr-ul de la turbo" :)).
    Atunci nu mai tragea deloc :))
     
  14. bidilicidorin

    bidilicidorin 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2013
    Locație:
    drobeta
    Masina:
    audi a6 1998 2.5 tdi
    Ei si tu acum, pai tot de la voi am invatat doar ca nu am obturat EGR-ul cu o ganitura de metal, cum se face de obicei.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Feb 2013
  15. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Am anulat si eu EGR-ul, ca si bidilicidorin, cu un dop pe furtun si unul pe EGR, sa nu intre mizeria in acea supapa vacuumatica. Pot sa spun ca nu am sesizat nici o diferenta(buna/rea). Motorul merge exact ca inainte. Nici consumul nu s-a schimbat. Numa ca stau cu gandul impacat ca nu mai baga gaze arse pe admisie. Tot acest motiv m-a facut sa anulez si epuratorul( acel furtun din admisie care trage gazele nearse din baia de ulei si le baga inainte de turbo). Macar nu mai are ce sa se depuna pe palele la turbo, pe intercooler si pe tot restul admisiei.
     
  16. adi

    adi 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    brasov
    Masina:
    a6,1,9 2002
    a6

    Buna seara la toti,
    Am si eu o intrebare daca s-a lovit cineva de o situatie asemanatoare: problema cu EGR, am incercat la service sa curete valva, nu a mers si am cumparat alta. Am schimbat-o eu deoarece sunt plecat din tara cu masina, dar acum intre 1800 -2000 ture cand accelerez mai fortat se simte ca un soc, cum ar pierde presiune sau ceva asemanator. E un soc scurt dar enervant, cred ca la turatia asta intra turbina si ceva nu este ok, dupa 2000 ture nu mai e nici o problema. Daca stie cineva ceva care sa ma ajute in problema asta. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Mar 2013
  17. Vaidosu Guest

    Buna baieti, sunt nou pe forum, am si eu o problema cu masinutza mea. Am un A6 2.5 tdi 110kw . 2000. si cand imi e la 90 grade mi se tureaza masina nu mai scade de 1000 de turatii. A-s fi recunoscator daca as gasii rezolvarea aici. M-a gandeam ca ar putea fi de la EGR...dar nu stiu de unde sa incep sa il desfac si sa il curat.

    turbina e ok , insa simt ca in treptele mici pleaca destul de greu ca si cum nu are forta cand o accelerez.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Iun 2013
  18. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Eu as incepe cu o diagnoza;iti poate spune daca ai senzorul de temperatura defect sau nu.
     
  19. Vaidosu Guest

    Astazi am fost la diagnoza, temperatura 90 grade, iar pe aparat arata ca e la -20 grade. senzorul stricat. l-am schimbat 20 euro totu ok acum :D ai intuit bine. multumesc de raspuns.
     
  20. meMihai

    meMihai 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2010
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    Audi a6 , motor 2.5 , 155 cp , an 2002
    salut, nu stiu daca la mine egr-ul este infundat,daca trebuie schimbat sau curatat...am facut un test ...
    egr on , engine speed 998 /min,MAF 164.9 , egr duty cyrcle 0.0%
    egr off, engine speed 998 /min , MAF 431.8 , egr duty cyrcle 100.6%
    astept un raspuns.o zi buna
     

Distribuie pagina asta