1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Electroventilatoare motor la A4 B6 - functionare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de NoReflex, 5 Ian 2009.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca modulul e defectcu vdcs nu le poti porni.
     
  2. DUMMM 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 b6,1,9,2004
    asta m-am gandit si eu.ventilatoarele nu cred ca sunt arse pentru ca s-au oprit ambele deodata.vad luni care-i combinatia,partea naspa ca nu prea gasesc modul si unde gasesc e f scump
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Audi costa.:)
     
  4. DUMMM 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 b6,1,9,2004
    stiu :))) sa vad de pe passat poate se potriveste:))
     
  5. DUMMM 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 b6,1,9,2004
    Am rezolvat, am scapat cu 2 siguante de 60A arse si mufa unei din ele topita.
     
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu ai scapat!Sigurantele nu s-au ars degeaba, iar mufa s-a topit din cauza unei sarcini prea mari pe siguranta!
    Ceva nu functioneaza cum trebuie si suprasolicita circuitul!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. DUMMM 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 b6,1,9,2004
    o siguranta s-a mai ars mai demult, cand era la fostul proprietar. cum as verifica cauza? in afara sa verific fiecare cablu? eu merg cu clima non stop,m-am gandit ca poate de asta..
     
  8. Dutzu.20 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI B6 AVF, an fabricatie 2004
    Salut. Acum cateva zile am observat ca nu imi mai merge electroventilatorul mare (cel din stanga) cand clima este pornita. M-am gandit sa il probez pe direct si am vazut ca se discuta pe forum de un anumit switch F18 unde as putea sa scot mufa cu 3 pini si de acolo sa-mi probez ambele ventilatoare pe ambele trepte, doar ca la mine nu o gasesc. M-am uitat si pe schite in ETKA, dar degeaba.
    Ma puteti ajuta sa imi spuneti unde gasesc mufa sau cum le pot proba altfel ?
    Mersi.
     
  9. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Salut,
    Ziceti-mi și mie va rog care este siguranta pentru electroventilatoarele de pe radiatorul de antigel și clima și ce valoare are la mașinile cu doua electroventilatoare. Știu că siguranța este sub volan, dar nu știu care este.
    Am gasit si citit tabelul cu sigurantele de la masina mea și la poziția 4 am o siguranță mica in dimensiune și este se 5A. Este exclus sa fie aia siguranță în condițiile în care un ventilator are 300w.
    Cred că este siguranta de alimentare a modulului de pe tragar acea siguranță.
    Ar însemna 300w împărțit la 12v ar fi 25 amperi consum doar la un ventilator. Mulțumesc.
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi ca am patit si eu la un sharan zilele trecute, nu mergea ventilatorul de aer care era pe siguranta de 25A, dar era arsa si una de 10A care era pe acelasi traseu si nu-i mai dadea continuitate la cea de 25. Verifica bine si indicat ar fi sa ai schema din Elsa cu traseele si sigurantele responsabile de traseele respective.
     
  11. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    La mine funcționează ventilatorul, dar am cumpărat un ansamblu de doua ventilatoare electrice cu tot cu calculator și suport de pe un cabrio și trebuie să pun siguranță mai mare acum . Eu ventilatorul mare îl am pe vascocuplaj și îl desfintez.
     
  12. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Am montat electroventilatoarele astăzi pe mașina și funcționează foarte bine. Eu aveam din fabrica ventilatorul mare cu vascocuplaj și am luat de pe un cabrio ansamblul de electroventilatoare și funcționează amândouă fara nici o modificare.
    Trebuie schimbată siguranță care alimentează electroventilatoarele, la mine era de 40 amperi și trebuie de 60 amperi după modificare.
    Totul a fost plug and play, mufe, suruburi, forma ansamblului. Modulul de la electroventilatoare are codul 8E0 959 501 D.

    IMG_20180202_122550.jpg IMG_20180201_174449.jpg
     
    Istratescu marius apreciază asta.
  13. George Predoi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2004, 1.8T, BFB, Benzina
    Salut baieti

    Va rog, pt WAUZZZ8E04A292960, codul modulului de control al ventilatorului. Am gasit pe net 8E0 959 501 cu mai multe terminatii (L, M, N, F).

    Multumesc mult!
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    8E0959501AG
     
  15. George Predoi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2004, 1.8T, BFB, Benzina
    Mersi mult. Tocmai ce l-am demontat (e mort deja) si vad ca are terminatia D. Probabil cel original o fi mai fost schimbat.
     
  16. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Salut
    Am observat ca atunci cand pornesc masina ventilatorul nu functioneaza (cu AC pornit) daca o accelerez cateva secunde incepe si invarte si electroventilatorul (temperatura motorului este rece, abia pornit) dupa ce nu mai accelerez, electroventilatorul mai functioneaza cateva secunde si se opreste, mai incerca el sa porneasca da o tura se opreste dar asta mult mai rar. Pe tester nu ar trebui sa apara ca el nu mai functioneaza ? Pe tester apare ca functioneaza 70%.
    Citind pe pagina colegilor cu alte modele de Audi trag concluzia ca electroventilatorul e de vina. Ce nu inteleg e de ce imi da eroare 01232 scurtcitcuit pe compresor? A sta o fi scurtul de pe electroventilator ?
    Ca idee merge scos electroventilatorul fara sa demontezi fata masini ? Am citit ca se pot schimba carbuni.
     
  17. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Pentru cei care au schimbat sau stiu:
    1.Ce dimensiuni au carbuni de la electroventilator? 1.9 tdi avb.
    Eu am un singur ventilator, daca am citit bine ar fi 7x8 dar lungime? e bine? aveti ceva poze?
    2. Am inteles ca ar fi nevoie de carbuni pentru turatie mare ( de la flex) altfel se tocesc mai repede, confirmati?

    Nu am demontat inca electroventilatorul , as cumpara intai carbuni si apoi sa il demontez.
     
  18. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Tu ar trebui sa faci un output test si sa observi daca functioneaza cum ar trebui si daca nu, abia apoi sa vezi care e problema si daca se poate repara.
    Parerea mea e ca prima data demontezi piesa defecta ca sa iei coduri,dimensiuni,etc si dupa cumperi.
     
    Ultima editare: 4 Iun 2018
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asa cum a spus Lucian intai faci teste, pe urma demontezi si dupa, cumperi ce este defect. Nu altfel.
     
  20. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Da Cristi nu te contrazic.
    Ce teste sa fac ce sa verific. Astept idei.
    Am fost Marius a pus testeru pe ea a verificat ( dupa mine stie ce face, stie sa caute, sa interpreteze ) ok poate nu e super specializat dar cu ajutoru vostru ii dam de cap.
    Am mai vorbit cu cineva azi si iar am ajuns la compresor, ca nu baga suficienta presiune si nu deschide supapa de inalta presiune si inchide electroventilatorul asta la relantiu cand accelerez baga presiue si deaschide.
    In relanti am 9 bar pe refulare compresor voi cat aveti?

    In fine daca un compresor DENSO nou pica ( in 21 luni si avem 19 de garantie ) nu il mai fac, aplicam aer conditionat GD ( geam deschis) asta zic acu la nervi.
     

Distribuie pagina asta