1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Electroventilatoare motor la A4 B6 - functionare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de NoReflex, 5 Ian 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa faci o diagnoza si sa mergi la un bun electrician auto. Cauzele pentru problema ta sunt diverse. Bafta.
     
  2. laurentiucat

    laurentiucat 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    VLADENI/IALOMITA
    Masina:
    AUDI A 4 1,6-alz BENZINA A4 8E, B6 -2002
    posibil senzorii.
     
  3. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Buna, am o problema si-o intrebare, nu-mi merge ventilatorul de pe radiator cel care porneste o data cu compresorul de clima, acum nu stiu se poate verifica cumva sa vad ventilatorul in sine e defect sau doar releul ala mare de langa el, se poate desface fara sa dau fata jos?
     
  4. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    am gasit problema, am lipit la loc si functioneaza ventilatorul
     
  5. daniel 07

    daniel 07 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A4, alz.2004
    Salut , din ce cauza porneste electroventilatorul cateva secunde si se opreste si iar porneste atunci cand AC-ul este pornit. Daca am AC-ul oprit ventilatorul porneste doar cand este nevoie. sa fie defect senzorul de temperatura G 62? A4 b6 2004 1.6 alz. un singur ventilator.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa o scanare si vezi ce nu e in parametri, te va juta mult la identificarea problemei.
     
  7. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Salut,
    Dupa lipirea firului a mers ventilatorul fara probleme, acum s-a oprit iar, mai exact cand pornesc clima porneste 2-3 secunde dupa care se opreste si tot asa face pana cand opresc clima si el decupleaz. I-am taiat cele doua fire care ies din calculator spre ventilator si l-am alimentat pe direct si surpriza, ventilatorul functioneaza, deci probleme este din calculator. Pot sa-i fac ceva la calculatorul asta, trebuie altul sau pot face un bypass la calculator ? Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Iun 2015
  8. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    am facut si-o diagnoza, si am eroarea asta - 18080 - cooling fan control 1 open or short to ground, care dupa stergere a disparut, am facut si-un output test pe electroventilator si tot asa face si pe test porneste si se opreste dar eroare nu mai apare
     
  9. nutzu01

    nutzu01 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2015
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4, 1.6, 2004
    Nu mi se mai opreste ventilatorul de racire a motorului

    Salut. Am o problema cu oprirea ventilatorului de racire a motorului.
    Astazi cand am ajuns acasa, am oprit motorul, dar ventilatorul a continuat sa mearga. Dupa un timp am decuplat borna de + a bateriei, s-a oprit, dar cand am dat sa pornesc din nou, nu se mai stinge martorul EPS. A mai intalnit cineva o astfel de situatie?

    Ms
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    nutzu01 citeste acest topic integral unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii iar pe viitor te rog sa nu mai deschizi un topic nou fara sa folosesti functia Cauta pentru ca topicul o sa fie sters fara explicatii. Adreseaza intrebarile sau opiniile tale in topicuri deja deschise. Multumesc pentru intelegere.
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ventilatorul ală merge atât de mult pentru ca motorul crede ca antigelul are 130 grade. O diagnoză ar trebuii să confirme asta. Presupunând ca antigelul nu are 130 grade, e posibil ca senzorul de temperatură să măsoare 130 grade, caz în care comandă ventilatorul să răcească.
    Esp-ul ti-a apărut pe bord pentru ca ai scos borna. Daaah.
     
  12. florin85 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 131hp
    Salut,
    Am si eu o problema cu ventilatorul de la radiator: porneste singur cand invart cheia in contact. Am schimbat senzorul de temperatura si nimic, dar daca fac o punte pe mufa cu un fir se opreste.
    Nu mai inteleg nimic, am facut si un test si imi da cod de eroare: P 0118. Ce poate fi ?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai in link-ul de mai jos toate detaliile necesare pentru remedierea problemei.
    Apropo, ce senzor ai pus ? Nou si OE sper.

    http://www.obd-codes.com/p0118
     
  14. florin85 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 131hp
    Nu stiu daca e OE. L-am cumparat de la magazin auto. Scrie pe el doar Made in Italy. Am sa fac o poza la cutie si am sa o postez. Multumesc.
     
  15. florin85 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 131hp
    Salut baeti,
    Astazi m-am hotarat sa rezolv aceasta problema a ventilatorului care porneste imediat ce invarteam cheia in contact.
    Tin sa va spun ca mi-a luat cam 2 saptamani sa o rezolv, dar astazi ei bine am rezolvat-o. Cum ? Ei bine dupa ce am demontat jumatate de masina prin relee si calculatoare controlate cu testerul de tensiune am ajuns la concluzia ca senzorul de temperatura nu avea masa.
    Uitandu-ma mai bine pe cablul care duce de la senzor la centrala electrica am descoperit ca, cablul de masa era rupt si copt de caldura, pe deasupra era si bine ascuns sub un tub gros banuiesc ca trece apa prin el.
    Odata lipite firele problema a fost rezolvata. Deci inaine de a cheltui bani pe la mecanici face-ti un mic test la cablaj, poate aveti noroc
    Bine inteles eu am cumparat si un senzor nou pentru a fi sigur ca nu este el de vina. Era sa uit, la masina inainte de toate am facut un test si imi arata eroare P0118. Salutare la toti si sper sa va fie de folos
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bine ca ti-ai rezolvat problema.
    Dar asta trebuia sa faca mecanicul tau cand ti-a schimbat senzorul.
    Verificarea cablajului si mufei inainte de a schimba senzorul.
     
  17. florin85 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 131hp
    Problema e ca nu a pus mecanicul eu l-am schimbat singur dupa ce citisem pe forum care era problema. Dupa am ajuns la mecanic doar pentru o diagnoza si dupa ce a scanat masina a dat din umeri ca nu stia ce sa imi zica. In fine, bine ca am rezolvat-o. Multumesc pentru link.
     
  18. Madalin Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2016
    Locație:
    Timisoarq
    Masina:
    Audi A4 B6 04
    Salut,
    Am un B6 din 2004, motor 1.8T la care am o problema cu electroventilatorul: cand este motorul rece porneste singur fara a porni motorul. Daca pun contactul si il iau se opreste, si dupa ceva timp porneste iar. Care ar putea fi cauza ? Multumesc .
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se face diagnoza in primul rand. Verifica termocupla de pe electroventilator. Citeste topicul asta integral.
     
  20. daniel 07

    daniel 07 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A4, alz.2004
    Salut colegi!
    Am o problema cu electroventilatorul.
    Cum trece apa de 70 grade pleacă electroventilatorul și merge conținu.
    Opresc motorul,merge în continuare.
    Pun contactul câte va secunde și se oprește.
    Erori: p0116-009 implausible signal Intermitent.


    16500- Engine coolant temperature senzor (g62).
    1.6 alz 2004 un singur ventilator
     
    Ultima editare: 10 Apr 2017

Distribuie pagina asta