1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Esapament - Modificare - inlocuire tipsuri - inlocuire evacuare/exhaust la A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de matei, 26 Dec 2011.

  1. matei

    matei 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2010
    Locație:
    Medias/SB
    Masina:
    A3 2.0TDI / 2004
    Salut
    Doresc sa achizitionez o toba/kit evacuare pentru un Audi A3 2.0TDI 8P/2004 Coupe.
    Pe site-urile din Romania nu am gasit decat un kit "magnex" la cei de la 4tuning cu 2103 RON.
    Vreau sa ii schimb doar sunetul nu vreau sa scot si cai de pe urma evacuarii(imi ajung cati are). Stiti cam ce evacuare ar suna mai bine;mai gros si unde as putea gasi ?
     
  2. matei

    matei 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2010
    Locație:
    Medias/SB
    Masina:
    A3 2.0TDI / 2004
    Sistemul de evacuare la A3 8P - discutii diverse

    Salut. Am si eu cateva intrebari.
    Cel din poza este rezonatorul ?
    Daca il dau jos, afecteaza puterea motorului, se schimba sunetul ?
    Catalizatorul se afla cumva dupa down-pipe ?
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Ian 2012
  3. Monroe

    Monroe 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2014
    Locație:
    ********
    Masina:
    A3 sportback, 2.0 tdi BMN, 2006, quattro
    Salut,
    Ai gasit ceva solutii pana la urma?
     
  4. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Postul lui este vechi din 2012, iar userul a intrat ultima data in 29 iulie 2012. Ma tem ca nu mai ai cum sa dai de el.
    Eu vreau sa stiu daca a gasit cineva o solutie pentru montat tips'uri OEM si pe rahaturile astea de tevi orientate in jos. Exista vreo alta solutie inafara de cumparat alta toba finala cu iesiri drepte, sau taiate si sudate drept cele existente ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact asa cum ai zis, le tai acolo unde incep sa se indoaie in jos si sudezi tips-uri drepte.
     
  6. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Stiu ce zici, dar m-am uitat si mai trebuie sudate si un fel de prelungitor, pentru ca daca sudez exact de unde tai, or sa fie prea bagate inauntru, adica prea sub bara, n-or sa fie la linie cum sunt cele normale sa zic asa. O sa caut tips\urile de Skoda Yeti, am inteles ca sunt cele mai ieftine si 99% arata ca cele de Audi si VW si mai trebuie un meserias care are cu ce sa sudeze ca lumea.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Gasesti foarte multe OE cat si aftermarket.
    Nu o sa fie sub bara, eu asa am facut si nu am intampinat probleme de genu.
     
  8. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    O intrebare: tips'urile stiu ca se prind cu coliere sau ceva de genul. Este neaparat nevoie de sudura, sau merg si cu sistemul lor de prindere ? As sta in loc de sudor pana-l gasesc, altfel daca doar se prinde usor le pot rezolva eu.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu toate au sistem de prindere prin cleme/coliere.
    Eu am vazut cateva la care sudura era obligatorie, pur si simplu acel sistem de prindere era o gluma.
     
  10. Morariu George

    Morariu George 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA, 2.0 TDI BKD, 2005
    Salut! Ce diametru are țeava intermediara? Cea de după toba intermediara înspre catalizator
     
    Ultima editare: 9 Mai 2016
  11. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Buna ziua de cateva zile tot dau de rulment in teava de evacuare stie cineva ce rol are?

    Ce face rulmentul acela?schimba sunetul sau?
     
  12. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    In legatura cu evacuarea motoarele bkd nu prea fac galagie, cel putin al meu nu face.
    Eu am eliminat toba finala si am facut o bifurcatie de la mijloc, am venit cu teava in ambele laterale a masinii si am pus capete de toba, sunetul s-a ingrosat extrem de putin, aproape insesizabil, multi au spus ca o sa iasa mai mult fum insa e gresita ideea nu scoaate fum mai mult.
    Am incercat si fara toba din mijloc cea dintre catalizator si toba finala, ca sunet la fel ceva foarte putin.
    Acum cand am montat turbina am incercat ei fara catalizator, asa sunetul se accentueaza putin da... la fel nu e prea mare diferenta.
    La catalizator eu am facut un pacalici cum s-ar spune, am pus teava dinaintea catalizatorului pana dupa iar in interiorul tevii este o clapeta din carburator de dacie acela opreste sau da drumul trecerii gazelor prin acea teava.
    Pentru cei interesati atasez niste poze, stiu ca nu arata prea bine cum am facut-o dar poate fi o idee pentru altii, in schimb eu nu am avut de unde sa ma informez pt ca nu am gasit niciunde ceva de genul, imbunatatiri ar putea fi multe, teava sa fie rotunjita pentru aerodinamica mai buna, eventual o clapeta actionata electric sau cu vacum, etc.
    La mine ideea era sa nu cheltuiesc prea mult cu aceasta idee pentru ca nu stiam daca va functiona sau nu.
     
  13. Alex Gorgan 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 8PA 2.0 TDI CFFB 2011
    Salutare,
    Vreau sa achizitionez un tips OEM pentru Audi A3 8P Sportback 2011 2.0 TDI.
    Mentionez ca este o singura teava cu diametrul de 6.5 cm.
    Dupa o cautare pe internet am gasit codul piesei, si anume 8P0 253 825.
    Pe piesa propriu-zisa mai este gravat un cod, care tind sa cred ca se refera la intervalul anilor de fabricatie sau la vreo unitate de masura dupa care ar trebui sa ma ghidez referitor la compatibilitatea dimensiunilor.
    Am gasit piesa pe ebay cu urmatoarele coduri gravate: "12/13", "06/12", "06/08", "01/14", "08/13", "01/14".
    In poza atasata se specifica in anunt o dimensiune totala a tips-ului de 6.5 cm, ceea ce inseamna ca se potriveste pe o teava de maxim 5.5 cm, avand in vedere si cele 2 margini ale ornamentului de 0.5 fiecare.
    Deci si prin urmare, are cineva habar care e piesa compatibila si dupa ce cod o caut ? Pentru ca toate sunt 8P0 253 825, difera doar codul explicat mai sus.
    Multumesc.
     
  14. Mrz

    Mrz 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3 8P2 quattro 2.0 tdi 170 cp an2007
    Pentru o modificare de evacuare full inox (anulare filtru și toba spate )
    Victima în cauza A3 quattro 2.0 170cp BMN
    Ieșire din turbina diametru 60 pana după flexibil restul 63
    din păcate nam gasit tipsuri negre gata Y dar am cumpărat 4 buc independente modelate după un difuzer de a3 8v
     
  15. Florinbode

    Florinbode 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2019
    Locație:
    Saelele
    Masina:
    A3 p8 2.0tdi 2009
    De unde ai luat difuserul ?
     

Distribuie pagina asta