1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Esapament - Modificare - inlocuire tipsuri - montare evacuare dubla si Active Sound Exhaust la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Silviu 28, 25 Iul 2010.

  1. obrazNICK 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2007
    Locație:
    Constanta/Tulcea
    Masina:
    Audi A4
    prinderea nu e la fel sau nu intra ?
     
  2. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Eu unul nu prea inteleg nimic din ce vrei tu sa spui asa ca dupa ce vezi poza de mai jos incearca te rog sa reformulezi ...
    Nu de alta dar din ce spui tu o sa poti folosi tipsurile in loc de suport de bicicleta :))

    Uita-te atent si in linkul de jos pentru mai multe detalii : http://www.clubaudi.ro/masina-mea-p...acks-my-2008-b7-my-2010-b8-24.html#post414551
     
  3. obrazNICK 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2007
    Locație:
    Constanta/Tulcea
    Masina:
    Audi A4
    Cred ca o las balta... Codul pentru tipsurile cromate de 2.0 TDI il stie cineva?

    Si inca o intrebare , am gasit un volan S-line (cel in 3 spite)....E simpla modificarea daca il scot pe cel de pe masina in 4 spite , avand in vedere ca am si directie parametrica ?
     
    Ultima editare: 25 Iun 2013
  4. Iceman80 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2,0 Tdi , 2008
    La bara de fabrica se potriveste sa pui fusta de S ?? Nu ai nevoie si de bara de S ?

    Ms.
     
  5. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Nu se potrivesc elemente Sline pe elemente non Sline la acest model de masina !
     
  6. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Nu se potriveste spoiler de S- line pe bara normala.
     
  7. Iceman80 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2,0 Tdi , 2008
    Multumesc.
     
  8. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Am si eu nevoie de parerea voastra, daca la un A4 B8 benzinar se pune traseul de la mijloc pana in spate de 3.0TDI credeti ca ar fi vreo problema?
    In pozele de jos sunt traseele OEM pt benzinar, respectiv TDI. Se vede ca benzinarul are dupa "mufare" un silencer, pe cand TDI-ul se duce direct in finale. Deci diferenta e aceasta toba de mijloc, ea nu ar mai exista. Presupun ca sunetul ar fi mai accentuat, ca d-aia ii zice silencer, insa la TFSI mai exista inca un silencer inainte de mufare, dupa catalizator, deci nu ar fi chiar pe direct din catalizator pana in finale.
    La finale nu cred ca sunt diferente majore intre benzina si diesel.
    :hi:
     
  9. robertoo

    robertoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi S5 3.0 TFSI Sportback
    Ce rost are sa schimbi evacuarea? ii elimini ambele finale,intermediara si obtii un sunet extraordinar ca nu e aspirat al tau si se aude foarte frumos(uita te pe youtube) sau daca nu mai pune ceva bani si mergi la baietii de la Top gear Longlife sa ti faca o evacuare mai profi.
     
  10. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Nu vreau sa elimin finalele si intermediara ca va urla prea tare. Eu sunt curios sa stiu care ar fi diferenta dintre a avea sau nu al doilea silencer.
    Pe youtube nu poti sa-ti dai seama clar cum se aude o evacuare, trebuie sa auzi pe viu.
     
  11. robertoo

    robertoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi S5 3.0 TFSI Sportback
    2.0 TFSi e un motor performant,de ce sa nu ai si o evacuare pe masura.Daca elimini finalele nu cred ca va fii un sunet foarte puternic si deranjant pentru ca nu e un motor in V de cilindree mare.Eu asta as face primul lucru la motorul asta,dar tine de alegerea fiecaruia!
    Eu mai am doar intermediara de eliminat si cred ca o fac saptamana asta ca sunt tare curios cat influenteaza de mult.
     
  12. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    ba da sunt.
    la benzinar toba e facuta sa reziste la temperaturi mai ridicate pe evacuare.
    eu mi-am montat tobele de pe un tfsi doar pentru a castiga niste grade in plus la evacuare.
    in cazul tau nu e problema daca pui tobele de pe 3.0 tdi pe un 2.0 tfsi.
    dar nu vad rostul... elimina intermediara si gata... e la fel :)
     
  13. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Pai stai ca nu inteleg, zici ca "la benzinar toba e facuta sa reziste la temperaturi mai ridicate", deci as intelege ca daca se pun tobe de diesel se vor deteriora/nu vor rezista, insa apoi zici ca "in cazul tau nu e problema daca pui tobele de pe 3.0 tdi pe un 2.0 tfsi".
    Deci s-ar poate pune traseul de la jumatate pana la capat de pe TDI pe TFSI sau nu?
     
  14. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Chestia cu rezistenţa la temperaturi mai mari nu prea o cred.. La ce temperatură se regenerează catalizatorul spre exemplu?

    Eu am remarcat în schimb că evacuarea de benzinar este mai arsă şi de cele mai multe ori capătă rugină mai repede decât cea de TDI!
    De ce? Pentru că motorina prin ardere este mai "uleioasă", arde cu fum gros nu cu fum uscat cum o face benzina. Doi, fluxul de aer foarte fierbinte, într-adevăr este mai repede prezent la benzinar şi în combinaţie cu rulatul pe ploaie, spre exemplu, duce rapid la rugină. De obicei evacuările de benzinar condensează mai repede deoarece motorul se încălzeşte mai repede decât evacuarea într-un timp foarte scurt - iar un motiv de apariţie a ruginii.

    Acum, dacă compari 2.0TFSI cu 3.0 TDI la fluxul de aer ce poate fi transportat prin evacuări, eu zic că totuşi la 3.0 ar trebui să permită o cantitate mai mare de aer să treacă. Drept dovadă şi diametrul ţevii mai mare.

    Una peste alta, eu nu consider că tobele sunt diferite constructiv, foarte mult. Şi mai ales nu prin material. Poate, şi spun poate, pentru că nu am tăiat două tobe să văd ce e în ele, sitele interioare sunt mai permisive la diesel dar asta este doar o bănuială!

    Oricum, la euro 5 nu mai vezi gram de fum pe eşapament, aşa că de ce ar fi mai permisive sitele de 3.0?

    Lucian, din punctul meu de vedere diferenţe majore între cele două evacuări nu sunt! Sunet nu vei scoate diferit.. Poate puţin, dar insesizabil mai gălăgios la turaţii mari.

    Eu cu evacuare cu 3 tobe pe B6 nu am simţit o gâtuire faţă de evacuare pe o parte cu doar două tobe...
     
    Ultima editare: 17 Sep 2013
  15. patrickpop96 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2013
    Locație:
    Dej
    Masina:
    A4 B8 , 2.0 , 170 cp ,2010
    Evacure a4 b8

    Buna , am un audi a4 b8 2.0 tdi 170 cp (evacure numai pe o parte ), ar afecta cu ceva performanta motorului daca as schimba evacuarea de la mijloc pana in spate de pe un tfsi (evacuare dubla )de exemplu asa ceva http://www.goapr.com/products/apr_exhaust_b8_a4_20tfsi.html ???
    Va multumesc !
     
  16. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Raspuns: Nu!
     
  17. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Poti sa iti pui evacuare de 2,7 sau 3.0 TDI fara probleme. Eu am de mai bine de un an evacuarea schimbata cu una de 3.0 TDI si nu am nici cea mai mica problema!
     
  18. patrickpop96 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2013
    Locație:
    Dej
    Masina:
    A4 B8 , 2.0 , 170 cp ,2010
  19. Radulescu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2013
    Locație:
    Mizil
    Masina:
    A4 , 2.0 tdi, 2010
    La reprezentanta 100 euro
     
  20. mitzabz

    mitzabz 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2013
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 tdi Ultra, an 2015
    Ma poate ajuta si pe mine cineva care si-a facut evacuarea dubla cu difuzor S line ? as dori sa mi spuna de unde si-a achizitionat difuzorul , tipsurile si bara .
    Mai am o nedumerire , difuzorul de S line merge doar pe bara s line ? sau si pe cea stock ? multumesc
     

Distribuie pagina asta