1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Esapament - Modificare - inlocuire tipsuri - montare evacuare dubla si Active Sound Exhaust la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Silviu 28, 25 Iul 2010.

  1. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Nu cred ca a mai incercat nimeni acest lucru, din pacate fara sa incerci nu ai cum sa-ti dai seama si nici noi nu avem cum sa ne dam seama. Eu as zice ca nu prea ar merge fara ceva modificari. A6 e alta platforma, mai mare.
     
  2. camicatze 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, 2010
    Salut flaviusfls

    Am studiat si eu problema aceasta si din pacate nu prea merg montate.
    Iti atasez o poza ca sa vei la ce difera.
     
    lowlife apreciază asta.
  3. st_marius2003 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2014
    Locație:
    B
    Masina:
    A4,B8, 2.0 TDI, CAGA,2011, automata
    Salut! ma puteti ajuta cu o schema de esapament pentru toba finala, va rog? am un zbarnait la turatii mici, am inlocuit deja tamponul de cauciuc din fata, dar se pare ca trebuie inlocuit si cel localizat inspre motor....daca aveti o serie a piesei ar fi si mai bine.
    nu stiu daca am postat corect aici, dar alta discutie despre esapament pentru A4 B8 n am mai gasit!
    multumesc!
     
  4. audi_8k

    audi_8k 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2014
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi tt 8j 2.0 tdi quattro 2010
    Salut,
    Inainte sa ma inlocuiesti tampoane, controleaza si partea flexibila a tobei si scuturile termice de pe traseul evacuari.
     
  5. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Uite aici o schema cu suportii.
     
  6. Nony

    Nony 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2012
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T 2009
    Salutari! Cumva tipsurile cromate care se monteaza pe finala de 2.0diesel se potrivesc si pe finala de 1.8 TFSI?
     
  7. cap_andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 143 CP CAGA
    Salut! Nu se potrivesc tipsurile de 2.0 diesel pe 1.8 tfsi. Cele de pe 2.0 au 65 mm iar cele de pe 1.8 au 85 mm. Codul pt cele 1.8 este 8K0071762.
    Cu stima.
     
  8. Nony

    Nony 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2012
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T 2009
    Mersi frumos! Zilele astea sper sa le comand. :thumbs-up:
     
  9. kangaroo 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 US Model
    Salut,
    11TUN care este codul pentrut prelungirea de bare spate pentru ca o caut de 2 saptamani. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mai 2015
  10. kvlq

    kvlq 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B8 1.8 TFSI 2008
    Unde gasesc niste tipsuri pentru un 1.8TFSI la pret rezonabil? Preferabil in Romania.
     
  11. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    @kvlq:OE sau AM? Ptetul in reprezentanta era undeva la 400 RON ultima data cand am verificat.Ce inseamna din punctul tau de vedere pret rezonabil?
     
  12. kvlq

    kvlq 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B8 1.8 TFSI 2008
    Inseamna sa nu fie din reprezentanta, ci de prin alte magazine, site-uri etc. Pe ebay am cautat insa as fi preferat ceva de prin Ro.

    Cat despre OEM sau AM nu stiu ce sa zic.. Se gasesc AM calumea care sa nu para kitsch?
     
  13. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Stie cineva care este diametrul evacuarii la acest motor?
     
  14. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Downpipe-ul de la turbo la toba de foc si intermediara este 2.5", de la intermediara la finala parca 2.25" dar aici nu mai sunt sigur.
     
  15. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Salutare. La denivelari se aude o trepidatie a esapamentului spre spatele masinii si uneori si pe loc daca masina sta in panta. Daca tin putin de toba cand sta in panta nu se mai aude. Banuiesc ca face asa de la tampoanele tobei finale. Alte sugestii?
     
  16. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Pana la urma la masina in cauza am realizat evacuarea cap - coada. Partea de le turbina pana la jumatatea, inclusiv demontat filtrul de particule si anulat din soft de TCM . Masina nu scotea fum mai deloc. Lucrarea a fost realizata la Topgear Bucuresti si am fost multumit. Sunetul era demential , foarte apropiat de motoarele de 3,0 si nu exagerez! Nimeni nu credea ca pe masina se afla un motor de 2,o tdi 170cp. E greu sa scoti un astfel de sunet dintr un motor de 2,0 tdi. Pe tot traseul se afla doar o toba undeva la jumatatea masinii. Costul total cu trei drumuri si 3 zile de munca a fost undeva pe la 1300e. A meritat insa nu m am bucurat prea mult de masina pentru ca am vandut o. Acum incerc sa modific evacuarea la 2,7 pe care il am. Din cate stiu si am vazut un V6 suna mult mai bine.
     
    Tony Tony apreciază asta.
  17. mubarak2000

    mubarak2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4B9,quattro,140kw,2017
    Salut,
    Ma poate ajuta cineva cu o poza a parti din spate a esapamentului, ma intereseaza daca amortizorul de zgomot are 1 sau 2 suporti?
    Masina mea(2.0 TDI 143 CP)nu are suportul incercuit cu rosu si face zgomot cand trec peste denivelari.


    Multumesc!
     
  18. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Vezi daca te ajuta poza de mai jos. La mine toba finala are 2 suporti, unul spre tips-uri si unul in spate unde ai incercuit tu. Vezi sa iei suporti noi, la mine tot face galagie cand trec peste denivelari chiar daca ii am pe amandoi. Costa cam 80 de lei fiecare, eu o sa ii schimb.
     
  19. m0590

    m0590 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2010
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 Diesel 2008 S-line interior si suspensie S-line
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    m0590 te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta