1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Esapament - Modificare - inlocuire tipsuri - montare evacuare dubla si Active Sound Exhaust la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Silviu 28, 25 Iul 2010.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Exact ce este in imagine, eu am luat cu 100 euro, alt coleg cu 150, altul cu 300 lei ! (DA, lei).
    Deci nu e un pret fix. Depinde cat timp ai la dispozitie.
     
    lowlife apreciază asta.
  2. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    intentionez sa schimb evacuarea la A4 b8 20.tdi cu una dubla

    Am gasit gasit in dezmembrari traseul de la toba intermediara pana la toba finala (inclusiv Y /bifurcatia ) de la un a4 2012 3L .tdi
    Ideea e ca vanzatorul mai are doar toba intermediara + bifurcatia / Y + toba finala de pe partea dreapta(cea de pe stanga a dat-o)
    As putea sa pastrez finala mea de pe stanga si sa o pun la evacuarea de la dezmembrari?
    Tipsurile o sa le schimb oricum, deci nu conteaza ca cea de la modelul 3L e cu o singura iesire .
    Ma intereseaza traseul de la intermediara de 3l sa se potriveasca cu traseul de la evacuarea de 2 L
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Te complici. Mai bine cauta una completa. Ansamblul teava - Y - finale de la 3.0 e mai scurt decat cel de 2.0 cu aprox. 3-4 cm.
    Trebuie facut ceva la imbinare, sub masina. Variante se gasesc diverse.
    Ansamblul respectiv nu are intermediara, cel putin de la 2,7 si 3.0 diesel. De la benzinare nu stiu.
     
  4. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    Revin cu o alta speță.
    In ciuda căutărilor nu am reușit sa găsesc o evacuare completa cu 2 ieșiri sub 300 euro.
    A mai făcut cineva traseul evacuării de pe partea dreapta din țeavă goala? (fara toba Finala)
    Nu m ar deranja dacă ar fi o idee mai zgomotoasa evacuarea.(e exclus sa pun doar de forma tipsuri/sa iasă gaze doar pe o parte ).
     
  5. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Se poate face ce vrei tu si in bugetul alocat. Incearca la firme de profil.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Salutare tuturor! Detin un A4 B8 avant, 2.0TDI, multitronic cu evacuare simpla. Vreau sa trec la evacuare dubla si as detine doar aceste elemente de A5 3.0 TDI. Ce mai este necesar pentru montajul acestora? A mai incercat cineva? Multumiri!
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Niste teava la dimensiunea respectiva sa faci restul traseului, un Y, suport pentru prinderea de caroserie in partea dreapta, o aparatoare de aluminiu care vine montata sub toba din dreapta. Cam astea, daca citesti si topicul gasesti codurile cred.
     
    Ultima editare: 14 Oct 2017
    Mario99 și alecs.ro apreciază asta.
  8. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Am citit complet acest topic si vreau doar sa ma asigur ca pot impreuna acele elemente. Multumesc nucugheri, esti de mare ajutor!
     
  9. Y-GreK

    Y-GreK 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI CJCB 2012
    Salutare tuturor,
    Stie cineva unde pot gasi un difuzor bara spate de A4 B8.5 cu evacuare dubla ca cel din video-ul de mai jos?
     
  10. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    In clipul de mai sus ai o bara + difuzor OEM facelift (2.0 tfsi sau 2.7/3.0 TDI...
    Cand am cautat doar difuzorul pe piata romaneasca nu am gasit niciun vanzator dispus sa vanda difuzorul fara bara.(poate tu ai mai mult noroc)
    Mai exista allegro (eu de acolo mi am luat difuzorul (fara bara)
    Transportul m a costat 25 EURO pentru un colet de aproape 2 metri lungime si greutate (~5kg)
    Difuzorul se potriveste de pe Avant pe berlina
     
  11. alex02

    alex02 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8,2.000,2012
    Va salut,as vrea sa trec și eu de la evacuarea simpla(2.0 TDI)la cea dubla de 3.0.As ruga dacă poate sa îmi spună cineva exact de ce anume am nevoie.
    Va mulțumesc!
     
  12. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Citeste acest topic si vei gasi componentele necesare si codurile lor. Spor la citit.
     
  13. Mihnea2711

    Mihnea2711 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2017
    Locație:
    Bals
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - 2.0 TDI 170 CP
    Salut . Sunt deținătorul unui A4 B8 2.0 TDI și urmează sa ii fac o evacuate din turbina de 63 mm cu ieșire dubla , una dreapta una stânga care o sa includă anulare DPF , doar țeava goală . Ma interesează ce pot face pentru a nu primii acel sunet de fluierat foarte urat !?
     
  14. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    Se potrivește un Downpipe pentru motor 2.0tfsi pe un motor 2.0tdi?
    Întreb pentru ca am văzut unii vânzători descriu aceste țevi ca fii compatibile doar pe o motorizare, iar alții declara ca sunt compatibile pe ambele motorizări.
     
  15. dnblover

    dnblover 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B8 CFKA 2.0 TFSI 2010 132 KW (179 CP) Flexible Fuel
    Salutare, nu gasesc sau poate am sarit peste raspunsul la intrebare. Pot monta o evacuare de 2.7/3.0 TDI pe un 2.0 TFSI, ar scoate un sunet mai bun?
     
  16. SebastianButnariu

    SebastianButnariu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4,2.0tdi,2013
    Buna ziua! Sunt detinator de a4 2.0tdi 177cp cu evacuare simpla vreau sa imi fac evacuare dubla. Am nevoie de un sfat ce sa fac . Vreau sa o fac pentru design si sound. Cum este mai bine sa o fac cap coada sa anulez dpf .. sau sa fac doar finalul ? Sunt in dubii si nu stiu cum este mai bine . Va multumesc
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pai...pentru design e una si pentru sound e alta :)
    Pentru design poti lua tobe complete, de dupa filtru de particule, de la un model de 2,7 sau 3.0 care are evacuare dubla de fabrica si fusta aferenta barii spate. In acest caz sunetul se va modifica foarte putin doar.
    Pentru sound ar trebui facut ceva custom la o firma specializata in asa ceva. Eu personal nu te incurajez sa faci dpf off...
     
  18. SebastianButnariu

    SebastianButnariu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4,2.0tdi,2013
    1 De ce?
    2 Am diffuser deja luat si tipsuri design e gata :)
    3 Problema pt sound nu stiu am inteles ca nu e usoara operatiunea trebuie umblat in soft pt anulare dpf si cutia la fel ca e automata
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ok, mai sus spuneai altceva, ca vrei sa faci nu ca e gata facuta modificarea.
    Pentru dpf off daca vrei, da, trebuie sa mergi la un tuner serios.
     
    CostinAndrei26 apreciază asta.
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sebastian sub nici o forma te rog sa nu mai discuti aici in acest topic despre DFP si anulare DPF. Multumesc. Ultimele mesaje vor fi sterse = editate.
     

Distribuie pagina asta