1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Esapament si/sau sistemul de evacuare - Modificare evacuare la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Scorpiono, 13 Ian 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim, vine pana unde ti-am subliniat in poza.
     
    Ultima editare: 6 Oct 2015
  2. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Voi ce parere aveti.. tehnic, mai poate fi reparata/indreptata o astfel de toba?
    http://postimg.cc/image/cw5f4mfsx/
    Vreau sa o repar pe rca-ul celui care m-a pupat in spate, insa inspectorul de daune nu accepta inlocuirea tobei. Reprezentanta Porsche spune ca
    - toba finala dreapta (deformata in zona circulara exterioara - tehnic nu se poate repara o astfel de deformatie datorita pozionarii deformatiei; nu exista nicio scula sau dispozitiv care sa permita o astfel de reparatie) - de inlocuit;
    - toba intermediara dreapta (deformata/deplasata catre stanga) - de redresat/ centrat 1,0 h.
     
    Ultima editare: 9 Oct 2015
  3. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Eu zic ca cea mai buna solutie este sa indrepti cat de cat teava aia, chiar daca rotund perfect nu o sa mai iasa, dupa care pune niste ornamente OEM peste.

    Asta daca nu rezolvi nicicum inlocuirea!

    Bafta
     
  4. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Si cum se indreapta, care e procedeul?
    Daca nu mai iese rotund perfect, ornamentul va merge pus asa? Ca ala e.. rotund perfect:)
    mersi
     
  5. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Pai daca gasesti un con suficient de rigid si in diametru maxim cat interiorul tevii de esapament il poti bate in teava iar el o va indrepta, sau cu o teava ceva mai groasa.
    Ornamentul o sa potriveasca caci are niste cleme pe interior care iti permit o toleranta de 2-3 mm
     
  6. Ungur Andrei

    Ungur Andrei 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.0 TDI Quattro - DDDA - 2018
    Eu zic sa incerci sa il schimbi la un atelier de reparat esapamente. Teoretic acel tips este doar o bucata de teava de inox taiata la un anumit unghi, nu ? Cred ca un meserias bun iti va face unul nou fara probleme si va arata ca si cel OEM, putin mai bine fiind nou.
     
  7. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Am rezolvat cu indreptatul. A iesit.. aproaape rotund, insesizabil din stat in picioare.
    Acum vreau sa iau niste tips-uri OEM.
     
  8. SeseSerj

    SeseSerj 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    ORADEA-DUBLIN
    Masina:
    A6.3.0 TDI.2005 280cp BMK S-line. 19 ", S6 front bumper
    Poate spun o prostie dar mna asta e. Am un amic ce se ocupa cu evacuari la masini. Am fost cu masina la el a ridicat o pe elevator si mi a zis: daca vrei sa iti scoata un sunet frumos trebuie eliminate toba din mijloc si cea finala si se pune teava dreapta. A zis ca dupa asta va scoate un sunet incredibil ceea ce pe mine ma incanta. Ce parere aveti?lasam la o parte treaba cu ITP ;) pretul este f bun .
     
  9. Gabi123 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0tdi quattro an 2006
    Galerie evacuare audi a6

    Salut,
    Masina este un audi A6 C6 3.0 tdi quattro din 2006, in partea dreapta in zona filtrului de aer se aude un tacanit chiar sub filtru. Am desfacut si pierde gaze pe langa galeria de evacuare. Galeria nu are nimic nu este fisurata, nu nimic, dar am vazut ca este o gaura in chiulasa cam de latimea unui surub de 6. Cand pun galeria de evacuare ea acopera decat jumatate din gaura respectiva, pe acolo se pierd gaze si de acolo si tacanitul. Daca acoper gaura cu mana, nu se mai aude.
    Intrebare mea este: de ce sa dea gaze pe acolo ? Normal nu ar trebui. Masina este la un service si maine astept un raspuns dar nu cred ca se pricep baietii de acolo. Ce ma sfatuiti sa fac ? Mersi
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Noi 2015
    I l i e apreciază asta.
  10. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    Am si eu o problema cu racordul flexibil de la esapament care s-a rupt/spart - prin urmare ma poate ajuta cineva cu dimensiunea lui. Multumesc anticipat
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Oricum trebuie taiat si sudat altul.
    Asa ca taie-l, masoara-l, cumperi ce trebuie si dupa montezi la loc.
     
  12. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    A mai intrebat aici cineva , dar nu a primit niciun raspuns.... asa ca reiau intrebarea... stie cineva ce diametru are toba la A6 4F?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dupa cum ai scris mesajul nici nu o sa primesti raspuns pentru fiecare esapament difera in mai multe parti (fata - mijloc - spate) si difera in functie de motorizare si altele.

    Asa ca intrebarea ta trebuia sa sune asa: la motorul cod ..... si capacitatea cilindrica ... ce are cutie de viteze ..... si cu DPF sau fara DPF ce dimensiune am la esapamentul din fata, in mijloc sau la spate ? Dar daca nu stiti sa va exprimati o sa astepatati raspuns de la "mama Omida". Bafta
     
  14. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Bun. Reiau: la A6 C6 (4F) motor 2.0 tdi cod BLB an 2005, 140 cp, fara DPF, ma interesează sa ii schimb tobele finale cu unele sport. Deci m-ar interesa diametrul esapamentului de dinainte cu 4-5 cm de toba finala. Multumesc.
     
  15. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Salutare.Sper ca am postat unde trebuie.Audi a6 c6 4f cod motor bre 2.0l an 2008 , mi sa spart racordul flexibil ce dupa dpf,ma poate ajuta careva sa iau unul de calitate, după cate am văzut e din inox.găsesc asa ceva?
    Mulțumesc
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la orice magazin de piese auto pentru a cumpara un racord flexibil sau la cei care fabrica esapamente custom = pe comanda. Unde ii gasesti asta cauti singur pe net ca este nemarginit.
     
  17. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Am găsit ceva modele dar nu din inox, astea ce sunt pe piață am văzut ca se ard repede. Mulțumesc oricum
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Atunci cumperi original si nu mai ai stres ca nu gasesti / nu e, ce trebuie.
     
  19. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Ai dreptate numai ca sare bine prețul...
    Ma gândeam ca știe careva un producător bun.
    Mersi oricum,ma hotarasc ce fac...
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Producatori buni sunt dar pretul este pe masura. Magnaflow, Supersprint, Miltek ... etc. si terminand cu Akrapovič.
    In schimb cand vei afla ca te costa de 2-3-10 ori ori mai mult decat originalul te lasi pagubas sau nu. :)
     

Distribuie pagina asta