1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Esapament si/sau sistemul de evacuare - Modificare evacuare la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de barladi, 4 Ian 2016.

  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
  2. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Am facut rost de numar de telefon, urmeaza sa ii sun foarte curand. E greu pentru mine sa pierd o zi intreaga stand langa masina si inca o zi pentru modificarea cat-back-ului. As fi vrut sa le rezolv pe toate intr-o zi dar se pare ca este destul de greu.....
    Exista variante gata facute la o firma din Polonia si la una din Viena, plus cele de la Supersprint doar ca la ultimii este 500 Euro bucatica aia de 40 cm....
    Mersi insa pentru informatii :)
     
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cu placere si sa ai succes la modificari !
    La fel te assteptam cu rezultatul precum si feedback legat de vanzatori/produse
    Lasa variantele externe, avem oameni foarte priceputi in Romania
    off : pana la urma chiar si in echipa de proiectare si productie a Bugatti Veyron s-a aflat un roman :beerchug:
     
  4. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Cu greu am reusit sa il prind la telefon pe Dani. Am sunat 2 zile si trimis mesaj pe fb si abia abia am reusit. Downpipe 200 euro, finalele de la jumatatea masinii (teava, 2 finale sport, 4 tipsuri) toate de inox imi cere 2660 lei. La cei de la Pilot obtinusem un pret in jur de 1600-1800 lei in functie de ce finale vroiam. Ce recomandati intre cei doi? La ambii trebuie lasata masina 2 zile deci nu scap fara :):)
     
  5. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Stie cineva ce diametru are teava de esapament originala la 3.0BiTDI? Banuiesc ca este ca si la 3.0TDI sau TFSI.
    Ma gandesc sa montez un sistem cat-back de la Milltek care este de 70mm dar as vrea sa stiu inainte diamentrul stock al masinii.

    Multumesc :arco:
     
  6. razvanpro

    razvanpro 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    Audi A5, B9 2.0 TFSI 252 cp Quattro
    Un service cat de cat ok aveti idee unde sa modific evacuarea ? In Bucuresti preferabil, a mea fiind 2.0 are doar pe stanga. Si vreau sa ii fac pe ambele parti pentru ca am luat bara de s-line de 3.0.
    In afara de Pilot din Pitesti. Ca ei la ultima masina (A5) mi-au luat 1.100 lei. Ce e drept ca au facut treaba perfecta dar as vrea sa vad daca aveti idei de unul cu preturi mai scazute. Mersi .
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am dat 150€ doar pe tipsuri. Deci 1100 ron (250€) cu piese + manopera este pomana la masina ta. :)
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  8. razvanpro

    razvanpro 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    Audi A5, B9 2.0 TFSI 252 cp Quattro
    Atasez si eu cateva poze cu evacuarea modificata la un atelier destul de ok in Bucuresti. Cost 900 lei traseu evacuare si tipsuri.
    Traseul e facut din teava aluminizata indoita la presa cu destul de putine suduri. Am fost destul de multumit.
    Legat de tipsuri se putea mai bine dar astea erau pe stoc si n-am avut rabdare sa ma mai duc sa caut. Recomand.
     
    clauuualc apreciază asta.
  9. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Din prima poza pare bine facuta lucrarea.
     
  10. QUATTROINELE 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A6c7 2.0tdi 177cp
    Poti da contact atelier ?
     
  11. tyndomnescu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 c7 S line 2013
    Salut, as dori sa imi fac evacuare dubla la un a6 c7 2.0d. Am cumparat difuzor cu 2 iesiri si as avea nevoie si de tipsuri. Stie cineva unde as gasi? In romania as dori. Daca se poate sa arate ca si originalul
     
  12. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
  13. tyndomnescu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 c7 S line 2013
    As dori sa pun doar tipsurile.... evacuarea fiind falsa... si daca le as gasi in romania
     
  14. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Recomand sa iti faci evacuare cat-back custom atunci. Sa nu o lasi falsa pentru ca tipsurile se vor inegri pe o singura parte.....Iarna se vede ca gazele ies de pe o singura parte...etc.
    Iti trimit PM cine mi-a facut mie la Cluj foarte ieftin. Tot pe A6 C7 2.0tdi.

    [​IMG]

    Si asa arata dupa mai mult de un an si cu alte tipsuri:
    [​IMG]
     
  15. tyndomnescu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 c7 S line 2013
    Ma ajutati cu codul pt tipsurile originale de s6 c7 4.0 tfsi si cu codul la toba finala de pe partea dreapta daca gasiti???
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te complici tare aiurea.
    Tu vrei sa ramai pe o parte cu evacuarea de 2.0 TDI si pe cealalta parte cu una de 3.0 TFSI, modificand tipsurile ambelor ?
    Va iesi o strutzo-camila. De ce nu iei evacuare completa cu tot cu sistemul de prindere de pe 3.0 (care are iesire pe ambele parti) si ii pui tipsuri quad ?
    Sau de ce nu te duci la o firma ce se ocupa cu asa ceva sa iti dea mai multe posibilitati ?
     
    Boariumihaidaniel și clauuualc apreciază asta.
  17. tyndomnescu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 c7 S line 2013
    Nu.... vreau sa las pe partea stanga exact cum e evacuarea din fabrica si sa pun acelasi lucru pe partea dreapta (doar de forma) problema e ca sunt din sibiu si nu avem cun service care sa imi ofere aceasta posibilitate. S6 look 4.0 tfsi
     
  18. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Si eu zic ca si audi66. Nu o sa iasa niciodata ok cum vrei tu acum.
    Fiind 2.0TDI poti sa faci si una complet goala, nu o sa ai probleme cu zgomotul. O ai si pe cea de 2.0tdi standard in caz ca o sa vrei vreodata sa vinzi masina stock.

    Plus ca nu sunt sigur insa costurile celor 4 tipsuri de S6 originale o sa te ajunga la pretul unui cat-back complet cumparat din DE. Si daca iei cat-back de S6 treaba este plug and play.
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ori faci ceva cum trebuie ori lași balta ca precis va fi o țigănie
    Firme sunt destule atât la Bucuresti, Brașov etc

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @tyndomnescu Pai o sa se vada diferenta.
    Tu pe partea stanga ai toba standard de 2.0 TDI, pe partea dreapta vrei sa pui de forma toba de S6.
    Tu nu vei gasi in vecii vecilor tips-uri care sa imite 100% toba de S6, deci vei avea o diferenta vizuala nu foarte placuta ochiului de la stanga la dreapta.
    Pe stanga vei avea toba + tipsuri imitatie S6 si pe dreapta vei avea toba originala de S6.
    Esti impacat cu faptul ca iarna iti va iesi abur doar pe partea stanga ?
    Aveti masini superbe si va place sa le "cocalariti". Pacat ...
    In fine, e alegerea ta.
     

Distribuie pagina asta