1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Esapament si/sau sistemul de evacuare - Modificare evacuare la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de barladi, 4 Ian 2016.

  1. tyndomnescu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 c7 S line 2013
    Ma gandeam ca sunt la fel. :) Atunci le cumpar pe amandoua finalele ( stanga-dreapta) doar da-mi un cod sa le cumpar.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Codul pentru ambele tobe de S6 ? Esti constient ca pretul este de 800€ /bucata si SH nu o sa le gasesti ?

    Fa cum iti zic eu.
    Cumpara toba pentru partea dreapta de pe un 2.0 sau 3.0 TDI (sunt aceleasi) si da-i mesaj vanzatorului din link-ul de mai jos si vezi daca iti vinde doar tipsurile.
    http://www.ebay.it/itm/Fur-Audi-A6-...635259?hash=item3ac32d64fb:g:jjIAAOSwMNxXZqXn
    Sau le cumperi din China :
    http://www.ebay.co.uk/itm/S6-Style-...e:Audi&hash=item3ad21bc1cc:g:EhQAAOSwaB5Xj1Vj
    Sau apelezi cum ti-am mai zis de 5 ori la o firma ce se ocupa cu asa ceva.

    In felul asta ai 2 tobe complet functionale si compatibile cu masina ta.
     
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    tyndomnescu cea mai buna varianta a 6-a oara este o firma care cu asta se ocupa
    Spre exemplu la Brasov il ai pe baiatul de la Stelco pe Calea Bucuresti foarte priceput , mai sunt cei de la Pilot Bucuresti si Pitesti.
     
  4. QUATTROINELE 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A6c7 2.0tdi 177cp
    evacuarea completa de pe un 3.0tdi quattro break se potriveste pe o berlina 2,0tdi?multumesc anticipat.
     
  5. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
  6. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Nu știu exact dacă după ce am eliminat toba intermediara sau mai târziu, dar de ceva vreme am o vibrație in caroserie în intervalul 1900-2100rpm. Schimbul de ulei in cutie e făcut de câteva luni, nu am făcut nici o adaptare, insă nici nu am avut probleme. Să incerc acum această adaptare a ambreiajelor? Sau poate fi din vina unor tampoane de la motor/cutie/evacuare, eventual convertizorul?

    O să merg zilele care urmează in service, dar până atunci aș vrea să vă dați cu părerea.

    Mulțumesc!
     
  7. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Pai daca ai benzinar si ai scos toba intermediara, e posibil sa apara efectul de rezonanta/drone.....
     
    Cata_ADC, TaZZuLeTz și Mitiy apreciază asta.
  8. Kpr

    Kpr 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6C7,3.0biturbo,2013
    Stie cineva ce inseamna eroarea asta ?

    64A712AE-B4B0-4B62-93D6-1676D85FD70D.jpeg CDA0FE79-00BF-4B51-9F32-CCC6FD4FF1AF.jpeg
     
  9. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Nu iti gaseste modulul generator de sunet pe evacuare specific modelelor biturbo cum vad ca ai. Nu ai sesizat ca nu se mai aud tobele cand dai pe dynamic?
    Ori a murit calculatorul, ori o problema de cablaj.
     
  10. Kpr

    Kpr 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6C7,3.0biturbo,2013
    Merci frumos i-am montat sound booster de la max haust si de aceea cred am probleme la diagnoza.
     
  11. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Revin cu rezolvarea problemei de la postul #46. S-au comandat tobele intermediare originale, s-au montat și am rezolvat acele vibrații super enervante. Au costat destul de mult, dar măcar am rezolvat problema.
    Mulțumesc KUL pentru ajutor!
     
    Ultima editare: 12 Dec 2017
    Cata_ADC apreciază asta.
  12. Tudor Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2017
    Locație:
    Ramnicu sarat
    Masina:
    A6 C7, Q7 4L, A4 B6&B7
    Salutare, am un a6 c7 3.0 bitdi 230kw, caruia i am montat cipul de sunet de la ABT.
    Vreo 2 zile am avut un sunet fantastic dupa asta dintr o data tobele mele s au dat pe silentio. Se aude mai slab decat fara cip pe dynamic.
    Am dat cipul jos si acum schimbarea intre comfort si dynamic este aproape insesizabila, numai in ture auzi ca merg generatoarele.
    Stiind ca se regleaza intensitatea din vcds, am intrat , si erau la 100%. Nu mai stiu ce sa i mai fac dintr un sunet de v8 veritabil zici ca e un v8 aspirat cu cipul montat sau un v6 normal fara cip.
    Are cineva idee ce se fi putut intampla?
    Am dat si test la actuatoare si merg bine.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Te duci la cei care ti l-au montat pentru ca nefiind un sistem montat in fabrica nu se poate face diagnoza la el. Asa ca poate fi orice, incepand de la un banal fir intrerupt sau orice altceva legat chiar de softul care genereza acest zgomot.
     
  14. Tudor Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2017
    Locație:
    Ramnicu sarat
    Masina:
    A6 C7, Q7 4L, A4 B6&B7
    Salut. Eu l am montat. E plug&play. Ideea e ca l-am scos si acum nu mai amplifica pe dinamic sunetul fara el. Iar cu el amplifica mai slab decat fara pe dinamic. Ceva s-a intamplat in soft sau in calculatoru ce face sunet?
    Si fata de colegul de mai sus. Mie imi citeste in vcds inclusiv cu cipul pus. Si imi face si testul (incep generatoarele cu motorul oprit sa fluiere) si am intrat si la reglajul intensitatii si e 100%
     
  15. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
  16. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Din experienta mea ce incepe cu 4G0 este comun pentru sedan si avant.
    Coduri cu 4G5 sunt doar pentru sedan.
    Coduri cu 4G9 sunt doar pentru avant.
     
  17. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Intrebarea era ce cod are esapamentul, daca esapamentul de avant incepe cu 4G0 sau 4G9
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    La ambele versiuni codul incepe cu 4G0 si este acelasi esapament, dar difera intre ele de la tractiune fata si quattro... cat si intre motorizare.
     
  19. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Am gasit 2 esapamente vanzatorii zic ca sunt de pe 3.0 quattro
    primul esapament are codul 4G0253612M si de jos 8K0120H doar atat
    al doilea esapament are codul 8K0253611R si pe google am gasit o informatie ca ar fi de A6 C7 3.0
     
  20. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Acum am oservat esapametul de 3.0 nu are toba intermediara , sunt nevoit sa renunt la ea ,ce de 3.0 cupalndu-se inaintea intermediarei oare cum se va auzi :racer:
     

Distribuie pagina asta