1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ESP si ABS aprins in bord - eroare pe tester la A4 B8 - Codari ABS si ESP - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de djenavar, 15 Ian 2015.

  1. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Volanul se lasa drept, cu rotile fara a fi bracate. Cheia se lasa in contact ptr. ca altfel nu vei avea acces la suruburile de fixare a Airbag-ului de volan. Se scoate borna de minus de pe baterie. Ai grija sa lasi capota/haionul deschis ptr ca alfel nu vei avea tensiune pe masina pentru a-l putea deschide ulterior.
     
    Avram octavian apreciază asta.
  2. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Cu placere. Am mai auzit de faptul ca s-a defectat acel senzor cand s-a umblat la caseta de directie. La inlocuirea spirei urmezi pasi descrisi de paulkf. Bafta!
     
    Avram octavian apreciază asta.
  3. Avram octavian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 2.0 2010
    Cum ai rezolvat?
     
  4. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
  5. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Aceeasi eroare am avut-o si eu cu o spira SH, dupa ce am schimbat blocul de manete si spira pentru retrofitul la ACC ai Lane Assist. Nici dupa mai multe recalibrari ale senzorului G85 nu am reusit sa scap de eroare. Solutia ... am cumparat o spira noua, i-am facut initializarea, codarea si calibrarea senzorului G85 si am scapat de problema. Este posibil sa ai o problema cu spira. Mie imi aparea eroarea cand luam viraj dreapta.
     
  6. vladazu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI, CJCB
    Salutare baieti,
    Cand sa pornesc masina ieri dimineata s-a facut pom de craciun : esp,abs, tpms,electric brake malfunction si inca o eroare nu mai tinminte exact . Scanez cu vcds, senzor abs stanga fata defect iar restul erorilor banuiesc ca sunt din cauza lui.
    Merg cu masina la un service si firul de la senzor era ros de soareci, reface legatura un electrician si scanez din nou erorile persista. Inlocuiesc senzorul cu unul nou Bosch .......din pacate la fel.
    Cei de la service au zis sa caut un electrician bun sa vada daca nu sunt intrerupte si alte fire. Masina trage bine nu este in limp mode, doar ca e pom de craciun. Ceva idei? ce sa verific?
     
  7. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Verifica traseul circuitului de la senzorul ABS afectat pana la pompa ABS.
     
  8. vladazu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI, CJCB
    Ok, te referi la o verificare vizuala? Sau ar trebuii masurat ceva pe acolo. Scuze daca par intrebari prostesti , dar sunt destul de profan. eventual se poate verifica cu vcds prin measuring blocks?
     
  9. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Trebuie verificata continuitatea fizica / electrica a cablajului de la senzor la centrala ABS.
     
  10. vladazu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI, CJCB
    Maine am programare la un elecrician, sa vada ce probleme am. Cand am noutati revin cu detalii. Iar ca fapt divers am facut aseara o noua scanare cu vcds si surpriza am eroare pe ambele roti fata. Iar cad intru pe modulul de abs/measuring blocks -> senzorul din stanga fata inregistreaza viteza de deplasere, iar cel din dreapta nimic.:wtf:. Cu cateva zile in urma era eroare doar pe cel din stanga fata , care nu inregistra nimic.
     
  11. vladazu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI, CJCB
    Gata s-a rezolvat. Schimbat senzor roata dreapta fata defect, refacute legaturile firelor rupte. Toate functioneaza normal. Ms baieti pentru suport.Drumuri bune.
     
  12. Georgedolce 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2018
    Locație:
    Franţa
    Masina:
    AUDI A4 AVANT BUSINESS LINE A4 2.0 TDI 136 DPF 2011
    Buna seara . Detin un Audi A4 Avant 2.0 TDI , 100Kw . Nu stiu daca e topicul bun,dar am ajuns la capatul puterilor cu aceasta suprema clasa premium . Eroare Esp,Abs,frana stationare,presiune roti,pozitie faruri , deci in principiu bordul e pom de craciun . Tin sa precizez ca a trebuit sa trag cu doua maini sa rotesc volanul ca sa ies din giratoriu . Am facut o diagnoza la Audi Laval Fr. dar nu au reusit sa dea de problema . Atasez si 2 foto cu rezultatul diagnozei. Imi cer scuze pt exprimare , dar sunt afon in ale mecanicii. Va multumesc. Ps. Am uitat sa precizez ca a trebuit sai dau 3 chei ca sa repornesc motorul.
     
    Ultima editare: 15 Iul 2018
  13. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Am intalnit de curand o problema similara cu a ta la un A6 C7 din 2013. Problema a fost defectarea CAN Gateway, Inlocuirea CAN-ului a rezolvat problemele. Practic modulele afectate functionau corect individual, dar nu ,,se vedeau" intre ele datorita defectarii controler-ului din CAN. Acest CAN Gateway este un fel de router prin intermediul caruia pot fi accesate toate modulele si prin intermediul caruia comunica intre ele modulele.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Orice ti-am spune noi sa faci, nu o sa intelegi din cauza a ceea ce ai afirmat mai sus. Trebuie sa mergi la un profesionist in electrica si unul in mecanica pentru ca fiecare face ce stie si nu trebuie sa stie un electrician auto ce face mecanicul si invers. Adica trebuie sa mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Diagnoza se face obligatoriu in engleza si scrii erorile care privesc titlul topicului si atat. Nu ne intereseaza pe acest topic alte erori in afara de cele legate de ABS si ESP.

    Dupa ce la diagnoza ti s-a confirmat defectul in procent de 100 % mergi la un profesionist in mecanica care stie ce are de facut in urma confirmarii diagnozei. Asa trebuie procedat cu masinile astea care le avem si daca nu faci asta o sa intrebi ce probleme ai si cum o rezolvi, pana te plictisesti

    Vis-a-vis de aceasta remarca:
    citez ce am scris in alta parte:

     
    Georgedolce apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si/sau alternator/baterie.
     
  16. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Nu este exclus ca bateria sa fie descarcata, respectiv alternatorul sa nu mai incarce, dar cand una din cele doua genereaza un lant de erori, apar si mesaje de genul limita/pragul minim al tensiunii a fost atins ... asta intro traducere bruta :).
     
    Georgedolce apreciază asta.
  17. Georgedolce 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2018
    Locație:
    Franţa
    Masina:
    AUDI A4 AVANT BUSINESS LINE A4 2.0 TDI 136 DPF 2011
    Problema este ca am fost la reprezentanta Audi din zona in care locuiesc, deci ma gandesc ca nu am fost la orice agarici. Iar ei imi spun sa merg in continuare si daca mai apar probleme sa facem o programare pentru un control amanuntit.
    Problema asta a aparut acum 3 saptamani dupa ce sotia a alimentat alta masina (nu la borne) direct la baterie. Raspunsul a fost probabil o scadere de amperaj in baterie. Timp de 3 saptamani nu am mai avut martori aprinsi in bord. Imi cer scuze pentru iesirea cu masina premium, dar de, asa mai reactionam la suparare. Merci pentru raspuns.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sterge erorile cu VCDS si tine sub observatie sa vezi daca mai apar. Asta pentru inceput.
     
  19. Georgedolce 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2018
    Locație:
    Franţa
    Masina:
    AUDI A4 AVANT BUSINESS LINE A4 2.0 TDI 136 DPF 2011
    Am facut asta acum 3 saptamani. Nici o problema pana astazi. Azi au reaparut.
     
  20. bgu 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2016
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    a4.2.0 tdi euro 5.120cp.CAGC.2009
    Salutare,azi dupa ce am schimbat partea electronica a abs ului,codat cu vechiul cod,adaptare g85,imi apare eroare "brake presure senzor 1,(g 201),implausibile signal".trebuie cumva calibrat si acesta?unde il gasesc?multumesc
     

Distribuie pagina asta