1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ESP si/sau ABS aprins in bord la A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de SisQuo, 20 Dec 2009.

  1. SisQuo 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2009
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi 2006
    Buna, mai intai specific:daaaaa... am cautat prin toate posturile :scared2:
    :) Volumul I:
    Audi A4 1,9 Diesel 2006
    Venem ieri dupa un drum lung, pe o temperatura de -12...nu am mers turat pentru ca era viscol (120, 130 km/h).
    Dupa vreo 800 km mi se aprinde martoorul ESP si imi da computerul pe display nivelul de ulei...urmate de 3 beepuri.
    Precizez ca primul lucru a fost sa verific nivelul uleiului....era la mijloc dar i-am adaugat pana la max...doar ca sa elimin o varianta.
    Trag pe dreapta pe avarii , opresc motorul si repornesc. Se resetase dar dupa cateva secunde in primii metri imi da din nou acelasi lucru doar ca a venit si martoorul (check engine)...ala roshu, spaima soferilor...apoi observ ca ECU nu imi mai lasa turbina sa intre. Dau mai multe restarturi, cu capota deschisa (mentionez ca era plina de gheata sub capota...speram asta sa fie cauza...nu stiu cum e zapada sub capota daca motorul e in 90 de grade). Am facut inca 100 de km in conditiile astea...adik dupa restart disparea uleiul si ESP, ramanea "check engine- care se reseteaza din VAG COM" dar imi apareau din nou dupa o scurta perioada...turbina tot nu intra....aaa...si era sa uit: cand intra in criza turometrul cadea pe 0 apoi urca, apoi cadea...dupa o perioada ramenea turometrul pe 0...DAR masina functiona normal...doar ca nu avea turbina.
    Am inteles ca uleiul fiind normal ca nivel, posibilitate ar fi presiunea (pompa de ulei).
    Azi fiind Duminica nu am unde sa ii fac diagnoza interna a codurilor.
    O sa va tin la curent...dar o speranta de Duminica...are cineva vreo idee...exeptand banalele verifica nivelul de ulei, fa diagnoza....sau alte off-topicuri .
    Merci
     
  2. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Pai tu ai verificat uleiu dupa ditamai drumu .. si e logic sa apara jumate sau amxim .... uleiu trebuie verificat cu motoru rece ...

    Mai incearca odata sa verifici joja ! Cu motoru RECE !
     
  3. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    :scared2:
    Cum adica ai ridicat capota si era plin de gheata sub capota ?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?

    Cat despre ulei ... ai facut "foarte bine" :tocktock::tocktock::tocktock:.
    Te sfatuiesc sa gasesti o modalitate sa golesti surplusul!


    Despre becul la ESP ... ai fortat cu o acceleratie mai brusca ? Pe o vreme ca asta e normal sa se aprinda din cand in cand daca mergi mai sportiv.

    Deci mie mi se pare de domeniul sf-ului povestea ta.


    By the way ... faza cu martorii pt ESP si Check Engine e discutata in cateva topicuri :)
    Deci .... nuuuuuuuuu ... nu ai cautat bine :)
     
  4. SisQuo 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2009
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi 2006
    LevY mersi pentru deranj...dar....cred ca stiu sa verific uleiul...a avut timp sa se aseze uleiul (vreo 15 min pe frigul ala) cat am dat 100 de telefoane.
    Da, am verificat din nou joja si am avut dreptate.....am vb cu niste mecanici (inca nu am avut timp sa trec la service) si mi-au zis ca probabil erau niste sonde inghetate
    P.S. - A doua zi am curatat motorul si conductele, conectorii de gheata si nu a mai dat probleme...sper sa fi fost gheata de vina

    deocamdata Daca se arindea ESP-ul pentru ca derapa roata nu ajungeam sa scriu pe forum de ce s-a aprins ESP cand derapam pe gheata....:jump:

    NU, nu e de domeniul SF-lui din acelasi motiv: nu mai scriam in detaliu pe forum daca totul era un vis urat...
    Da tu o cautare la ESP si check engine si le gasesti separat...daca se aprind separat stiu si eu care era problema....dar eu zic ca era o legatura intre cele 2.....veneau impreuna la fiecare criza + turometrul cadea pe 0 si urca din nou si tot asa
    P.S. - A doua zi am curatat motorul si conductele, conectorii de gheata si nu a mai dat probleme...sper sa fi fost gheata de vina
    ...oricum...mc de deranj....data viitoare beau o cola
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Iun 2012
  5. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    In compartimentul motor nu ar trebuii sa intre zapada(gheata) daca are toate scuturile pe dedesupt.
    Ai verificat daca scutul motorului este asezat bine sau daca mai este acolo? Sau zapada si-a facut loc pe undeva si trebuie sa remediezi problema.
    Si eu am mers zilele acestea vreo 300 km pe zapada si ceva viscol dar acasa,cind am ajuns, am desfacut copota pentru a mai pune lichid de parbriz si totul era uscat pe acolo.
     
  6. SisQuo 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2009
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi 2006
    Scutul e OK...dar mersesem o gramada cu viscolul din fata....avea pe unde sa intre...mi s-a parut si mie ciudat dar mi-a mai spus cineva ca avea zapada sub capota in aceleasi conditii...
    mc din nou
     
  7. bisisica 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 2007
    Am un a4 2007 cu ABS si ESP si ma gandeam daca se poate monta si sistemul ASR
     
  8. oaie-alin-cioban

    oaie-alin-cioban Banned

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    ot
    Masina:
    s3 8l 1.8t 2++cp & a4 8e 2.0 130cp
    stai linistit, ESP are si ASR inglobat
    si oricum sistemele astea fac si ele fata pana la un punct, poti sa ai o lista lunga de 20 de 'sisteme' ca tot o faci lata daca nu respecti niste reguli nescrise elementare
    si ca sa iti raspund la intrebare, orice e posibil (daca nu ai fi avut din fabrica) dar costa prea mult si nu prea merita in acest caz

    ps: iti montez eu asr..costa 1500 eur, imi lasi masina de dimineata si dupa amiaz vii si o iei cu sistemul montat..si cu banii bineinteles :laugh:
     
  9. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Asa cum o zis si colegu mai sus, daca ai ESP inseamna ca are inglobat si ASR. Incearca sa ti apasat cateva secunde pe butonul de ESP si ar trebui sa iti apar pe ecranul dintre ceasurile de bord ,,ESP/ASR off,,. Cel putin la A6 modelul 2006 asa ii, daca apesi odata pe butonul de ESP iti apare ESP off iar daca ti cateva secunde apasat pe buton iti apare ESP/ASR off.
     
  10. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Oare manualul de utilizare pentru retete de bucatarie este folositor?Scrie acolo pe larg tot despre sistemul ESP.Si daca nu ai acel manual il poti gasi la noi pe forum.
    Legat de ESP este foarte folositor in multe din situatii,chiar daca nu face minuni(multi considera ca avand ESP merg ca trenul pe sine).
     
  11. dyabolyk

    dyabolyk 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    AUDI A4 B8 2009 2.0TDi
    Eroare 00493 - ESP-Sensor Unit (G419)

    Salut!
    Acum o saptamana mi s-a aprins senzorul ESP pe bord. Dupa ce am oprit si am pornit masina senzorul s-a stins si toate bune si frumoase. A doua zi la fel. Pornesc motorul ESP aprins - opresc motorul martorul ESP stins. Mentionez ca atunci cand martorul ESP era aprins ESP-ul nu functiona. In a 3-a zi martorul ESP ramane aprins si dupa ce pornesc/opresc motorul. Aseara am pus masina pe tester si a aparut eroarea 00492 esp sensor unit g419... dupa cum se vede si in fisierul atasat. Baiatul de la service a zis ca este un senzor de schimbat care costa 500eur. As vrea sa stiu daca a mai avut cineva pb asta si cum s-a rezolvat.
    Multumesc
     
  12. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    verifica mufa de la unitatea ESP si eventual da pinii cu un spray contac in prima faza sa vezi daca iti mai apare.
     
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Possible Causes
    Steering Angle Sensor (G85) not properly learned
    Wiring/Connectors from Brake Electronics (J104) to ESP-Sensor Unit (G419) faulty
    ESP-Sensor Unit (G419) faulty
    Possible Solutions
    Adapt Steering Angle Sensor (G85)
    Check Wiring/Connectors from Brake Electronics (J104) to ESP-Sensor Unit (G419)
    Check Measuring Value Blocks (MVB)
    Replace ESP-Sensor Unit (G419)
    Incearca adaptarea senzorului.
     
  14. dyabolyk

    dyabolyk 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    AUDI A4 B8 2009 2.0TDi
    am adaptat Steering Angle Sensor (G85) si degeaba. a mai ramas sa verific cablul de la abs la esp sau sa schimb unitatea g419. am citit pe undeva pe net ca unitatea senzorul esp g419 ar fi alcatuit din 2 senzori defapt? poate cineva sa imi confirme?
     
  15. john7

    john7 Bronze Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9TDI BKE
    da, asa este, senzorul ESP este alcatuit din 2 senzori (G-force sensor lateral si yaw rate sensor) aflati intr-un singur modul care este localizat sub climatronic. Accesul la el il ai scotand cd-playerul, climatronicul si scrumiera.
    Configuratia pinilor ar fi:

    2 - masa (maro)
    5 - plus pe contact (maro/negru) - vine din siguranta 7 (10A)
    3 - CAN-H (orange/negru) - vine din pozitia 37 a modulului ABS prin caseta de legatura T17b pozitia 14
    4 - CAN-L (orange/maro) - vine din pozitia 24 a modulului ABS prin T17b pozitia 1

    acum o luna m-am confruntat cu acelasi cod de eroare, care se manifesta prin aprinderea ESP-ului in bord, si disparea doar daca luam contactul si il repuneam. Se stingea si aparea in cateva minute din nou, si odata aprins, nu mai functiona ESP-ul. Am incercat sa rezolv in etapele astea: decuplat si recuplat prima data mufa ABS-ului, fara rezultat; am facut recalibrarea senzorului de rotatie a volanului G85 cu VAG-ul; apoi am verificat siguranta 7; am verificat butonul ESP, functiona perfect; am decuplat si recuplat senzorul ESP si verificat continuitate fire intre modulul ABS si senzorul ESP...iar nici un rezultat; apoi dupa cateva zile, am gasit o informatie pe net...cum ca sa decuplez si recuplez siguranta mare de 40 de amperi aflata in spatele panoului de sub volan. Din acel moment nu a mai aparut niciodata eroarea.
    exista din cat am vazut o diferenta intre codul tau de eroare si cel pe care l-am avut eu. Tu ai ca detalii "002 - Lower limit exceeded" iar eu am avut "004 - No signal/communication - intermittent" si e posibil sa fie senzorul ESP pana la urma defect. In cazul asta, daca nu e din fire, fa rost de la un prieten cu A4 de senzorul respectiv si fa o proba, inainte sa mergi la reprezentanta sa cumperi altul;)
     
    Ultima editare: 22 Aug 2010
  16. dyabolyk

    dyabolyk 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    AUDI A4 B8 2009 2.0TDi
    era prea frumos sa mearga treaba cu siguranta. nu merge :( o sa incerc sa ma duc la un electrician sa imi verifice firele poate am noroc... va tin la curent
     
  17. campulaurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,2.0 TDI - 140 CP, 2008
    salut.

    si eu am avut o problema asemanatoare si am schimbat senzorul de esp care se afla sub bancheta din spate exact pe mijloc.

    din fericire am eu un asemenea senzor.. de vanzare ... daca vrei lasa-mi un msg pe pm si vb la telefon
     
  18. Strike

    Strike 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2.0 ,2007
    Eu unul n-am inteles ce inseamna 100% ESP sau ASR.Aud fel si fel de pareri si nu stiu la care sa raman .Deci poate ma faceti voi sa inteleg.Imi cer scuze daca am facut off-topic dar am cautat pe aici si n-am gasit nimic
     
  19. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Esp vine de la Electronic Stability Program sau Controlul stabilitatii masinii , iar ASR vine de la Anti Slip Regulation .
    De montat oficial nu se paote ( pentru ca intervii la sistemele de siguranta ) dar neoficial orice se poate . :)
     
  20. Strike

    Strike 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2.0 ,2007
    Stiu cum se traduce,dar ce inseamna mai exact,cu ce ma ajuta pe mine?
     

Distribuie pagina asta