1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ESP si / sau ABS aprins in bord la A6 C5 - Senzori sau Unitatea - reglare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de HARFO66, 10 Mai 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste asa incet si cu rabdare acest topic unde ti-am mutat mesajul, topic pe care trebuia sa-l citesti inainte sa scrii pe forum.

    In general simptomele care le ai sunt de la voltaj minimal. Verifica daca ai un consumator ascuns. Verifica cu un multimetru valoarea consumului dupa intrarea in stand-by a tuturor sistemelor de pe masina. Durata de intrare in stand-by variaza intre 20 minute si 60 minute. Deci daca dupa acest timp ai peste valoarea minima admisa adica 35 mA ca si consum, din cauza asta la prima cheie ai valoare minima la pornire si iti apar acele mesaje. Citeste aici: https://despretot.info/verificare-baterie-auto/
    Daca, asa cum ai spus, mesajele nu se mai repeta la o alta pornire imediata, de acolo pleaca problema ta sau de la baterie (chiar daca este noua). Citeste integral si topicul despre baterie alternator la masina ta.
     
  2. 77yce 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi a6 1,9TDI 136CP 2002
    Mersi frumos am sa masor si revin
     
  3. 77yce 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi a6 1,9TDI 136CP 2002
    Am revenit cu constatari:
    Am pus 2 baterii in paralel pentru un curent mai mare si la fel face. Alternatorul baga 14.4 V cu faza lunga pornita, radio, lumini ambientale, etc. Tensiunea cu masina oprita este 12.5 V
    Mentionez ca merg cu masina pana la servici si nu am decat 7.5 Km. Ceva imi ia foarte mult curent la pornire si nu imi dau seamace anume. Sau probabil este de la altceva. Pe vag-com am doar eroarea afisata mai jos. Astept raspuns. Stima

    Screenshot_20161207-164910.png IMG-20161207-WA0000.jpg
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca sa depistezi consumatorul este o munca titanica. Nimeni nu stie exact problema care o ai. Sfatul meu este sa faci niste verificari incepand cu scoaterea tuturor sigurantelor pe rand si verificat cu multimetrul valoarea reziduala dupa intrarea in stand-by si cu siguranta scoasa ca sa te asiguri ce si cum consuma. Vad ca nu ai facut ce ti-am spus adica nu ai testat asa cum ti-am spus eu ca sa verifici cum intra in stand-by fiecare componenta. Vino in Bucuresti ca ne invartim in cerc aiurea. Sunt colegi profesionisti in diagnoza auto in aria de prestari servicii.
     
  5. 77yce 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi a6 1,9TDI 136CP 2002
    Pe bune daca nu as veni ca sunt din Ploiesti dar ar trebui sa stau o noapte ca sa apara eroarea deoarece daca merg cu masina mai multi km peste aproximativ 10km eroarea nu mai apate in ziua respectiva ci numai a doua zi la prima cheie
    Si ca sa masor consumul in gol ar trebui sa conectez cablurile ampermetrului in serie si aparatul sa-l scot afara din masina ca sa o pot inchide ca si cum ar fi in regim normal altfel imi apare ca si consumator inchiderea centralizata si sa pazesc masina aproximativ 1 ora
    Cred ca fac un sacrificiu
    Mersi dar revin ori cu mesaj ori in bucuresti
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ah, ah. Simulezi inchiderea yalei din usa, capota motor sau capota portbagaj. Adica inchizi yala fizic cu surubelnita. Adica ele sunt deschise fizic dar yala este inchisa cu surubelnita si pe VCDS apar inchise. Ce fel de electrican esti pentru ca referitor la domeniul auto cel putin la marca asta esti in alt film. :)
     
  7. 77yce 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi a6 1,9TDI 136CP 2002
    Pe bune chiar sunt electrician si ce zici tu este rudimentar de domeniul trecutului eu pot anula inchiderea centralizata si din laptop cu vag com ca nu ma incalzeate cu nimic ca simulez inchiderea capotei ( ca practic acolo ma intereaeaza ) daca afara e frig si ninge

    Oricum imi iau geaca de blana si ma duc 1 ora afara sa masor consumul cu miliampermetrul ca ma disperat masina si revin cu date concrete
    Mersi oricum ma disperat masina
     
    catalin26 apreciază asta.
  8. 77yce 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi a6 1,9TDI 136CP 2002
    Am rezolvat problema
    Gata am sapat si am rezolvat problema
    Daca va apare asa ceva inseamna ca aveti probleme cu bateria
    Eu am avut o baterie de 77A si 780 A curentul de rupere si nu este suficient
    Am pus o baterie de 80A si 800A curentul de rupere si nu mai am nici un fel de probleme
    Stima
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Multumim de feedback.
     
  10. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Ma ajutati si pe mine va rog cu un sfat: mi se aprinde in mers martorul ABS iar daca o opresc si o repornesc se stinge. Care ar putea fi cauza ca pe tester nu da nimic ? Va multumesc
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste si aplica tot ce scrie in topicul asta unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa citesti.

    Inca ceva (ti-am mai spus asta): te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  12. georgelll86 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6, 1.8 T. 2002 AVJ
    Salutare,
    De curand am cumparat un audi A6 C5 1.9 tdi 2002 cod motor AWX, vin WAUZZZ4B02N132756. Masina a venit cu 3 unitati de ABS: 08E 614 517, 08E 614 517 G si 08E 614 517 H (una montata pe masina si 2 lasate in porbagaj).
    Prima pompa nu functioneaza, la a doua pompa nu se poate conecta testerul la ea si a treia pompa nu imi recunoaste rotile de pe spate.
    Care este unitatea originala a masinii ? se poate modifica/schimba pini din mufa ca sa vada rotile din spate ? Are cineva schema pentru mufa pompei de ABS ? Multumesc.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ce ai tu acolo sunt pompe ABS pentru A4 B6. Iar codul corect este 8E0...nu 08E. Invatati macar atat, sa scrieti codul corect, sa puteti primi ajutor.
    Tu ai nevoie de pompa ABS cu codul 4B0614517J sau 4B0614517JX, montata si codata pentru masina ta.
     
    cattalinut apreciază asta.
  14. georgelll86 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6, 1.8 T. 2002 AVJ
    Multumesc Nucu pentru raspuns.
     
  15. Stefanoiu Eugen

    Stefanoiu Eugen 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.5 TDI V6 2004
    Salutare baieti, sunt nou pe aici, am intrat in speranta ca gasesc rezolvare, am gasit forumul intamplator.
    Problema mea este legata tot de esp si se manifesta jn felul urmator.
    Indiferent ca e rece sau calda, chiar si fara sa pornesc motorul, dupa ce pun contactul si misc oricat de putin volanul spre dreapta, se aprinde becul esp.
    Daca opresc contact, il pun la loc si virez spre stanga, nimic, nu se aprinde, cum il misc imsdiat spre dreapta se aprinde.
    Am dat roata jos, am curatat tot, fire, mufe, senzori degeaba. Masina are burduful spart si totul e plin de vasilina dar nu cred ca are relevanta, face chestia asta stand pe loc chiar si cu motorul oprit. Sunt foarte rare momentele cand nu se aprinde, asa am umparat o.
    A mai patit cineva?
    Ceva sugestii?
    Am vazut pe youtube ca ar fi un contact sub volan in dreapta care se schimba usor.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa o scanare cu VCDS si vezi ce erori ai stocate. Probabil e de la senzorul G85 (Steering Angle Sensor).
     
  17. Stefanoiu Eugen

    Stefanoiu Eugen 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.5 TDI V6 2004
    Mi-a mai zis cineva ca spirala asta poate sa fie buba mai ales ca e cam fisurata carcasa, cineva a mai umblat acolo sigur.
    Pe tester citeste rotatia volanului foarte bine, am vazut ca poate sa fie o eroare de calibrare si ca trebuie reprogramata dar nu am gasit pe cineva capabil sa faca asta.
    1J0959654 AL este codul meu.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu conteaza codul, conteaza eroarea. Aia iti spune ce e de facut mai departe.
    Mergi la cineva care stie sa lucreze cu VCDS sa iti faca un Basic Setings pe G85.
     
  19. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Scz dar mie imi apare ca e completat. Am inteles din prima cand mi.ai spus.
    Merci. Chiar nu stiam unde sa pun intrebarea de mai sus pt ca nu am gasit nici o rubrica de gen.
    Merci mult!
     
  20. Alexandru999 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2017
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI (180 PS), Automata, 2003
    Am o intrebare despre o eroare in bord la sistemul ABS/ESP

    Masina: Audi A6, 2.5TDI 180PS, 2003, cutie automata Triptronic, tip motor AKE

    Simptome: porneste bine de fiecare data, dar la 5-6 secunde dupa pornire, se aprinde eroarea la ABS/ESP in bord si apar urmatoarele schimbari:
    -turatia urca greu pana la 2800 de turatii, mai mult nu merge;
    -elimina fum negru cand e turata;
    -nu are putere pusa in sarcina;
    -motorul are un alt zgomot din momentul aprinderii becului in bord;

    Ce credeti ca as putea incerca sau care ar fi rezolvarea ?
    Sa incerc sa curat mufele de la rotile din față ?
     

Distribuie pagina asta