1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Etrier dreapta sau stanga spate blocat - probleme si rezolvari

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de olivianf, 25 Ian 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. robi76 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2009
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A4b5 1.6 1995
    Deabia cacum am avut timp sa vad ce are. Am desfacut etrierii de la roata din dreapta si compensatoarele erau OK. Am curatat acolo si am pus vaselina (mai speciala). Pistonasul l-am bagat foarte usor, doar prin insurubare. Am curatat si suportul de etrier, cel pe care stau placutele. La roata din stanga (la aceea care erau uzate placutele) compensatoarele erau Ok, oricum le-am curatat su uns, dar in schimb suportul de etrier era tot ruginit practic placutele erau intepenite pe el. L-am curatat. Acolo unde culiseaza placuta a trebuit sa dau cu pila, atat de ruginit era. Am incercat sa bag inauntru pistonasul si nu am reusit. L-am scos Pe el era ceva rugina, l-am curatat bine dar tot au mai ramas ceva urme (trebe schimbat) si am schimbat garniturile de la etrier. Pistonasul a intrat prin infiletare, nu prea am avut de apasat. Acum este Ok. Mai trebe sa schimb lichidul. De infiletat pistonasul am reusit (cum am citit pe aici pe undeva) cu cheia de la flex.
     
  2. mihai_urotiorc

    mihai_urotiorc 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2009
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Dacia Logan MCV , 1.5dci,2007
  3. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Presele acelea sunt scumpe man si sunt pentru cineva ce face in fiecare zi asta , pt un fix rapid foloseste o presa normala pe care o gasesti on orce supermarket , gen una pt prins lemn , la mine a mers fara probleme si am dat 10 ron pe 2 prese
     
  4. sorin_rulz

    sorin_rulz 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 benzina 1996
    Etrier dreapta spate A4 B5 probleme si rezolvari

    Mi Sa Blocat Etrier Dreata Spate Stie Cineva Unde Pot Gasi Unu Second?si Cam La Cati Bani?
     
  5. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    e vreo problema tipica cu etrierele astea dreapta spate? ca vad ca toti se plang ca se blocheaza (si mie mi s-a blocat un bolt in suport)? la dezmembrari in jur de 200 lei cu tot cu suport.
     
  6. sorin_rulz

    sorin_rulz 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 benzina 1996
    aha ms man de sfat.ideea ii ca la mine merge frana de picior dar cand trag frana de mana ramane blocat etriru si nah mia zis mecanicu ca nu am ce sa ii fac trebe schimbat.
     
  7. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    sa nu fie cablu de la frana de mana defect, odata ce la frana de picior nu se blocheaza...
     
  8. sorin_rulz

    sorin_rulz 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 benzina 1996
    ideea ii ca etrieru are 2 chesti una pt frana de picor si una pt frana de mana si cand trag frana de mana ii ok se inchide dar nu se mai deschite asta ii aiurea are acolo ceva arcuri nus tiu exact ce se intampla dar ideea ii ca trebe sa il schimb.
     
  9. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    succes:)
     
  10. sorin_rulz

    sorin_rulz 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 benzina 1996
    ms sper sa gasesc unu pe la ceva shrot.
     
  11. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Dute in Mehala vis a vis de piata este un arab care are cateva b5-uri la dezmembrat,preturile sunt bune,spune-i cat oferi,iti va pune peste 10-20ron maxim;)daca nu,vezi aici pe forum la publicitate avem cativa colegi care dezmembreaza.
     
  12. BUHUHU007

    BUHUHU007 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 95 benzina 1,6
    Am schimbat si eu unul din etrierii de pe spate, nu mai stiu exact pe care, l-am luat de la un coleg de pe forum cu 150 lei, al meu pierdea lichid asa ca era si mai urata situatia. Multa bafta!
     
  13. audi_100 Banned

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi 100 quattro 2,5 tdi,an 1990
    nu va obositi cu schimbarea garniturilor de etrier spate atunci cand curge.singurul lucru care se schimba este burduful pistonului,care se vede ca este rupt daca mecanicul il vede cand shimba placutele de frana.el protejeaja pistonul de apa,praf,noroi(FIRESTE NU TREBUIE SA FIE RUGINIT).cand etrierul curge pe la frana de mana nu mai investiti nimic in el deoarece este uzat axul acela pe care inchide simeringul si presiunea in sistemul de franare e de 20 bar(deci simeringul nu va tine).puteti pune sh cu conditia sa fie f.bun.PRETUL LA SH E IN JUR DE 200 LEI.
     
  14. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C2 1,9 tdi (BKC) 2006 + VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007
    etrier...

    Unde este semering in etrier ? Eu nu am vazut asa ceva acolo.
     
  15. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C2 1,9 tdi (BKC) 2006 + VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007
    :sign_ot: Pentru postul anterior :

    1. http://ro.wikipedia.org/wiki/Simering
    si o poza : Vezi atașament 49589 majoritatea au o insertie metalica la exterior si un inel flexibil la interior.

    2. La pistonul din etrierul de frana, etansarea se face cu un inel din cauciuc, plin, masiv, cu sectiune dreptunghiulara, care intra in locasul din corpul etrierului si pistonul culiseaza pe el. Am si asa ceva ramas de la un etrier de G4, reparat acum ceva vreme. Nu cred ca este nevoie de poza, banuiesc ca ai priceput. :)

    Revin la subiectul topicului : suprafata pistonului din etrier trebuie sa fie perfecta, fara urme de corodare. Acolo apare problema prin faptul ca nu etanseaza corect si apar scurgerile, in timp. Tot atat de important este ca burduful de protectie sa fie intact. Daca este rupt, deteriorat, si s-a circulat asa cu el si a intrat la piston praf, noroi, apa, poti spune ca ai compromis etrierul. Spor la reparat ! :)
     
    Ultima editare: 13 Mai 2013
  16. audiforlife

    audiforlife 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    TIMISOARA
    Masina:
    AUDI 100 CC 2.2 TURBO 165CP
    prietene ai vazut un etrier de spate desfacut pana acum?


    iata cum arata un chit de reparatie pt un etrier de spate
     
  17. audi_100 Banned

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi 100 quattro 2,5 tdi,an 1990
    hai sa nu ne amagim ! in tot-deauna trebuie sa ai ce repara!in functie de uzuri.axul de care am zis mai sus nu vine in kit.si daca pui tot nou si curge pe la ax?fratilor daca motorul nu tage, nu-i problema,cautati frana la120 la ora ,si daca nu o gasiti....................................................................
     
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Un etrier spate dreapta pentru ca asta vad ca se deterioreaza primul este intre 80-130 de euro.
    Bosch am gasit 130 de euro pentru masinile echipate pana 1997 sitemul de franare este Lucas Girling, o sa gasiti stanta Lucas pe etrier.

    La mine este un pic ciupit(am observat cu ocazia schimbarii placutelor) in nici un caz nu voi inlocui doar garniturile voi inlocui tot etrierul.
    Ce spuneti cat mai duce cu ciupitura aceea?
     
    Ultima editare: 18 Aug 2010
  19. audiforlife

    audiforlife 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    TIMISOARA
    Masina:
    AUDI 100 CC 2.2 TURBO 165CP
    salut

    Daca doar aia este problema eu zic sa schimbi doara acel burduf pt ca ala nu face altceva decat sa protejeze pistonul de mizerie,dar partea proasta este ca nu il poti schimba fara sa dai etrierul jos si trebuie pistonasul desfacut,iar problema pe care o avem cu totii la audi este parghia de la frana de mana nu pistonasul sau acel burduf. Succes!
     
  20. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Postati o poza cu acea parghie de la frana de mana ,sa o vedem.
    Astfel cunoastem si noi eventualele probleme.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta