1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Evacuare/Esapament la Audi A4 B6 - modificari - montare tipsuri duble inox

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de TA2A2, 10 Mar 2008.

  1. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    Evacuare Lltek Motorsport

    evacuare LLTEK pentru A4-B6,B7-2002>2005 PRET FULL SYSTEM 1033$
     
    ovidiu stanciuc apreciază asta.
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Arata foarte bine iar pretul este accesibil. Pacat ca nu am A4 :(
     
  3. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    sa-mi fie cu iertare, dar e Kitch total!
    parerea mea...sunt mai conservator :)
     
  4. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    daca se lasau tipsurile asa simple fara alte tiganii pe masina era OK!
     
  5. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Si mie imi pare ca e prea .... "Bling - Bling" ... :)
     
  6. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    evacuare in sine este OK, masina e Bling Click :)
     
  7. nadir

    nadir Gold Member

    Înscris:
    11 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audis S3 8P
    strict evacuarea nu arata rau
    si este posibil sa faca si traba buna!

    lui adi sigur nu i-au placut siglelel si stopurile :D

    in rest masina e sooper ornamentele de pe bara de la evacuare alea mi se par cas pre exagerate!
     
  8. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    De acord cu tine. Arata groaznic dupa parerea mea. Eu as prefera ceva mai discret.
     
  9. radu82

    radu82 4th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 ALT 2002
    am si eu o intrebare pt cei care stiu despre asa ceva,

    "Un sistem complet cat-back pentru A4 2.0 /2002 Borla inox cvosta 1000-1200 RON in functie de soundul dorit si modelul ornamentului final.
    Doar toba finala pe o singura parte, tot in varianta inox sport costa 500-550 Borla, 750-990 Sebring sau 700-900 pe Magnaflow.

    Se poate face si evacuare dual insa daca aveti bara spate originala se face decupaj simetric cu cel din stanga in bara. Costul lucrarii este 900-1500 RON"

    merita sau nu...si ajuta la benzinar?...mai ales daca imi pun dubla evacuare?
     
  10. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Evacuarea dubla logic ar trebui sa ajute !
     
  11. radu82

    radu82 4th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 ALT 2002
    asta ma gandeam si eu si pretul mi se pare rezonabil, doar ca am citit pe mai multe forum-uri ca cica la benzinarele aspirate daca nu e facut cum trebuie risc sa pierde nu stiu ce presine si atunci in loc sa am castig cu evacaurea sport din contra risc sa pierd din putere...de asta am intrebat poate e cineva mai in domeniu sau stie mai multe despre fenomenul asta.Multumesc
     
  12. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    eu unul as merge pe Sebring am vazut de curind pe A4 2.OL TFSI arata impecabil ca nu mai zic de sound,iar pretul este foarte bun go for it.....:icon_thumright:
     
    Ultima editare: 1 Oct 2008
  13. radu82

    radu82 4th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 ALT 2002
    pai cred ca asa o sa merg...in jur de 20 mil o sa ma coste...cred k luna viitoare o sa imi fac modificarea...sun curioas cum o sa fie cu 2 evacuari
     
  14. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    asteptam sa vadem si:sign_pics::icon_thumright:
     
  15. sere

    sere 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti & Constanta
    Masina:
    A3 Sportback 2.0FSI
    Intrebarea e 2 evacuari adica 2 tobe finale ? sau o finala si din aia trasa "mestereste" cum se practica pe la noi inca o "teava, conducata" ce vreti voi sa fie si gata domne ai 2 evacuari?
    Am auzit si eu de treaba cu schimbatul traseului de evacuare cat-back conteaza mult daca e direct din galerie sau din catalizator (care e indicat de pastrat) oricum depinde si de tine ce vrei daca e doar for fun and sound e ok, eu oricum iti spun ca daca iti sudeaza direct din catalizator ca asa se practica pe la atelierul Borla eu tind sa cred ca intr-un viitor indepartat :P se duce catalizatorul....
    si gandeste-te bine la sunet pentru ca la drumuri lungi nu stiu cat o sa suporti sunetul evacuarii ;)
     
  16. radu82

    radu82 4th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 ALT 2002
    pai 2 tobe finale nu doar una...si vreau sa pastrez intermediara....sa fie mai mutl semiport....si de ce zici ca se duce catalizatorul? ....adica care ar fi cauza?...nu ma pricep si de aceea intreb.
     
  17. sere

    sere 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti & Constanta
    Masina:
    A3 Sportback 2.0FSI
    Pai catalizatorul are un fel de pereti in el daca pot sa ma exprim asa care daca nu ma insel (sa ma corecteze cine stie mai bine) care anuleaza chimic noxele si iti dai seama ca , cam totu prin el e calculat adica debitul de noxe care intra in el, ies din el si poate prin simplu fapt ca se monteaza "teava" de inox din el poate nu o sa permita o circulare a noxelor asa de bine si acestea poate tind sa se intoarca si sa se formeze un fel de vacum sa reintre in catalizator si sincer sa fiu nu e bine asta ca idee. SA MA CORECTEZE CINEVA DACA MA INSEL.
    Oricum daca se monteaza doua finale e foarte bine dar gandeste-te ca nu o sa castigi cine stie ce cai putere sau chiar deloc , de aratat arata foarte bine si sunteul e pe masura. Gandeste-te ca toba finala 80%(nu e o cifra exacta, mai mult ca idee) e pentru ameliorarea sunetului iar restu pentru o ultima filtrare a noxelor.
    Mai intreabai pe respectivi la care vrei sa efectuezi montajul poate ma insel eu si ei cred ca iti pot da cele mai bune raspunsuri ( oricum intreaba ce efecte pot avea pe termen lung, cam asta ar conta ).
    P.S - scuze pentru postu asa de lung dar sper sa iti faci o idee si sper sa nu ma insel. Si o sa observi ca cei de la Borla cand iti spun complet inox o sa vezi la un montaj ca ei pur si simplu au tevi de inox pe care le sudeaza si le modeleaza dupa traseul masini, de unde vrei tu pana unde vrei tu daca vrei direct din catalziator pana sub bara si iti dai seama ca se aude ca toti dracii ( in sensul fun :) ), adica nu e o mare filozofie sau cine stie ce tip de teava mai speciala cel puntin asa consider eu , pentru ca daca te uiti la producatori precum SuperSprint o sa observi ca un sistem complet de evacuare direct din galerii costa in jur de 1500 de euro si mai mult in functie de masina si de aici trage si tu concluzia.
    P.S la P.S sper sa iti fii fost de ajutor si daca e cineva mai priceput sa NE AJUTE :)
     
    Ultima editare: 3 Oct 2008
  18. gilm

    gilm 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI V6
    Si pe mine ma intereseaza sa pun evacuare dubla la 2.0TDI meu
    da nu stiu cum sa fac...
    partea de jos din spoiler ce este de obicei neagra se poate schimba sau este cu tot cu spoiler?
    NU vreau sa fac tiganie si sa ma apuc sa decupez sa iasa nesimetric sa ma oftic si sa dau bani pe tot spoileru intrun final:(
     
  19. Darkyut

    Darkyut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 2.0i, 2002
    Serbring de la ABT

    Eu am sebring, puse de cei de la ABT si sunt super multumit de ele!
     
  20. rhadoo_10 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 1,9TDI 2003
    As vrea si eu sa stiu cat m-ar costa o evacuare dubla pentru un A4 1.9 TDI din 2003? Si daca stie cineva o firma specializata pentru acest lucru.
     

Distribuie pagina asta