1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri AfterMarket si/sau Xenon after-market montate la A4 B6 - instalare - erori - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de audizet, 28 Iul 2007.

  1. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Orice bec daca este philips sau osram, bosch, silvania, Hella, etc (daca nu e facatura) o sa lumineze ok daca este montat corect. Am vazut de nenumarate ori becurile montate aiurea in soclu.. fie nu aveau sarma prinsa bine si era becul stramb, fie se punea cu tesitura invers.. etc etc.. te miri in ce pozitii il mai gasesti. Cat despre LED`urile CREE in farul cu lupa, gasesti pe youtube nemeroase clipuri cu utilizatori care monteaza, iar performanta o bate clar pe cea a unui halogen. Din contra, becul led montat pe far cu oglinda, o sa sparga lumina si o sa le decolorezi retina colegilor de pe contrasens.
     
  2. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Da, o sa verific cum e montat becul ala acolo. Din cate imi aduc eu aminte, l-am montat corect dar nu am luat in considerare faptul ca intr-adevar sarma poate ca nu sta bine infipta.
    O sa caut si pe youtube, chiar mi-as pune CREE. Care ar fi cea mai mare putere care sa nu dauneze lupei? Citisem mai in urma ceva de 25W?
     
  3. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    LED-ul cree "arde" la o temperatura muuuult mai joasa decat halogenul sau chiar xenonul. Nu ai de ce sa-ti faci griji ca ar dauna in vreun fel lupei. Cunoscand farul de B6, trebuie sa iti alegi un model care nu este foarte lung in partea din spate, incat sa poti inchide capacul.
     
  4. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Da, am faruri cu lupa, iar in spate vine un capac rigid de plastic. Multumesc de raspuns, am sa caut ceva de calitate :)
    L.E. Am vazut unele kituri de LED care au si un fel de balast, oare ar trebui sa imi fac griji ca pentru balastul de xenon care produce interferente cu diverse module?
     
    Ultima editare: 8 Noi 2016
  5. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, la astea ma uitam si eu, dar vad ca sunt fara CANBUS... Cum rezolvi problema? Ziceai mai devreme ca ai masurat si ar fi OK - ce diametru ar trebui sa aiba noul bec ca sa intre in lupa? Cineva zicea ca si-a luat un LED cu diametru de 14mm si cred ca nu ii intra. Cat ai masurat tu ca are gaura de la lupa? Mersi

    Salut, ma poti pune te rog in legatura cu persoana respectiva? Parca totusi nu as astepta 2 luni pentru ceva despre care nu stiu nimic, in afara de laudele proprii din descriere... Mersi!

    Salut, de unde ai luat kitul ala? Am cautat pe net dar nu am gasit inca... Mersi!
     
    Ultima editare: 11 Noi 2016
  6. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt chinezarii, un kit Philips original este in jur de 200€ si ambalajul nici macar nu seamana cu cel din link-ul tau.
     
    sickfuck apreciază asta.
  8. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    e vorba de cat de mult tii la masina ta si mai ales daca ai de gand sa o pastrezi. Daca m-ai intreba pe mine, as spune ca instalatia din link este una de calitate. (la pretul de maxim 230 lei). Insa, eu unul la B6, mi-am cumparat din dezmembrari balasturi VALEO LAD5GL (se gasesc si pe renault) + igniter D2S + adaptori de la D2S la AMP, si am pus intr-adevar becuri cu soclu H7 (china). Am decupat in partea de jos a farului si le-am prins asa cum vin ele din fabrica, facut legaturile si finish. Merg excelent, nu ai treaba nici la ITP, nu ai fire insirate prin compartimentul motor, nu ai capace gaurite sau alte improvizatii. Nota de plata te poate duce ~500 lei, insa daca iti iubesti masina si vrei sa fi profi... ii dai.
    bx3m, daca vrei LED vorbim pe privat, dar sa stii ca deocamdata kit-urile led nu au ajuns la performanta unui kit xenon bun.
     
    Stefan apreciază asta.
  9. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    audi66 daca faci referire la postul meu,nu am specificat niciunde ca ar fii original,eu am spus ce am folosit eu si am fost multumit..pana la urma topicul este despre aftermarket..implicit si China :)
    ca idee la 200euro iti pui produse OEM(ballast+bec+cablajul de legatura).

    Salut
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La postul tau ma refeream. E treaba fiecaruia ce produse alege sa puna pe masina, eu doar v-am zis ca Philips-urile alea nu sunt originale.
     
  11. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    @K3nT : da, pe alea le gasisem si eu, dar nu semanau cu cele din poza pusa de tine initial. Da, stiu ca sunt chinezarii insa am avut puse pe o Astra G acum ceva vreme, si chiar au fost OK, mi s-au parut a fi cat de cat de calitate la momentul deschiderii, si stiu ca dupa aprox. 1 an, cand am dat masina, tipul ala a mai mers ceva cu ea si tot nu avea probleme la xenon.
    @DeViAnS : in principiu, tin la ea, nu are decat cateva luni la mine, si vreau sa o mai pastrez ceva vreme, sau chiar daca as da-o, nu sunt genul care sa isi bata joc de lucrul lui si nici nu imi place sa ma injure cineva ca i-a luat foc masina de la un kit de xenon. Multumesc mult de informatii, acum stiu cam ce sa caut, as fi vrut sa fiu cat mai mult aproape de OE, si chiar nu am chef de improvizatii. Sa inteleg totusi ca astia care isi tot fac reclama ca LED-ul asta CREE bate mai bine decat xenonul, e doar reclama de ei? Ca daca te uiti la cat costa un set OK, nu e diferenta mare intre LED si xenon. Dar clar, xenon nu as pune decat OE, sau ceva Philips. Cum Philips sunt scumpe, raman (daca ar fi sa fac conversia) la xenon OE. Singura mea problema ramane ca ar fi pacat totusi sa pun xenon si sa nu am si instalatie spalare faruri... Plus bataia de cap de la ITP pe tema asta...
    Desi, ca idee, cred ca ceva de genul asta ar fi OK:
    https://www.aliexpress.com/item/2PC..._1&btsid=6e5e936a-9c06-4a86-84f6-faa274dc8368
    Tot nu am reusit sa ma lamuresc referitor la bruiajul dintre "driver" LED si modulele masini :(
     
  12. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Driver-ul respectiv este doar un regulator de tensiune. N-o sa-ti faca nici un fel de problema!

    LE: vezi ca la importul din China (tara extracomunitara) o sa ti se calculeze TVA 20% din valoarea coletului(la comenzi de peste 10 Euro ) , iar daca comanda depaseste 150$, trebuie sa platesti si Taxe Vamale.
     
  13. sickfuck 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    2.0TDI CNHA A4 Allroad B8.5
    Salutare,

    Ca toti cei cu B6 evident nu prea vad nimic din cauza minunatelor faruri Valeo.
    Am un kit Xenon chinezesc de care nu prea sunt multumit ceva de genul acelui Philips de care zicea audi66 ca nu este original.

    Cautand variante:

    Varianta 1:
    O sa incerc un kit de leduri cree:
    https://www.aliexpress.com/item/2x-..._1&btsid=3ba3258f-7975-4765-a430-ffd6a222a4e8
    Cu niste aparatori de praf cauciucate care o sa stea in capacul de la far gaurit pentru ca becul sa se si raceasca. Daca nici asta nu merge ...

    Varianta 2:
    @DeViAnS Interesanta solutia ta legata de HID semi original sa ii zicem. Nu intram in polemica cu montat auto leveling ca nu are sens.
    Ai luat balasturi + ignitere + un adaptor care nu ma prind ce face, intrebarea mea este daca tot ai electronica de HID originala de ce sa nu ai si becuri originale chiar daca sunt D1S sau D2S ca sa fie lantul complet. Banuiesc ca becurile de china nu sunt la del de bune precum Osram/Philips.

    Daca nu merge varianta cu LED-uri sau nu o sa fiu multumit de ea, de ce este nevoie pt. a converti un far Valeo cu H7 la HID D1S sau D2S original? (balast + igniter + adaptor de la h7 la d1s sau d2s + conectivitate de la mufa de h7 la balast... am vazut ca VALEO LAD5GL are conectica diferita, evident oarecum)
    Nu cumva este mai ieftin sa cumperi ambele faruri originale din dezmembrari complete dar fara parte de auto leveling?
     
  14. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Ala a fost stadiul initial, pentru ca ulterior am desfacut farul si i-am schimbat lupele din interior. Am pus lupe bixenon D2S care fac o lumina fenomenala, insa munca nu a fost usoara, a fost nevoie de multe unelte si cel putin 1 zi de munca. Prin detalierea asta, ti-am dat si raspunsul, pentru o conversie full OE, trebuie sa schimbi lupele din far. Altfel trebuie sa pui bec H7 si adaptorul de la H7 la D2S.
    Tu daca ai o lumina asa chioara precum spui, sunt sanse ca lupele tale sa fie arse sau murdare.
     
  15. sickfuck 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    2.0TDI CNHA A4 Allroad B8.5
    In varianta H7 cu adaptor la D2S -> igniter -> balast ... cum ai conectat balastul la cele 2 fire de la halogenul H7? exista ceva adaptor?

    De care lupe am nevoie pt full OE? de unde? banuiesc ca schimbarea lupelor modifica automat si prinderea de bec din H7 in D1S/D2S dupa care igniter balast si tot ramane partea de cum alimentezi balastul ... erori in bord apar?
     
  16. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Vb pe whatsupp mai multe daca vrei detalii complete.
     
  17. sickfuck 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    2.0TDI CNHA A4 Allroad B8.5
    Am decis HID full OE

    Balast: Valeo LAD5GL
    Ingniter Valeo pt D2S nu cel patrat cel oval
    Bec: D2S Osram cu adaptor de la D2s la H7 un inel metalic
    Conectica originala dintre instalatie, far, balast si bec.
    Pentru inceput lupele originale.
    Balastul se potriveste sub far perfect cu putin bricolaj totul ar trebuii sa fie ok.

    Stie cineva cum se face codarea pt faptul ca halogenul consuma 55w iar hid-urile vor consuma 35w ca sa nu am eroarea de bec ars?
     
    Stefan apreciază asta.
  18. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    Sfatul meu pt cei cu xenon AM sau pt cei care vor sa-si puna
    Cand am fost la RAR cu masina erau o gramada cu taloane luate pt xenon neomologat si folii
    Si ne miram de ce le iau foc masinile unora si de ce ne supara luminile unora noaptea ....
    Imi asum si injuraturile celor care au
     
    bobalex18 apreciază asta.
  19. AudiAddicted

    AudiAddicted 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2014
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI, 131 CP AWX, 2001
    Salutare tuturor! Vreau sa schimb lupa de pe faza scurta cu o singura faza, cu una Morimoto cu faza dubla. Ma poate ajuta cineva cu diametrul lupelor originale de pe masina, ca sa stiu ce sa comand?
    Multumesc anticipat!
     
    ovidiutm apreciază asta.
  20. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Va trebui sa iti iei cele de 2.5".
    Vezi ca la performanceauto au un set dedicat farurilor Valeo si ai sanse mari sa fie plug & play.
    Oricum pe variantele pana in 3" va trebui sa adaptezi lupele, iar la cele de 3" sa adaptezi oglinda farului
     

Distribuie pagina asta