1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri Bi-Xenon OE la Audi A4 B8 (8K) - inlocuire becuri far - DRL/lumini de zi in far

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de laurxxl, 12 Mar 2011.

  1. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Zilele astea s.a ars becul pe dreapta, audi a4b8 2011 se potriveste aceat produs?
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, potriveste. Dar ar trebui sa schimbi ambele becuri, si cel de pe stanga.
     
  3. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Crezi ca e diferenta de nuanta?
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In mod sigur va fi. Iar sfarsitul celuilalt e aproape.
     
  5. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
  6. bgu 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2016
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    a4.2.0 tdi euro 5.120cp.CAGC.2009
    Salut,
    Exista vreo codare sa se stinga led urile cand e faza scurta/lunga aprinsa ?
     
  7. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Dacă ai mmi le dezactivezi din meniul car. Cu vcds le poți da pe 0 dar presupun ca vei avea eroare în fis
     
  8. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Ele se pot dezactiva si daca nu ai MMI (am avut inainte inclusiv Chorus, cu ecran rosu :-D si aveam optiune sa le opresc). Dar in felul asta le dezactivezi permanent. El intreaba daca se pot dezactiva dinamic, doar cand se aprinde faza scurta/lunga. Sau cel putin eu asa am inteles.
     
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  10. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Și la mine par "chioare" în comparație cu lupele MD2S 3.0 de pe fosta mașină. Ori sunt becurile consumate, ori sunt lupele arse. Link-ul postat de tine se referă doar la lupe clare. Dacă ai oglinda proiectorului "afumata", le pui degeaba. În plus, lupele clare aduc un plus de lumină utilizabilă de maxim 2-3%. Toată cheia stă în becuri de bună calitate și în starea oglinzilor de la proiectoare.

    sent from my mobile phone
     
    lowlife apreciază asta.
  11. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Eu n-am luminile chioare, (B8 facelift) sunt suficiente pentru orice conditii, dar cum spuneti si voi, nu sunt la fel de puternice ca cele chinesti. Dar tind sa cred ca sunt gandite asa cu un scop: cu cat lumina proiectata cel mai aproape de botul masinii este mai multa/puternica, cu atat tinzi sa percepi si sa te concentrezi mai putin pe ceea ce este in departare, iar pe noi nu ne ajuta foarte mult asta. . Lupele oem arunca mai multa lumina in fata/departare, pe laterale si mai pastreaza si pentru a focaliza foarte bine pentru faza lunga. (La lunga cele chinesti nu stau chiar atat de bine)
    Mie mi s-a imbunatatit in bine lumina in special pe faza lunga dupa ce mi-am pus becuri noi (philips d3s).
    @lowlife pe langa cele spuse de audi11wst, trebuie sa studiezi bine problema pentru ca zkw-r se potrivesc la fix pe lupele Hella E55 (hella evox-r), iar pe cele Bosch pe care le avem pe B8, este posibil sa necesite multe adaptari.
     
    lowlife apreciază asta.
  12. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Știe cineva dacă acesta este tipul de lupe care sunt montate pe b8? (am acasă un set de pe un x5 e70 din 2008 - Bosch).

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    sent from my mobile phone
     
  13. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    audi11wst apreciază asta.
  14. DrPal 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 105kW 143CP MY2012 (CJCA)
    Salutare,

    Dupa un drum mai lung cu un Audi A4 B8 facelift, pe o sosea plina de gropi/denivelari mi-a aparut in bord mesajul "Left dipped headlight/main beam headlight" cand am aprins farurile si becul din partea stanga nu mai ardea
    La repornire dispare eroarea, insa daca aprind luminile in 5 sec apare din nou (becul nu se aprinde deloc)
    OK, am luat un bec Phillips D3S (orginal) si l-am schimbat fara sa scot farul (pe partea stanga e destul loc ptr. opertatia asta, pe dreapta e mai complicat si trebuie scos farul) insa problema nu s-a rezolvat.
    Acuma presupun ca a balastul de vina, am demontat farul si dedesubt are cele 2 ECU-rui cel de control ptr. DLR si Balastul ptr. Xenon care are urmatoul cod de VAG 8K0.941.597 E (poza)
    Am vazut ca sunt pe eBay produse OEM cu (acelasi cod) pe la pretul de 45-60€

    As dori sa stiu daca cu balastul nou, odata montat trebuie facut ceva codare cu VCDS sau e doar o piesa ce se schimba simplu "plug&play"?
    Maine voi face si o diagnoza sa vad daca mai apar si alte erori

    Mersi
    upload_2017-9-16_20-16-59.png
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Balasturile sunt Plu&Play.
     
  16. DrPal 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 105kW 143CP MY2012 (CJCA)
    update: am facut diagnoza si am urmatoarele erori:
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 8K0-907-063.clb
    Part No SW: 8K0 907 063 DH HW: 8K0 907 063 AH
    Component: BCM1 1.0 H14 0103
    Revision: 08014001 Serial number: 00000382086402
    Coding: 260000108034AFC00081400300001D0D0F1C030826090201000008000400020100000020000000
    Shop #: WSC 10105 599 94132
    VCID: 78FF8286CB12618298-802C

    Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119 A HW: 8T1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB
    Component: WWS 250212 H07 0070
    Serial number: SWF12020255197
    Coding: 00FD11

    Subsystem 2 - Part No SW: 8U0 955 559 B HW: 8U0 955 559 B Labels: 8U0-955-559.CLB
    Component: G397_RLFS H06 0002
    Serial number: 20172803
    Coding: 02005D

    Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 AS HW: 8K0 941 531 AS
    Component: E1 - LDS H03 0031
    Serial number: 00000000001702121332

    Subsystem 4 - Part No SW: 4H0 907 658 HW: 4H0 907 658
    Component: AQ_Hum_Sensor H02 0002
    Serial number: CF48C516000000000001

    1 Fault Found:
    00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29)
    012 - Electrical Fault in Circuit
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 174
    Mileage: 80675 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.09.11
    Time: 15:46:57
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    RossTech scrie urmatoarele despre aceasta eroare:
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00978

    upload_2017-9-17_12-41-12.png

    Nu zice ca balastul ar fi problema (modulul 8K0.941.597 E) ...
    Cred ca inainte de a comanda un balast nou, cel mai bine ar fi sa fac un swap intre cel din stanga cu cel din dreapta... sa vad daca problema se muta pe partea dreapta
    Alte idei ?
     
  17. Upgradeaudi 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
    Exact. Inainte de a comanda altul nou, schimba-le intre ele. Schimba si becurile intre ele (desi sunt sanse minime, dar sa nu fie defect si cel nou).
     
  18. xxxxxxx 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2010
    Locație:
    Baia-Mare
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAGA E4+ 2009
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mizerii chinezesti. Mai cauta originale si lasa experimentele cu asemenea mizerii montate pe Audi.
     
  20. xxxxxxx 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2010
    Locație:
    Baia-Mare
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAGA E4+ 2009
    Am o singura problema pentru original, nu am nici o cunoștința care s-ar putea ocupa de montaj, profi vorbind.
     

Distribuie pagina asta