1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri Bi-Xenon OE la Audi A4 B8 (8K) - inlocuire becuri far - DRL/lumini de zi in far

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de laurxxl, 12 Mar 2011.

  1. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Asta a fost primul lucru pe care l-am verificat. Am dat jos farul, am scos cele doua drosere si am luat la pipait tot ce am reparat. Am facut chiar si reglaj manual ca sa vad daca il face complet sau "patineaza" iar undeva. Totul este perfect. Eu ma intreb cine e responsabil cu memorarea pozitiei? Droserul,motorasul sau exista un modul separat pt xenon?
     
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Din cate stiu eu, exista un modul de autoleveling responsabil de mentinerea la aceeasi inaltime a luminii farurilor. Acel modul ar fi responsabil de testul de leveling al farurilor, la pornirea motorului. Codul ar fi 8K0 907 357 (A, B, C, sau D)
     
    menumorut apreciază asta.
  3. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Am inteles...deci e ca la b6. Banuiesc ca e tot deasupra torpedoului. Dar oare merge plug&play sau trebuie codat?
     
  4. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Trebuie recodat. Nu stiu daca are cumva si CP dar nu cred.
     
  5. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Multumesc de ajutor. E un punct bun de inceput. Am sa incerc sa fac rost de un modul xenon de la cineva si o sa il probez la mine. Revin cu rezultate.
     
  6. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Bun....revin.Intre timp am schimbat si bateria. Am pus una de 110ah 920a de la varta.Pana acum aveam o varta de 74ah 750a.Dupa schimbul bateriei problema cu memorarea pozitiei a disparut.Am facut reglajul farurilor si l-am modificat de mai multe ori si de fiecare data l-a pastrat pe cel pe care il faceam. Ma gandesc ca problema era ca bateria veche era prea descarcata si dimineata cand porneam masina aveam cadere de tensiune mare si din cauza aia farurile "uitau" tot ce le invatam eu.Farurile mele si-au recapatat memoria. :arco::rockwoot:
     
    Adi86 și sandumbogdan apreciază asta.
  7. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    As avea nevoie de niște informații legate de schimbarea becurilor galbene de semnalizare pe fata la xenon. Practic nu reușesc cu mana sa desfac becul spațiul fiind prea strâmt [emoji31]. Exista cumva vreo altă metoda pentru a putea înlocui aceste becuri?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Demontezi bara fata si scoti farul asa cum trebuia sa faci de la inceput si asa cum spune ELSA. Bafta.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De fapt, ELSA spune sa se foloseasca un cleste cu cioc lung. Nu, nu glumesc. :)
     
    lowlife și Adi86 apreciază asta.
  10. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Mulțumesc
     
  11. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Am inlocuit si eu becurile originale de semnalizare din faruri PH24WY, cu unele cu led CREE 30 W, amber. M-am hotarat sa postez deoarece m-am lovit de aceeasi problema la doua tipuri diferite de becuri cu led cu soclu PH24WY. Problema consta in lungimea prea mare a pinilor din soclurile becurilor cu led fata de cea a becurilor originale Philips PH24WY, fapt care duce la imposibilitatea sigurantarii conectorului in soclu. In imaginile urmatoare se observa diferenta. Intre becul original (primul din stanga) si cel din mijloc diferenta este de aproximativ 4-5 mm, iar intre cel original si cel din dreapta diferenta este de 9-10mm. Primul set de becuri cu led cumparat a fost cel din dreapta, dupa care a fost inlocuit cu cel din mijloc, in urma reclamatiei facute. Partea buna este ca vanzatorul (firma) a fost totusi intelegator si mi-au trimis un alt set, dupa ce le-am trimis pentru comparatie un bec original si unul dintre becurile cu led trimise de ei. Nici al doilea set nu este chiar identic la soclu cu cel original, dar este mai bine decat la primul set primit.
    Comparatie 1.jpg Comparatie 2.jpg Comparatie.jpg
    Din punct de vedere al luminozitatii becurilor cu led, pot spune ca sunt ceva mai puternice decat cele originale, iar consumul real este cam de 4-5 ori mai mic. Beurile cu led sun CANbus, deci fara eroare. Am facut si un filmulet cu becurile cu led montate:

    Am postat problema de care m-am lovit in speranta ca informatia va fi de folos si altor colegi care vor sa inlocuiasca becurile clasice de semnalizare cu unele cu led CANBus. La A4 B8.5 (facelift) situatia sta altfel, deoarece soclul becurilor de semnalizare difera, deci ceea ce am postat este valabil numai pentru A4 B8 preFL cu faruri bixenon.
     
    Poleuca, lowlife, gabi_74 și alți 7 apreciază asta.
  12. Adrian Vlad 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 2.0 tdi 2008 143cp caga
    Buna seara. Azi m-am confruntat cu o problema. Mi-a aparut in bord "headlight range control defective". In VCDS mi-au aparut 2 erori. Poate cineva sa imi zica ce si unde trebuie sa caut?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai o problema la senzorul de nivel de pe stanga fata.
    Ii verifici mufa si cablajul, daca totul este ok schimbi senzorul.

    P.S Are o parghie ce vine prinsa pe bratul unde se fixeaza amortizorul, imposibil sa il ratezi.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adrian de ce nu citesti integral topicul asta (si nu numai asta) si aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes unde este explicat codul de eroare ?

    Ar fi trebuit sa stii ca inainte de a scrie pe forum trebuia sa fi facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si dupa ce ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
  15. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Buna seara,
    De ceva timp am observat ca farul xenon de pe partea stg luminează mai prost, acesta având codul 8K0 941 003 P, cel de pe dreapta are codul 004S, motiv pentru care am căutat sa iau altul.
    In aceasta seara găsesc un far cu G in coada si vreau sa-l verific, după seria de șasiu si surpriza: văd ca pe mașina ar trebui sa am faruri cu codurile: 8K0 941 029 AQ si 8K0 941 030 AQ.
    Dacă stau bine si ma gândesc, după ce am luat mașina, la prima scanare, dădea o eroare la faruri, care s-a șters si nu știu ce eroare mai era.
    Întrebările mele sunt:
    1. care este diferența între cele doua coduri?
    2. ce ma sfătuiți sa fac, sa caut faruri cu coduri corecte sau sa cumpăr farul care l-am găsit si sa merg in continuare așa?
    3. dacă cumpăr farurile pe rând, exista posibilitatea sa se strice ceva?
    4. Calculatoarele din cele doua modele de faruri sunt la fel, se potrivesc don unele in altele?
    5. cât de mult contează terminațiile la faruri? De ex: 8K0 941029 AQ cu 8K0 941029 AJ.
    Va mulțumesc frumos si aștept sfaturile voastre.
     
    Ultima editare: 2 Mar 2018
  16. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    @smurff , La B8-ul meu, fostul proprietar, la un viraj a atins o alta masina spargand farul stang la B8. A cumparat un far cu an de fabricatie 2012 pe cand masina este din 2010. Diferenta(in cazul meu) e ca farul stang(2012) lumineaza mai bine, mai puternic fata de cel din 2010. Led-urile si lumina care o produce cel de 2012 e complet diferita fata de cel de 2010. E posibil sa nu te fi ajutat foarte mult cu afirmatia mea dar vreau sa sugerez faptul ca as recomanda sa cumperi un far mai nou.
    Daca doar lumineaza prost, de ce nu montezi alte lupe, cu diferente mari mari de lumina fata de unul OEM. Este un DIY creat aici pe forum unde explica pe intelesul tuturor. http://www.clubaudi.ro/threads/diy-...enon-cu-lupe-hella-evox-r-2-0-la-a4-b8.49901/
     
  17. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Am si dispersorul matuit, acesta fiind motivul adevarat.
     
  18. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL

    scuze...poate de aceea nu am primit raspuns...retrofit faruri AFS pentru pre-FL nu a facut nimeni?
     
  19. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Am facut eu pe o masina care a trecut TUV in germania... Adica sistem de spalatoare de faruri pe bara, senzori de leveling fata spate, cablaje complete, calculator de AFS, BCM1 compatibil...
    Bineinteles si costurile au fost pe masura.
     
    dreiutz apreciază asta.
  20. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Bi-xenon am deja, stiu ca trebuie 2 calculatoare de AFS, dar ce BCM1 ar fi compatibil (eu am 8K0 907 063 BE) si ce codari se fac?

    Hai ca imi raspund singur...am gasit o masina si comform serie are AFS. BCM1 are codul 8K0 907 063 D care s-a schimbat in...8K0 907 063 BE. Dar la restul nu am raspunsuri. Trebuie faruri AFS, calculatoare AFS cod 8K0 941 329, unitate comanda AFS 8H0907357B, cablare si codare....

    cata181 si paulkf (si nu numai)....ceva informatii?
     
    Ultima editare: 7 Mar 2018

Distribuie pagina asta