1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri Bi-Xenon OE la Audi A4 B8 (8K) - inlocuire becuri far - DRL/lumini de zi in far

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de laurxxl, 12 Mar 2011.

  1. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    AFS retrofit (de la Bi-xenon) nu merge pe B8? Am mers cu un Golf 7 care avea facut acest retrofit si e super OK noaptea pe drumuri cu multe viraje stranse....
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Orice e posibil, bani sa ai.
     
  3. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Deci nu și-a făcut nimeni așa upgrade....
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si-au facut foarte multi si este scris pe forum ce trebuie sa cumperi si cum sa procedezi dar nu ai citit. Este acelasi lucru ca si cum ai monta faruri cu bixenon dar ele in plus au AFS. Nu difera cu nimic in plus fata de retrofitul la un far cu bixenon. Cel cu AFS vezi ca tot cu bixenon este.
     
  5. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Scuze Cristi...dar la o căutate după termenul "AFS" n-am gasit nimic concret (scheme, coduri de piese necesare, codari necesare sau vreun link gen audizine ,etc.) pentru retrofit de la bixenon la bixenon cu AFS pentru A4 B8. Mai caut...nu vreau sa ajung la "prestări servicii" pentru ceva ce și-au făcut foarte mulți...singuri, fără alt ajutor.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu o sa gasesti ce vrei tu aici pe forum. Gasesti doar niste idei generale si piesele necesare, atat. Ai numeroase indicatii chiar de mine scrise cu ceea ce este necesar si scrise si de catre Ovidiutm. Toti cei care si-au facut retrofitul asta si ii stiu eu si l-au facut la profesionisti pentru ca nu au dorit sa le ia foc masina in trafic si sa se vada la stirile de la ora 5. Te sfatuiesc, dupa cum intrebi, sa apelezi la profesionisti pentru ca sigur nu ai toate "sculele si cunostintele necesare si nici tot ceea ce iti trebuie pentru acest retrofit foarte complex dealtfel. Daca erai "pe felie" ai fi facut acest retrofit deja, fara intrebari si ai fi mentionat ce ai folosit si procedurile. Crede-ma ca stiu foarte bine ce spun si "va simt" imediat prin felul in care scrieti mesajele aici pe forum.
     
    smurff apreciază asta.
  7. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Mulțumesc de informații Cristi.
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Documentarea se incepe cu scheme.
    Schemele nu le vei gasi pe forum sau, daca sa zicem ca le gasesti, nu inseamna ca se aplica si la tine. E vorba de anii de fabricatie (nu inseamna ca B8 2008 are schema la AFS la fel cu B8 2011), de tipul de cablaj (Lowline/Highline) si de nivelul de la care treci, adica de la bixenon fara AFS la cel cu AFS, de la halogen la bixenon sau de halogen la bixenon fara AFS. E important sa detii ambele scheme - adica de la statea ta actuala la starea la care trebuie sa ajungi pentru ca apoi sa verifici daca ai pinii necesari (cei pe care trebuie sa ii adaugi) in bordnetz care, de asemenea s-ar putea sa trebuiasca schimbat. Asta vine cu alt set de provocari si anume scoaterea de CP si codarea. S nu in ultimul rand farurile cu AFS pe care daca nu le ai inca, iti sugerez ca vezi cat te costa doar alea si dupa aia sa te intrebi daca mai vrei sa faci astfel de upgrade.
    Personal, consider ca un astfel de upgrade nu merita investitia si timpul de lucru pentru ca AFS-ul lucreaza doar sub anumite viteze si tu daca mergi cu viteza noaptea pe drumuri sinusoase nu o sa te bucuri cand ai cea mai mare nevoie de AFS.

    P.S.:

    Cauta si dupa termenul "kurvenlicht"
     
  9. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Multumesc de informatii ovidiutm! Masina mea e de fabricatie 07.07.2010 (WAUZZZ8K8BA020207), eu folosesc PARTSLINK la service si am facut o lista cu cele necesare trecerii la AFS (pentru mine, de la bixenon la bixenon cu AFS):
    - 8K0 941 029 AT = far stanga
    - 8K0 941 030 AT = far dreapta
    - 8K0 941 329 x 2 buc = drivere faruri AFS
    - 8H0 907 357 C = calculator AFS
    Am scos din ETKA ambele scheme, urmeaza sa vad diferentele.
    Mai trebuie sa aflu daca BCM1 e compatibil (8K0 907 063 BE) si ce cablare/codare suplimentara mai este.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cauta farurile complete, nu le lua pe bucati, o sa iesi mult mai ieftin.
     
    ovidiutm apreciază asta.
  11. Andi Man

    Andi Man 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2016
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI 110 KW (CJCD), NYM, 2014
    Salut Ovidiu,
    La ce viteze te referi, exact? Am optiunea pe masina si functioneaza si la viteze ridicate, daca unghiul de rotatie al volanului este mai mare, bineinteles. Iar odata ce te-ai obosnuit cu optiunea asta nu o sa mai poti sa te desparti de ea. Am patit sa se arda becul h4 de cornering si AFS sa fie dezactivat, simteam ca nu mai vad nimic in curbe. Dar daca te referi ca este prea mare deranjul pentru retrofit, da sunt de acord cu asta. Indicat este sa cumperi masina direct cu optiunea asta din fabrica.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe Valea Oltului e minunat AFS-ul. Daca te obisnuiesti cu asa ceva, ii simti lipsa imediat.
     
  13. Andrei2103 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2019
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8.5,177cp,2012
    Buna seara,

    Detin un Audi A4 B8.5 an 2012 si as dori sa stiu daca pot sa schimb farurile de tip halogen(care sunt pe ea in acest moment) cu cele de tip xenon si banda led si daca da cam care ar fi costurile si ce ar include acestea? Multumesc
     
  14. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Deranj mare...cel putin până acum:
    - 300 lei - far stanga + modul AFS, cu geamul zgariat, il schimb cu al meu
    - 500 lei far dreapta AFS
    - 200 lei modulul AFS far dreapta
    - 300 lei calculator AFS
    - 500 lei cablaj Kufatec, dar cred ca o sa il confectionez eu.
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ai nevoie de faruri complete, senzori de nivel (leveling), calculator de leveling si ca sa fi legal, instalatie spalare faruri, cablaj si codari. Inainte de toate trebuie sa verifici daca centrala electrica BCM1 suporta faruri cu bixenon si instalatie spalare faruri. Costurile depasesc 1000 euro.
     
    Ultima editare: 6 Mar 2019
  16. Andrei2103 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2019
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8.5,177cp,2012
    Multumesc.
     
    Ultima editare: 6 Mar 2019
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Andi Man, ma refeream ca din ce cresti viteza din ce unghiul volanului scade pe aceeasi curba. Cum unghiul scade, ajungi sa nu depasesti pragul in care afs-ul sa iti lumineze lateralul.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Il depasesi, si pe autostrada la 200 il vezi cum misca fasciculul de lumina.
     
    terrymada apreciază asta.
  19. Francisco

    Francisco 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 177 cp, 2013
    Salutare.
    Mi s-a ars un bec de cornering pe partea dreapta la un A4 B8 Facelift 2013 cu far xenon, si am ceva nelamuriri.
    Intrebarea mea este daca cineva s-a mai confruntat cu asta si cat de greu e sa ajungi sa schimbi acel bec H7.
    Se poate inlocui la fel de usor precum becul de semnalizare din far sau este mai complicat? Cineva mi-a spus ca ar trebui dat jos tot farul si xenonul pentru a ajunge la acel bec de cornering.
    Atasez poza cu diagnoza de tester si cu modelul de far.
    Multumesc si astept raspuns.
     
  20. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014

Distribuie pagina asta