1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri Halogen si/sau Bi-Xenon OEM la A3 8P - inlocuire becuri far - inlocuire far

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de andreas, 23 Sep 2010.

  1. moog 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    VW, Passat, 2l, 2006
    Faza lunga se aprinde câteva secunde și se stinge iar drl-ul nu se aprinde. Faza lunga se aprinde și se stinge și la mufele adaptoare de la 10 la 14 pini am rămas cu un fir în aer. Cred ca e alimentarea la luminile de zi. Am văzut într-o postare anterioara ca se leagă la centra electrica A5 D6. Dar întrebarea mea era: suporta centrala led dacă nu știe xenon, eu având halogen pe faza lungă ?

    Screenshot_20180318-153800.jpg
     
  2. iRubik

    iRubik 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A3, 2.0 TD, 2004
    Din categoria"verificati ce aveti cand cumparati"

    De cand am cumparat masina am schimbat doar un singur bec la ea, unul de faza lunga si atat.

    Zilele trecute mergand seara am realizat ca nu prea vad nimic pe faza scurta asa ca am zis sa iau un set nou de becuri.

    Cand ma uit ma atent la farul din stanga vad asa ceva.

    upload_2018-4-1_22-56-36.png
    (e o bucata de plastic din oglinda care literalmente s-a topit de la caldura si a facut o bula de aer sau ceva)

    Deja eram super confuz, cum pana mea un bec h7 sa topeasca dracu plasticul.

    Dau sa scot becurile de faza scurta si realizez ca ceva nu e bine, si ca am niste cutiute conectate la becuri. Aici a fost primul semnal ca ceva aici nu e bine
    upload_2018-4-1_22-55-40.png

    Am scos din fazele scurte aceste 2 becuri.

    upload_2018-4-1_23-0-13.png

    Cel "intreg" e un KB Lampa 3E3( aparent se vinde in italia pentru ca google imi da direct site-uri din Italia la search)
    Cel topit nu are niciun text. Presupun ca fostul proprietar a hotarat sa bage el niste "xenoane" pe acolo si s-a primit ce s-a primit.

    Sfatul meu: Daca nu ati verificat/schimbat pana acum nimic la becuri, poate nu strica sa faceti acest lucru , ca sa nu fiti nevoiti sa cautati un far nou cum probabil voi face eu.
    Am scos toate becurile si le-am schimbat cu 2 seturi de osram NB unlimited dupa cum scrie prin topic
     
  3. Crap 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8p/vW MK5
    Petarde...

    Eu am optat pt Osram Laser
     
  4. iNFAMOUS 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3, 2.0 TDI BMM, 2008
    Salut,

    Ma puteti ajuta cu un cod pentru far xenon, partea stanga. Este cumva acest cod : 8P0 941 003 R ? , A3 8P 2008, cod motor BMM, 103 kw.

    Multumesc anticipat
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da. Codul a fost eliminat si inlocuit cu 8P0 941 029 R.
     
  6. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    salut colegu.ai gasit ceva interesant ,si eu sunt in aceeasi cautare sa schimb DRL galbui in alb
     
    Mrz apreciază asta.
  7. Santinella 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 tdi BKD 2005
    am citit mai sus ca vreo doua persoane au trecut la far bi-xenon pe a3 8p 2005-2006
    detin a3 8p 2005 cu xenon OEM si doresc sa trec pe bixenon OE. am cautat pe net de am innebunit faruri bixenon si nu gasesc. inclusiv ce gasesc pe dezmembrari si zic ei ca ar fi bixenon, are si al doilea bec pentru lunga (concluzionez ca este xenon simplu). am cautat si pe forumuri de afara, am mai gasit persoane care au trecut pe bixenon OE dar nimeni nu a lasat vreo poza a farurilor sau cod.
    ma poate ajuta cineva cu detalii? coduri de faruri, poze, etc de la bixenon OE? multumesc!
     
  8. loorentzoo 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 FSI 150 cp
    salut,
    am si eu o problema cu a mea masina. Am becuri originale cu bixenon din fabrica. Un mecanic mi a zis ca becurile cu xenon nu ar fi originale ci chinezarii, ideea este ca pe scurta se vad prost de tot noaptea, si mereu imi pica cate un bec mai ales cel din dreapta. Ca sa porneasca iar trebuie sa inchid de la panou si sa pornesc iar farurile. Daca cumpar 2 xenoane originale osram rezolv problema? Cineva imi spunea ca e din cauza droselor care s au dus pentru ca becurile nu au fost originale.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si nu crezi ca era normal intai sa schimbi becurile la masina si pe urma sa intrebi daca mai aveai probleme ?
     
  10. Florian58

    Florian58 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 , 2.0 tdi CBAB , 2009
    Salutare ,
    De curând am achizițonat un audi A3 8P an2009 ce vine cu faruri bixenon cu led pe poziție.
    Când am cumparat-o era zi și in consecință nu am observat un lucru deranjant .
    Farul de pe stânga se observa vizibil ca a fost schimbat (este mult mai clar și mai “curat”).
    Când pornesc mașina se “ridica” și “coboară” doar farul de pe dreapta, la cel din stânga in urma efectuării unui test pe vag com apare ca nu comunica cu “ceva” ... (nu cunosc tehnic foarte multe ).
    Problema cea mare este ca îmi lasă impresia ca bate foarte mult in stânga și ma duce cu gandul ca este pentru Anglia (posibil sa fi optat pentru el ca e mai ieftin și tot o vindea si ce rost avea sa pună ce trebuie).
    Cum îmi pot da seama dacă este de pe mașina cu volan pe dreapta sau nu ?
    Urmează sa fac RAR-ul. Dacă optez sa iau alt far cum îmi pot da seama ca nu iau de pe mașina cu volan pe dreapta ?
    Dacă este pentru condus pe dreapta îl pot modifica sa bată corect, ca pentru cobus pe stânga ?
    Atașez și o poza cu farul cu pricina și pentru a vedea mai bine despre ce model este.
    Mulțumesc anticipat.

    E78B607B-22DE-4597-AEDE-B3B18EDE52A0.jpeg 0295FA59-6512-4765-8964-792EE4A33308.jpeg
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa o poza la codul (farului) care incepe cu 8P. Degeaba ai atasat a doua poza. Nu ala este codul farului ci cel mentionat de mine.

    Nu

    Remediaza acel ce nu comunica cu "ceva" la un bun electrician auto. Tot el iti va spune ce sa faci. Am mai scris de zeci de ori si eu si alti colegi despre tot ce ai intrebat.

    In Bucuresti sunt colegi profesionisti care te pot ajuta. Cauta in aria de prestari servicii.
     
  12. Florian58

    Florian58 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 , 2.0 tdi CBAB , 2009
    O sa incerc sa fac poza si revin cu info .

    La cel din dreapta este lipit si un abtipild ,la acesta din stanga (cel cu problema) nu am gasit acel abtipild , o sa caut ma bine .
     
  13. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Poate fi din autoleveling având în vedere că nu mai face cursa sus - jos .
    Sunt băieți care schimbă doar lupa fara a fi nevoit să schimbi farul. Caută pe google - faruri custom Romania și vei vedea persoane care fac asta .
     
  14. Florian58

    Florian58 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 , 2.0 tdi CBAB , 2009
    Salut,
    Revin. Am reusit sa il modific sa nu mai fie pentru masini cu volan pe dreapta dar pentru problema cu "sus-jos" nu am gasit rezolvare. Mai precis detin unAaudi A3 8P an 2009 cu bi-xenon si am urmatoarea problema :
    In momentul cand pornesc masina se regleaza "sus/jos" doar farul din dreapta , cel din stanga nu vrea si implicit imi semnalizeaza si in bord lucrul acesta .
    In urma unei verificari cu vcds imi da urmatoarea eroare :

    02233 - unitate de putere far stanga -J667- 004 - lipsa semnal / nu comunica .

    Aveti idee ce este mai exact defect la el ? Cine mi-a facut diagnoza mi-a recomandat sa ii schimb motorasul. Multumesc.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cine ti-a facut diagoza s-a limitat doar la atat ? De ce nu a facut si verifcari suplimentare ? Intradevar poate fi motorasul pentru ca el este raspunuzator de acel reglaj dar poate fi si cablajul din far la motoras, etc. Eu iti zic sa mergi la un bun profesionist sau sa ceri si a doua parare la un bun electrician auto.
    Adica in traducere: la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  16. Florian58

    Florian58 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 , 2.0 tdi CBAB , 2009
    Daca mai fac 2 diagnosticari si 3 piese cred ca mai bine luam un far nou.

    L.E.:

    Din experienta voastra poate sa rezolve acea eroare efectuarea setari basic a pozitiei farurilor ?
    O zi buna
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu.

    Si iti spun eu ca nu iti luai far nou original chiar daca mergeai la 10 diagnoze x 50 lei pentru ca un far nou la masina ta costa 3.000 lei fara calculatoarele de pe el si fara becuri. Vezi ca ti-ai cumparat o masina scumpa la intretinere. Bafta.
     
  18. Florian58

    Florian58 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 , 2.0 tdi CBAB , 2009
    Ok .
    Multumesx pentru indrumare, o sa caut in aria respectiva.

    Referitor la pretul farului ,am verificat pe un site online destul de mare si pretul este de 1500 lei .

    La cat stres imi da pana la urma ajung sa cumpar unul nou .

    Sper sa dau de un electrician bun si sa rezolv problema .

    Pana ajung sa ii mai fac verificari daca aveti sfaturi utile le astept cu drag .
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai gasit ceva AM NU OE. In fine, nu are rost sa mai dezbatem asta aici. Bafta.
     
  20. Florian58

    Florian58 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 , 2.0 tdi CBAB , 2009
    Salut ,

    Am reusit sa ajung si la electrician si a reiesit ca nu sunt probleme cu cablaju pana in far.
    Sa fac o recapitulare :

    1-Pana acum am verificat pini de la mufa ce intra in far și totul este ok.
    2- am scos mufa din far ce este conectata la motorasul de reglare și am atașato la un alt motoraș ,fără succes , nu a mișcat deloc .
    3- am verificat siguranța și este buna

    Eroare in vcds :
    02233 - Left Headlight Power Output Stage (J667)
    004 - No Signal/Communication - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11100100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 40
    Time Indication: 0

    Cel din dreapta face sus/ jos dar nu și stânga dreapta . La ultima verificare mi sa spus ca normal el trebuie sa faca și stânga dreapta ( chiar nu știu dacă are și opțiunea asta , eu am crezut ca doar sus jos ) . Cu asta sunt in ceata .
    Edit - am reusit sa decodez optiunile masini si am gasit asta :
    "Headlight range control - Dynamic headlight range control , with cornering light (AFS 1 )"
    Asta inseamna ca farul trebuie sa se regleze automat sus/jos si stanga/dreapta ?

    In poza atașata am încercuit cu roșu și verde. O sa vin cu explicațiile primite de la ultima verificare :
    Roșu: acolo trebuia sa fie “ceva ?” ( am uitat denumirea )
    Verde: acolo trebuia sa fie o mufa sa pot atașa acel “ceva” . Eu am exact ca in poza model atașata, acel “capacel” și automat nu mai pot atașa acel “ceva” .

    Una din variante este ca farul a fost inlocuit cu unul AM si nu are aceasta functie sus/jos si sanga/dreapta.

    Dacă aveți același model de far și puteți verifica dacă cel de pe partea stanga are acel “ceva” va sunt recunoscător .
    Din cautari pe net am vazut doar la cel din dreapta o a doua "cutiuta" ce este fixata acolo , pentru cel din stanga nu am gasit cu aceea "cutiuta"

    Multumesc
     

Distribuie pagina asta