1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri Halogen si/sau Bi-Xenon OEM la A3 8P - inlocuire becuri far - inlocuire far

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de andreas, 23 Sep 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In special cele OE au calitatea si asta inseamna tot. Daca tu compari niste mizerii de faruri chinezesti cu un far original te sfatuiesc sa mai aprofundezi putin mai mult lectura pentru a vedea diferenta intre farurile AM si cele OE.

    O noapte buna
     
  2. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Probabil colegul credea ca OE este o firma, si de aici si intrebarea redundanta.

    OE ar fi prescurtarea la Original Equipment iar OEM la Original Equipment Manufacturer, deci in traducere, echipament original, cum spunea si Cristi iar diferentele de materiale sunt destul de mari si calitatea se va vedea si in timp. In trecut am fost si eu adeptul produselor AM (AfterMarket ) insa de cele mai multe ori e bine sa mergi pe original chiar daca costa mai scump, sau cum spuneam decat AM noi mai degraba OE sau OEM second. :)
     
  3. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Am montat pe Golf 4 acelasi tip de far cu led'uri, ca cele aratate mai sus. Dupa 8 luni de zile, la unul dintre faruri mi s-au ars 2 leduri, iar la celalalt a scazut intensitatea la toate ledurile... O mizerie de faruri, sunt fericit doar ca nu am dat bani pe ele si le-am facut pe asigurarea altuia... Nu recomand sub nicio forma!!
     
  4. RobyBaggio

    RobyBaggio 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportback , 1.6 TDI, 2011
    Asa este...nu stiam exact ce inseamna. Ms oricum de sfaturi..acum totul este clar :D
    Daca de exemplu pastrez farurile pe care le am eu acum si pun doar xenoane, ar fi o varianta ok asa? Sau as putea sa montez niste lupe de ex.cu xenoane pe farurile pe care le am eu (cele cu halogen)?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu pui "xenoane" ca toti taranii. Montezi lupe (Morimoto, Hella, FX de 2.5 inch sau 3 inch) in farul tau cu halogen si este deja altceva. Dar sa stii ca farurile cu halogen lumineaza foarte bine la A3 8P. De ce nu montezi niste becuri H7 mai luminoase ? Eu am 2 modele din exemplele de mai jos si lumineaza foarte bine. Adica:

    Narva Long Life
    Narva Range Power 50 +
    Narva Range Power Blue+
    Narva Range Power White

    Osram Night Braker Plus
    Osram Night Braker Unlimited (astea le am eu pe alta masina cu far halogen)

    Bosch Xenon Silver (astea le am eu pe alta masina cu far halogen)

    GE General electric H7 normal / halogen
    GE General electric Halogen Megalight Plus

    Si o comparatie cu cel mai bun bec H7. Test efectuat in 2015:

     
  6. RobyBaggio

    RobyBaggio 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportback , 1.6 TDI, 2011
    As opta totusi pt.niste lupe. De exemplu un kit lupe bixenon morimoto ar fi ok ? Nu stiu exact cum este cu FX-ul de 2.5 inch sau 3 inch. Este in functie de cat loc am eu pentru lupa sau doar marimea lupei ?
     
  7. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Dimensiunea aia in inch este a lupelor. Sper sa nu vorbesc prostii, insa am citit undeva ca la noi la A3 nu intra cele de 3 inch, cu tot cu ornamentul acela...
     
  8. RobyBaggio

    RobyBaggio 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportback , 1.6 TDI, 2011
    Da..asa am inteles si eu ca ar merge 2.5 inch.

    Daca as pune niste lupe bixenon Morimoto sau Hella schimband becurile de H1 probabil cum vin ele si as monta niste becuri xenon omologate cum apar in link-ul de mai jos pe farurile pe care le am, ar fi o idee buna, s-ar merita sau gresesc ? Nu as avea probleme nici la RAR, probabil. Nu stiu exact ce inseamna
    xenon D2S. S-ar potrivi pe lupe ?
    http://osram-partner.aspad.ro/bec-x...tense-set-2-becuri-cod-66240cbi-129579.p.html
     
  9. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    E un anumit cod pentru becurile xenon in functie de prindere, exista D1S, D2S de exemplu.

    De ce nu mergi la o persoana specializata in montarea de lupe in faruri si el se va ocupa cu tot ce tine de montarea si executia lor. Probleme o sa ai, daca dai peste un politist cu exces de zel, oricum cu tot cu montaj lupe si becuri ajungi la ~800-1000 lei, mai degraba mergi pe niste faruri originale mai ales ca ai avea si day-light-ul aferent, care schimba foarte mult vizual masina.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe langa faruri ii trebuiesc mai multe, deci bugetul o sa sara semnificativ peste cei 800-1000 ron.
     
  11. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Am fost indulgent referindu-ma doar la modificarea farurilor :) desigur trebuie si multe alte angrenaje ca sa nu mai fie luat la ochi de catre MAI. Daca as fi in locul tau as cauta faruri OE cu xenon si o bara S-line sau S3 cu spalatoare faruri si aia e :) schimbare de look totala
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si senzorii de autoleveling, si cablaje, si manopera, posibil si alt bordnetz. Si de la 800-1000 ron ajunge la peste 1000€.
     
  13. RobyBaggio

    RobyBaggio 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportback , 1.6 TDI, 2011
    Asa este..mai de graba iau faruri OEM Sh si aia e..in 200E cred ca o rezolv..nu stiu cum sta treaba la RAR apoi. Trebuie sa modifice in acte ceva daca schimb farurile?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  15. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Wtf, unde gasesti faruri oem cu xenon la 200E ?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @RobyBaggio Eu am impresia ca nu ai citit tot ce am scris eu. Nu rezolvi nimic cu 200 euro, nici macar cu 500.
     
  17. RobyBaggio

    RobyBaggio 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportback , 1.6 TDI, 2011
    Nuu..ma refeream la lupe si xenoane, nu la faruri oem. Partea cu farurile imi dau seama ca ma costa mult mai mult..
     
  18. baby_blues

    baby_blues 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Sportback. 2.0 Tfsi 2007
    Am pățit o chestie oarecum ciudată în urma faptului ca m-a cam mâncat în fund. Am încercat un spray pentru climatizare, care s-a dovedit a fi pe baza de spuma ce se introduce prin aeratoare. Surpriza a venit când am pornit mașina și am observat următoarele lucruri.
    1. Cu comutatorul pe poziția "0" se aprinde faza scurta ca și pe poziție.
    2. Pe poziție nu se mai aprind proiectoarele.
    3. Pe faza scurta se mai aprinde ledul care indica faptul ca sunt proiectoarele aprinse.
    Am suflat cu un pistol cu aer în spatele comutatorului de la faruri reușind astfel sa nu se mai aprindă faza scurta . Care ar putea fi soluția? Mulțumesc anticipat!
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti sa dai jos comutatorul si sa vezi daca s-a scurs in el sau in mufa conectoare spuma aia ("lichidizata") si face contact intre lamelele/contactele din interior.
     
    baby_blues apreciază asta.
  20. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    In cel mai rau caz trebuie schimbat comutatorul cu totul, asta daca nu trece dupa ce se usuca complet "lichidul".
     
    baby_blues apreciază asta.

Distribuie pagina asta