1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri si becuri din far la Audi A4 B7 - inlocuire becuri far - demontare si inlocuire far - Etc.

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de audia4, 8 Noi 2007.

  1. Indy 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1,9 TDI, Quattro, 2004
    Welcome to the club!
    Nu isi revin dupa ce le stingi si le aprinzi? La mine merge treaba asta.
     
  2. obrazNICK 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2007
    Locație:
    Constanta/Tulcea
    Masina:
    Audi A4
    nu , maine am sa merg la niste baieti care pun xenon poate reusesc ei ceva.
     
  3. Indy 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1,9 TDI, Quattro, 2004
    O sa merg si eu la reprezentanta pt ca mai am si alte lucruri de rezolvat si o sa vad care-i problema. Dar mai dureaza pana ma programeaza.
     
  4. obrazNICK 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2007
    Locație:
    Constanta/Tulcea
    Masina:
    Audi A4
    eu maine merg la un electrician si vad ce si cum
     
  5. Indy 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1,9 TDI, Quattro, 2004
    astept vesti
     
  6. obrazNICK 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2007
    Locație:
    Constanta/Tulcea
    Masina:
    Audi A4
    ciudat , mi-a schimbat becurile si acum merge , mi le schimbasera si aia de la Cardinal si becuri si sigurante si tot degeaba , electricianul asta doar mi-a schimbat becul si a mers....
     
    Adryan12 apreciază asta.
  7. haiducul 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2008
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4 2.5 V6
    Am avut aceeaşi problemă la Bora, se murdăriseră contactele din interior de la maneta de semnalizare - schimbat faza, facea scurt sau ceva de genul ăsta, am curăţat-o cu spray de contact şi nu a mai făcut figuri. Ştiu că aparent n-are a face cu problema, dar asta a fost...
     
  8. ziggo 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2007
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A4 Avant 2003 131CP 6+1trepte Navi;Audi A6 3.0TDI Quattro Tiptronic
    si eu am aceeasi problema dar mi s-a spus ca in momentul in care mi-au schimbat becul cei de la service ..mi-au rupt o clama
     
  9. Parasutistul

    Parasutistul 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.8T 20v AEB quattro 1997
    Cei la care vi se aburesc faurile aveti o problema cu etansietatea ...adica sau acolo pe unde bagati becurile verificati garniturile sau daca strang clemele,sau pe la sticla in fatza s-ar putea sa fi cedat garnitura aia de silicon pusa de fabrica(mai rar)
     
  10. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    am patit si eu chestia asta acu' 2 zile... am dat farul jos de pe masina, l-am luat in casa, am scos "sticla" (pun intre ghilimele ca e de fapt din plastic, nu sticla), am curatat totul prin interior (inclusiv interiorul lupei) si l-am lipit la loc cu silicon transparent de acvariu. Acum e la uscat, revin zilele urmatoare cu rezultatul. Dar merge 100%, am mai avut aceeasi problema la un Golf IV si am rezolvat-o la fel.
     
  11. Indy 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1,9 TDI, Quattro, 2004
    vreo explicatie de la electrician, ceva?
     
  12. AdrianoTM

    AdrianoTM 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 , 1.6 , 2000
    Cea mai buna solutzie si simpla este : Vara o pui undeva cu farurile la soare scotzi becurile k sa aibe aer si se evapora.dak va face condes aia nu inseamna k dispare , pt k a intrat si numai are pe unde sa iasa.si eu am avut aceasi problema dar la mine era din cauza k nu mi-am prins bine un bec dupa ce l-am montat si la spalatoria a intrat :(.De cand am facut asa numai am probleme cu Condesul.

    Bafta.
     
  13. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    A mers perfect, am scapat de problema aburirii/condensului :) In plus, am curatat lupa si pe interior si pe exterior si lumina e mai ok. Tre' sa fac manevra si la celalalt far.
     
  14. aba19 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2007
    Locație:
    Torino - Italia / Iași - România
    Masina:
    A4 Avant,nov.2011,2.7 TDI V6-190 cp
    ciao o intrebare am si eu

    :anbet:cum scoti farul ala si il dai jos de l-ai luat si in casa, ca eu ma tot chinui de ceva vreme sa inteleg ce il tine in partea de jos de nu il pot desface in nici un mod ?? si apoi fiiind cu xenon nu am acces in spate sa desfac capacul pt ca tot la fel in partea de jos il tine tare bine ceva acolo !???
    am primit un ajutor cu poze dar nu e modelul meu de far , stie cineva cum se poate da jos de tot farurile , am sa fac si foto ca sa vedeti daca is la fel cu ale voastre!
    grazie:crying:
    :sign_welcome::weight_lift2:
     
  15. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    1. Desfaci cele 2 suruburi din partea de sus.
    2. Daca e farul de pe partea stanga desfaci cele 2 suruburi care tin vasul pt lichidul de servo-directie (capac verde).
    3. Bagi surubelnita pe langa acest vas si mai ajungi acolo la un surub. Nu trebuie desfacut complet, doar slabit.
    4. La fel ca la pct. 3, mai exista un surub in partea cealalta, jos, care trebuie slabit.
    5. Desfaci mufa tragand de clema aia. Daca tragi de clema si nu iese, nu trage mai tare :) Faci ceva gresit, ar trebui sa iasa usor. Asa ca nu trage mai tare c-o s-o rupi (ca mine :whistle2:)
     
  16. eu2005mircea 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A 4, 1.9 TDI/2005
    Salut.

    Imi pare sincer rau pentru pierderea suferita.
    Apa in faruri va apare deoarece capacele de plastic nu sunt puse bine.Ca sa puteti schimba un bec, trebuie demontat farul si apoi o clapeta de plastic de pe el.Incercati sa puneti corect acea clapeta si....minune....apa dispare.Am patit-o eu.
     
  17. aba19 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2007
    Locație:
    Torino - Italia / Iași - România
    Masina:
    A4 Avant,nov.2011,2.7 TDI V6-190 cp
    tot nu am rezolvat cu farurile- condens in continuare!!!

    tot nu am rezolvat cu farurile- condens in continuare!!!
    am reusit si am dat jos ambele faruri cand afara erau 25 grade soare frumos
    am scos tot de pe el bec semnalizare kit xenon lupa am sters tot cu alcool am siliconat imbinarea dintre plastic transparent si carcasa de plastic :motz: am pus totul la loc asta la amblele faruri cum era fara sa fi pierdut nici un surubel nika strans inapoi si minune o zi am avut farurile fara condens deoarece a doua zi a plouat si farurile sunt inapoi pline de condens apa:( pe aproape toata suprafata plasticului transparent.
    Mai am si eu un Audi 80 dar care are sticla in loc de palstic dar niciodata nu am avut aceasta problema iar farul nu se inchide chiar asa etans ca la astalalta.
    Iar la asta mai noua ati vazut si voi daca ati dat farul jos ca are un tub de cauciuc care e un fel de aerisire deci nici asta nu e etans !!!
    Ce ma sfatuiti sa mai fac?:anbet:
    astept raspunsul vostru ca sa rezolv si eu acesta problema!!!:think:
    grazie:aggressive:
     
  18. m1nimal 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Bucurestti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDi Quattro
    si mie mi se aburesc, mai ales cand spal masina. ceva idei?
     
  19. Vio4

    Vio4 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 DTM ,2.0 tfsi,cod motor BUL,06.2007
    aparitia condensului este legata de etansietatea farului;verificati bine acest aspect (atentie la cele doua capace din spate) mai ales cei cu xenon ,poate duce la arderea calculatorului si destul de scump nou (la porsche aprox. 380 euro/buc.) ;daca va uitati bine la acel calculator o sa vedeti ca spre deosebire de cele aftermarket care sunt capsulate, acestea nu sunt si apa poate ajunge la partea electronica ,ceea ce duce in marea majoritate a cazurilor la arderea acestuia.va spun asta din propria mea experienta,m-a costat spalarea masinii atunci 250euro (pana la urma mi la adus un prieten din Germania ) .
     
  20. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    salut!

    Condensul in faruri nu este decat din cauza neetanseitatilor dintre carcasa far si sticla (plastic). Daca controlezi din timp farurile poti vedea cum in stare incipienta, condensul apare in zona de separatie (acolo unde se afla siliconul de lipire)si daca nu intervii atunci, pe masura ce imbatraneste siliconul , sau ce-o fi lipiciul ala, condensul se propaga in interiorul farului. Neetanseitatea garniturilor de la locurile pt becuri, sunt problema doar atunci cand speli motorul, dar asta se intampla mai rar.
     

Distribuie pagina asta