1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri si becuri din far la Audi A4 B7 - inlocuire becuri far - demontare si inlocuire far - Etc.

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de audia4, 8 Noi 2007.

  1. Petrisor

    Petrisor 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B7, 2006, 140 Mustangi + 1 Magar la Volan.
    Si eu am aceeasi problema cu acelasi far dreapta bixenon. Cateodata... se vede cum face cu "ochiu" . nu tot timpul. nu neaparat pe drumuri proaste... cand i se pune lui pata face cu ochiu. cam odata pe saptamana .
     
  2. bamse

    bamse 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 SB 2.0TFSI DSG
    Si eu la masina din semnatura patesc la fel. Sunt la al 3-lea bec Xenon. Merge o perioada, dupa care incepe sa clipeasca ... rar ... dar deranjant. CULMEA ... tot la farul din dreapta.
     
  3. kuciu9

    kuciu9 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI
    Ultima editare: 20 Sep 2008
  4. Sini

    Sini Silver Member

    Înscris:
    17 Iul 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 B6 / A3 8L
    Am gasit Philips la Constanta cu 450RON...
     
  5. Beest

    Beest 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 3.0 TDI
    sal

    :banghead:Si mie imi tremura stangul!
     
  6. zeuss

    zeuss 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B7, BPW
    si eu am aceeasi problema la a mea , acuma am vazut ca face treaba asta la farul din dreapta, ma tot gandesc ce se poate schimba ? sau ce trebuie ? becul sau balastul ?
    cat e de grea operatiunea ? la masina mea sunt asa de ingramadite toate acolo ca nu stiu daca as reusi sa fac ceva fara sa fie data jos masca

    cam cat ar ajunge toata treaba ? :sob::sos:
     
  7. Sini

    Sini Silver Member

    Înscris:
    17 Iul 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 B6 / A3 8L
    De multe ori se intampla sa fie becul de vina...Pentru o schimbare mai usoara eu personal prefer sa demontez farul (are 4 suruburi cu torx),scot mufa si lucrez lejer ;) Succes!
     
  8. zeuss

    zeuss 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B7, BPW
    asa ... si daca ma duc la audi si comand un bec original pt masina mea , ce firma va fi becul pe care il vor aduce ei, si cam cat ar costa ?
    are cineva idee ce firma sunt becurile cu care este masina dotata din fabrica ( xenon ) ?
     
  9. kuciu9

    kuciu9 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI
    Clipire far.... bec defect

    Salut,
    Problema nu e chiar asa complicata:
    daca clipirea este la farul drept se scoate doar galeria care vine in filtrul de aer (2 suruburi) si suportul in care este bagat filtrul de aer, se desface capacul din spatele farului si de aici totul e simplu. ( Nu sunt de meserie)!!!
    daca clipirea este la farul stang, (este putin mai complicat) trebuie dat jos recipientul cu lichid de servo( doua cleme, doua suruburi) dupa care se desface capacul din spatele farului. La montare trebuie complctat cu lichid servo, lichid care l-am cumparat de la reprezentanta si a costat 45ron.
    Becul din fabrica este Philips dar eu caut inlociutor pentru care nu platesc mai mult de 150ron+ garantie. Astept inca un raspuns de la importator.
    La reprezentanta nu stiu cat costa operatia, dar va asigur ca nu este f. complicata.
    Apropos, balastul este legat de bec si din cate am inteles nu se demonteaza.
     
  10. Sini

    Sini Silver Member

    Înscris:
    17 Iul 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 B6 / A3 8L
    Un bec la reprezentanta costa in jur de 600RON, din fabrica stiu ca se pune Philips...Dar vezi ca poti gasi acelasi bec pe care il aduce reprezentanta si la magazine auto sau pe net.
     
  11. zeuss

    zeuss 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B7, BPW
    mersi de informatie , oricum acuma am facut un drum recent cu masina , si nu e chiar asa de proeminenta problema , eu zic ca pana nu se arde nu il voi schimba :)

    cand se intampla se intampla
     
  12. Beest

    Beest 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 3.0 TDI
    da

    Asa o sa fac si eu: astept sa se arda!
     
  13. gaby-audi

    gaby-audi 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 2,5 TDI V6 BDG 2005
    SALUT SANT NOU PE FORUM SI AM LOAT UN AUDI A4 SI AM ACEASI PROBLEMA MAI MULT LA MINE DUPA UN TIMP SE STINGE SI APARE PE BORD BEC ARS ....AUDI A4 /2005 BEC BIXENON
    :idea:
     
  14. gaby-audi

    gaby-audi 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 2,5 TDI V6 BDG 2005
    masina mea un a 4 motor 2,5. 163 calutzi. cutie multitronic,jante 17,:p
     
  15. bta007

    bta007 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI Quattro
    condens far

    Condensul farurilor am observat ca apare din principiu la cei cu faruri xenon din fabrica. Am studiat personal problema in trafic la alte masini audi ( chiar si A6, A8, ...). Problema e foarte simpla. Verificati ca cele de furtunase de cauciuc sa nu fie infundate. Apoi , este si acea varianta de a schimba oringurile de cauciuc de pe acele tije de plastic pt reglaj manual, dar incercati urmatoarea varianta. Da-ti tijele jos, curatati bine bine zona respectiva unde intra tija si unde se prinde capacelul, dupa care baga-ti tija inapoi, umpleti cu silicon de acvariu pina ermetizati zona, dupa care prindeti capacelul inapoi si iar dati roata cu acel silicon, chiar si deasupra pina nu mai ramine nici un por. Oricum acolo nu veti umbla niciodata la acel reglaj.
    Aici aveti detalii despre tija de plastic si capacul care se desface pt a avea acces la respectiva tija.
    http://forums.audiworld.com/a4gen2/msgs/893818.phtml
    Oricum, la spalatorie vor mai aparea citeva fire de condens, dar nu va mai fi ca inainte, ci mult mai bine si se va usca mult mai repede.
    Succes.
     
    Ultima editare: 30 Sep 2008
  16. kuciu9

    kuciu9 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI
    Schimbat bec

    Ieri am schimbat becul comandat pe net........ functioneaza super. Nu mai clipeste. Am platit pe el 229lei (taxe curier incluse) si chiar daca nu l-am primit in cutie originala, functioneaza perfect si mai mult are aceiasi culoare.

    Mai jos aveti si adresa daca sunteti interesati !!!

    Buna


    Lampa xenon va pleca luni dimineata prin Fan Courier , livrarea ptr Marti

    Taxele de curier zero , total de plata doar produsul 229.ron



    Cu respect,
    Catalin STAN
    SC PRO TUNING SRL
    CONSTANTA
    office@proxenon.ro
    www.proxenon.ro
    +40 0721391046
    Accesorii auto , Instalatii xenon
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Dec 2014
  17. CRISTTIAN 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1,9 TDI, 2005, 115 CP
    probleme becuri xenon

    Salut!, vă rog să-mi daţi un sfat: am un audi A4, 2005, model nou, şi am o problemă atunci cand aprind faza scurta becul din stanga "fileaza", ba se stinge, ba se aprinde, mai des atinci cand plec de pe loc sau opresc. Este deranjant si pentru cei din fata mea.

    vă multumesc!
     
  18. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Modelul nu este cel "nou". Tu ai B7, modelul nou este B8. Ce fel de Xenon ai? De fabrica, aftermarket? Da si tu mai multe detalii. Faptul ca unuia din faruri ii "fileaza o lampa":) se poate datora atat becului in sine cat si balastului.

    Daca ai instalatia pe masina din 2005, are 3 ani...uita-te si tu la lumina pe care o da acel bec. Este mai albastra decat la celalalt bec? Lumina este mai albastra decat era atunci cand masina era noua (sau cand s-a pus Xenon-ul pe ea)? Daca DA, inseamna ca sunt mari sanse ca becul sa fie cel cu probleme. Virarea culorii spre albastru/mov este semn de imbatranire a becului Xenon. Daca NU si totul e la fel ca inainte sa apara problema, atunci probabilitatea cea mai mare este un balast defect sau cu probleme.

    Poti face o verificare, incercand sa schimbi becurile intre ele si sa vezi daca problema se "muta" la farul celalalt sau se pastreaza la acelasi far. Daca dupa schimbare, farul celalalt face figuri, este becul. Daca problema se manifesta la acelasi far...este balastul.
     
    Ultima editare: 9 Oct 2008
  19. CRISTTIAN 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1,9 TDI, 2005, 115 CP
    multumesc pentru sfat. Becurile sunt din fabrica, lumina este aceeiasi ca la celalat bec. Am sa incerc sa fac ce m-ai sfatuit. Nu stiu daca trebuie data bara jos.
    inca odata multumesc ! am sa revin sa va povestesc
     
  20. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Nu sunt sigur daca la B7 trebuie sau nu data bara jos pentru a scoate farul (de scos trebuie sa scoti farul). La mine (B6) farul este prins in 4 suruburi (torx 30) si iese in fata fara a da bara jos. balastul este localizat in "capacul" carcasei farului (acolo unde este zona aia metalica in spate) iar becul stii unde este...
     

Distribuie pagina asta