1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri si becuri din far la Audi A4 B7 - inlocuire becuri far - demontare si inlocuire far - Etc.

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de audia4, 8 Noi 2007.

  1. aba19 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2007
    Locație:
    Torino - Italia / Iași - România
    Masina:
    A4 Avant,nov.2011,2.7 TDI V6-190 cp
    ciao

    nu este stantat nimic pe ele nici un vw-audi - asa sunt cei de la service si incearca si ei sa mai pacaleasca pe unu altul
    sunt becuri din fabrica pe masina mea OSRAM 35W 4300K
    si am luat rezerva 2 Philips 35e -buc,(am gasit o oferta) nu se stie niciodata ,erau mult mai ieftine decat OSRAM 120 e buc !!!:yahoo:
    dar nu ai zis cum arata farul il poti da jos , stii cum?daca nu da Cauta: demontare far si gasesti raspunsurile!
    bafata si numai bine;)
     
  2. b01mkf

    b01mkf 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2007
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4, 2005 facelift, 2.0 TDI, Sline
    eu am avut aceeasi problema. de vina nu erau becurile in sine ci starterele. La d1s sunt atasate de bec. am inlocuit Phillips original cu osram. am platit cam 100 Euro pe bucata cu tot cu manopera
     
  3. bta007

    bta007 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI Quattro
    Daca a urmat cineva sfaturile mele si a avut succes rog sa posteze aici ca sa fiu convins ca am fost util. Nu ezitati. :p
     
  4. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu am xenon din fabrica,dar nu am probleme cu aburirea farurilor,sau condens,ci sunt murdare pe interior.Plasticul este acoperit cu un praf alb asa.Cei care ati dat plasticul jos,se da greu?Este lipit cu mastic sau silicon.Daca este lipit cu mastic se da jos usor prin incalzire cu uscatorul de par(metoda invatata de la fosta masina),dar daca este silicon,cum se procedeaza?
     
  5. bta007

    bta007 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI Quattro
    Am vrut sa dau si eu "sticla" farului jos, dar era un mastic destul de bun si m-am lasat pagubas. Mi-am rezolvat doar problema cu aburirea farului.
     
  6. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Nu stiu exact cu ce este lipita "sticla" de corpul farului, dar tind sa cred ca e silicon, pentru ca foarte bine intins si face o priza foarte buna. Eu am desfacut un far dupa jumatate de zi de munca, tot pentru ca avea o pelicula alba, exact ca la tine. Insa nu doresc nici la dusmani sa se apuce de asa ceva, eu la un moment dat chiar m-am gandit sa renunt, dar odata facut pasul, nu te mai poti intoarce ca se va aburi foarte rau sau chiar va intra mizerie pe acolo.
    Trebuie sa stii ca NU se desface prin incalzire, ci doar MECANIC. Adica degeaba il incalzesti cu aer cald (ca Hella la G4), eu l-am bagat si "la cuptor" si tot nimic. Trebuie sa tai masticul/siliconul ala cu ceva, un cutter, dar sa tii cont ca nu e doar pe marginea sticlei ci pe toata suprafata de contact.
    Inapoi l-am pus cu silicon sanitar.

    Rezultatul? Am reusit sa il sterg, se vede ok (mai curat ca cel neafectat si nedesfacut) nu se abureste (nici inainte nu o facea) dar nu ma pot impaca cu ideea ca am mesterit cu ceva si nu a iesit chiar cum mi-am dorit (ma gandeam ca il incalzesc si iese, plug'n play, dar nu e asa). Cu capota inchisa si daca nu stii de "mestereala" facut de mine, e mai bine ca inainte, dar daca stii ce ai umblat pe acolo, mai esti si putin maniac, si te mai uiti si atent sub capota, nu prea e de bine.

    Atasez si o poza, after & before.

    Concluzia mea: Vrei doar aspect practic ( sa ai o lumina mai buna pe sosea ), te inarmezi cu multa rabdare si il desfaci.
    Daca esti mai atent cu masina ta, il lasi asa, eventual le schimbi pe amandoua :yahoo:

    PS: Ignora numarul de inamtriculare, in unele poze e "Photoshop", dar altele nu am avut. Te asigur ca este vorba despre aceeasi masina.
     
  7. bta007

    bta007 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI Quattro
    Si diferenta care e ??? Cred ca nu se merita atita munca pt o usoara vizibilitate in plus. Asta daca zici tu ca ai perceput diferenta.
     
  8. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Eu am desfacut farurile de 2 ori pentru aceiasi problema (de fapt nu eu, ci un amic care se pricepe - "Sorin Golf 3 Cabrio" pentru cei care il cunosc) si nu a reusit sa mi le etanseizeze. Le-a dat cu silicon...a plouat si s-au aburit, apoi le-a desfacut iar, iar le-a dat cu silicon, iar s-au aburit. La o zi dupa ce nu mai ploua farul din stanga se usuca si asa ramane, in schimb cel din dreapta nu. Chiar nu stiu ce sa mai fac... Exista undeva un service care sa rezolve problema asta?

    Atasez poze cu farurile dupa ploaie, si una cu farurile in stare "naturala", unul aburit si unul nu , :(
     
    Ultima editare: 22 Oct 2008
  9. bta007

    bta007 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI Quattro

    Observ ca ai faruri exact ca ale mele, Xenon plus. Ai incercat procedura ce am expus-o mai sus ??? Farurile nu vor fi niciodata etanse. Prin ele va circula aerul, asta e clar. Sint 2 furtunase de cauciuc prin care se creea ventilatie in interior. Daca mai vrei detalii poti da mesaj privat si te ajut, sau sper sa iti pot fi de folos. Exact asa pateam si eu. Spor la treaba si nu mai desfa degeaba farurile cau nu are treaba cu etansietatea interioara. SI nu uita sa pui un wiskey mic deoparte :P
     
  10. aba19 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2007
    Locație:
    Torino - Italia / Iași - România
    Masina:
    A4 Avant,nov.2011,2.7 TDI V6-190 cp
    :beerchug:Eu am gasit singur rezolvarea la acesta problema cu aburirea farurilor!!!
    dupa ce am siliconat de 2 ori sticla farului de carcasa , tot a intrat apa cand ploua sau spalam masina!!! a 3a oara cand am dat farul jos l-am desfacut complet :faint: am scos toata instalatia de pe el xenon semnalizare toate firele si l-am lasat chel l-am curatat .L-am luat in casa am strans la loc capacul si l-am bagat cu sticla in apa; am verificat apoi in interior si nici o picatura de apa apoi am turnat apa deasupra exact la surubul de plastic pt reglarea faurlui in inaltime ,iar pe acolo surpriza picura apa, am desfacut cele 2 surubele de la capacel am scos acel surub-tija am curatat am pus 4 garnituri noi si vaselina grafitata am strans la loc am facut proba ; nu s-a mai prelins apa ; am facut aceiasi operatiune si la celalalt far , iar acum nu mai am probleme :rockwoot:

    iar in momentul in care am scos intalatia de xenon afara cu lupa cu tot am pus 10 ml de alcol sanitar si solutie concentratata de geamuri in interiorul farului apoi am bagat o carpa si am sters farul pe interior,curatandu-se perfect-lacrima.
    acum urmeaza o alta operatiune :am cumparat o solutie cu care dai luciul la plastic(sticla farului) am sa va spun rezultatul dupa ce il testez
    solutia se numeste DISPLEX - DIPLAY POLISH :icon_thumright:
     
    Ultima editare: 24 Oct 2008
  11. brpltd

    brpltd 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    Audi A4
    hmm...

    aceeasi problema am intampinat-o si eu acum un an si cei de la reprezentanta nu au stiut sa imi spuna nimic pt ca nu le iesea diagnoza cum ca farurile ar avea ceva ca dupa un an sa afle (dupa ce masina iesise din garantie) ca problema venea de la calculatoarele de xenon care nu sant deloc ieftine! asta a fost problema mea, eu zic sa le verifici de curiozitate!
     
  12. bta007

    bta007 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI Quattro
    Ai facut exact cum am avut si eu ob, insa eu nu am gasit garnituri pt acea tija, in schimb am gasit alta solutie si am rez pb. (vezi mai sus). Faza e ca nu stiu cum naiba numa la modelele cu xenon se intimpla asta si la Audi :mad:
    In schimb interesanta chestia cu curatatul sticlei pe interior. Zici ca ar merge cu niste alcool tehnic sau doar sanitar curatatul sticlei pe interior ?? De obicei aceste substante contin niste acizi si mi-e frica sincer sa nu afecteze din tranparenta, poate chiar topi plasticul. POoate exista totusi o substanta speciala pt asta . Daca stie cineva rog sa posteze.
     
  13. aba19 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2007
    Locație:
    Torino - Italia / Iași - România
    Masina:
    A4 Avant,nov.2011,2.7 TDI V6-190 cp
    ciao

    :)atunci daca iti este frica sa incerci solutiile pe care eu le-am incercat eu pe interiorul farului incearca intr-un colt pe exterior sa vezi ca nu sunt probeleme .alcolul sanitar dezinfecteaza iar solutia pt geamuri AJAX curata geamul,:idea: deci nu este nici un pericol , incerca pe sticla farului in exteriro si ai sa vezi ca nu se v-a intampla nimic! :p ,apoi repeti oeratiunea si cureti sticla pe interior evident dupa ce dai suportul cu lupa jos si reusesti sa bagi solutie si o carpa ca sa stergi stical fara a mai demonta nimic!!!
    bafta si sa auzim numai de bine :footy::friends:
     
    Ultima editare: 26 Oct 2008
  14. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Eu nu stiu exact ce metode a folosit tipul care a incercat sa mi le rezolve pana acum, cert e ca le-a tot siliconat si nimic. Intr-adevar, nu a verificat aerisirile alea ... parca asa mi-a zis. Azi am observat o chestie interesanta. Ambele faruri erau ok dar dupa ce am folosit spalatorul de faruri, in 5 minute maxim s-au aburit amandoua in egala masura... Ciudat!
     
  15. aba19 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2007
    Locație:
    Torino - Italia / Iași - România
    Masina:
    A4 Avant,nov.2011,2.7 TDI V6-190 cp
    ciao

    :weight_lift2:
    :) eu nu am zis de nici o aerisire !!! deasupra farului ai un capacel cu 1 surubel - iar acolo se afla o tija de plastic cu imbus la capat ,care intra in far , pe acolo se prelinge apa iar din cauza temperaturii fff mari din interiorul farului se abureste sticla .eu vb despre aceasta tija din linkul http://forums.audiworld.com/a4gen2/msgs/893818.phtml care a mai fost postat!!!:salute:
    eu am gasit garnitura exact ca cea din imagine la instalatiile sanitare care s-a potrivit exact pe 20 de oringuri-garnituri de cauciuc am dat 2 e si am pus cate 4 pe tija cu un pic de vasilina grafitata pe ele( ca sa mai poti invarti acea tija de mai ai nevoie) ca sa fiu sigur ca nu mai are pe unde trece apa :idea:
    bafta si sa ne spui de ai reusit :arco:
     
    Ultima editare: 26 Oct 2008
    Audi23 apreciază asta.
  16. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Abia astept sa revin cu vesti bune :salute:

    PS: la mine nu e caldura fffff. mare in faruri pentru ca am xenon ...
     
    Ultima editare: 26 Oct 2008
  17. bta007

    bta007 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI Quattro
    pai da, ca pb asta se intimpla numa la farurile cu xenon. Vezi ca am si eu un post mai inapoi cu detalii despre rezolvarea condensului. Succes,

    P.S. Pt cei cu xenon: Nu mai desfaci sticla degeaba ca nu are nici o treaba cu ermetizarea interioara. Fiti siguri ca a fost lipita nu, bine ci f bine din fabrica. Totusi e un Audi.
     
  18. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Nu numai la xenoane se intampla, ci si la farurile cu halogen. Becurile halogen emana mult mai multa caldura decat xenonul!!! In schimb este perfect adevarat ce ai spus ca sticla nu are nici o treaba cu ermetizarea, intradevar sunt bine lipite si nu de acolo apere condensul.
     
    Ultima editare: 26 Oct 2008
  19. bta007

    bta007 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI Quattro
    Inseamna atunci ca e de la panaramele alea de sisteme de reglaj manual.
     
  20. cornelw11

    cornelw11 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    AUDI A4 2.5TDI
    salut
    am desfacut un far sa vad ce becuri sunt
    becurile sunt osram d1s 35w (scria si pe sticla de la far dar nu am vazut numa dupa ce l-am desfacut)
    stie careva daca becurile astea se pot da jos de pe ballast ? ca am uitat sa verific
    se poate cumpara doar becul fara ballast? care stiti dati ceva linkuri cu preturi
     

Distribuie pagina asta